The Rolling Stones tornen amb el disc «Hackney Diamonds»

Feia més de 15 anys que els Rolling Stones no publicaven noves cançons i sembla que aquesta ratxa s’acabarà els propers mesos.

La banda fa una colla de dies que va anunciant mica en mica el seu retorn, ja sigui amb anuncis als diaris o amb promocions vàries.

Ara el grup anuncia una entrevista amb Jimmy Fallon pel proper 6 de setembre, on el grup promocionarà el nou disc «Hackney Diamonds», el primer amb noves cançons des de «A Bigger band» del 2005.

De moment ja es pot escoltar una primera cançó ‘Angry’. Per la resta del disc haurem d’esperar al 20 d’octubre.

Entre les novetats relacionades amb el disc, destaca la col·laboració de Lady Gaga a ‘Sweet Sounds of Heaven’. També podrem escoltar-hi a Charlie Watts, qui abans de morir va deixar alguns temes gravats.

Entre la resta de noms que figuren al disc trobem Stevie Wonder, Paul McCartney, Bill Wyman i Elton John.

El anuncio confirma las colaboraciones de Stevie Wonder, Lady Gaga, Paul McCartney, Bill Wyman y Charlie Watts. La ya comentada colaboración con Lady Gaga tendrá lugar en la undécima pista del disco, ‘Sweet Sounds of Heaven’, de hasta siete minutos de duración y donde también participa Stevie Wonder en el piano y teclado. Paul McCartney, por su parte, aparece con el bajo en el cuarto tema, ‘Bite My Head Off’, mientras que Elton John lo llegará a hacer con el piano en dos: ‘Get Close’ y ‘Live By The Sword’.

 

- Publicitat -

The Gaslight Anthem editaran el seu primer disc en nou anys

Ja fa 9 anys que The Gaslight Anthem van anunciar una aturada de la seva activitat i ara sembla que ja estan preparats per tornar.

El grup de Brian Fallon ha explicat que han tornat a l’estudi de gravació per confeccionar noves composicions, entre les que es troben ‘Positive Charge’ i ‘History Books’, aquesta segona amb la col·laboració de Bruce Springsteen.

Precisament sobre la participació del Boss en el tema que dona nom al disc, Fallon explica que quan el Bruce li va dir que volia escriure una cançó per cantar a duet amb ell, el cap li va semblar que li explotava. Fallon afegeix que mai passarà de moda i és un dels millors compositors del món.

El disc estarà format per 10 temes i estarà disponible el 27 d’octubre.

- Publicitat -

miquel estrena ‘El procés’ i anuncia el seu nou disc «ny»

En miquel ha compartit ‘El procés’ el tercer senzill del seu nou disc que portarà per nom «ny», que girarà en torn a la cultura pop catalana.

Sobre el nou tema explica que parla d’un procés d’enamorament d’aquests graduals amb un amic que no t’esperaves, i que no saps si portarà cap al fracàs o a la glòria.

El videoclip del senzill està ple d’imatges relacionades amb el procés català.

- Publicitat -

Mor Steve Harwell el cantant de Smash Mouth

MILWAUKEE, WI - MARCH 10: Steve Harwell of Smash Mouth performs at the 2nd annual Grand Slam Charity Jam at the Potawatomi Bingo Casino on March 10, 2012 in Milwaukee, Wisconsin. (Photo by Mike McGinnis/Getty Images)

Steve Harwell, el que va ser vocalista de la formació Smash Mouth ha mort als 56 anys. El músic feia deu anys que tenia problemes mèdics. El 2013 se li va diagnosticar cardiomiopatia i encefalopatia de Wernicke, que entre altres coses afecten a les funcions motores com la parla i la memòria.

Harwell feia uns dies que es trobava hospitalitzat a conseqüència d’unes complicacions mèdiques i la causa de la mort ha estat una insuficiència hepàtica.

El músic portava un parell d’anys retirat de Smash Mouth, moment en el qual el grup va decidir agafar a Zach Goode com a nou vocalista.

Al llarg dels anys la formació es va fer molt popular gràcies a temes com ‘All star’ o ‘I’m a believer’, tots dos temes principals de la banda sonora de «Shrek». També van triomfar amb ‘Walking on the sun’ o ‘Why can’t we be friends’.

Harwell va tenir una vida molt convulsa amb diferents problemes amb la beguda o la mort del seu fill, de només sis mesos’, a causa d’una leucèmia.

- Publicitat -

Sexenni, Flashy Ice Cream, Lluc o Xicu obren la temporada de l’Heliogàbal

Delirics inicia la tardor amb una plantilla d’artistes que tindran presència a l’Heliogàbal de Gràcia (Barcelona) setmanalment durant aquest mes de setembre. Gràcies al projecte Segells Residents, que vol donar visibilitat als segells independents i a les propostes alternatives que neixen i es desenvolupen a l’escena musical del país, Delirics presenta un munt d’artistes de diferents gèneres que et faran vibrar com mai cada dimecres. Per estrenar la nova temporada, Sexenni, una de les darreres sorpreses amb més creixement del panorama musical català, presentaran en exclusiva el seu nou disc ‘Supernova’ el dia anterior del seu llançament, 7 de setembre.

El pròxim 13 de setembre arriben tres propostes prometedores on trobem fusions entre el nou pop, l’electrònica més cuidada i influències urbanes. Xicu, Lluc i Neisha seran els protagonistes d’aquesta jornada on presentaran els seus nous treballs que han vist la llum durant aquest 2023.

El dimecres 20 de setembre, Las Bajas Pasiones, Bounce Twice i Oli ens faran gaudir de la millor música urbana del moment que experimenta amb sons electrònics, rap i Hip Hop old school del que trobem a faltar.

Seguidament, el 21 de setembre arriba un nou ventall de tres propostes per gaudir d’una bona nit de rap amb, ni més ni menys que El Santo (Falsalarma), Uri Santafé i Kovitch, després de publicar nou àlbum tots tres aquest any.

L’última nit del cicle Segells Residents, el 27 de setembre, Delirics presenta artistes emergents com la Cloe i el Yung Rovelló, i d’altres ja consolidats i referents en la música urbana del nostre país com Flashy Ice Cream i la P.A.W.N Gang, que tancaran aquest mes insuperable.

Aquesta tardor, no et perdis la música més prometedora de l’escena de la mà dels teus artistes a l’Heliogàbal!

- Publicitat -

Primera Llista – 2 al 8 setembre

Sebastian Yatra i Manuel Turizo comencen el mes de setembre liderant amb el seu èxit estiuenc ‘Vagabundo‘.

Entren a la llista

Miley Cyrus – Used to be young
Els Amics de les Arts – Tothom es separa

Surten de la llista

Els Amics de les Arts – La nit sembla que serà nostra (20 setmanes)
SZA – Kill Bill (34 setmanes)

Aspirants

Selena Gomez – Single soon (2 setmanes)
Sexenni – Supernova (novetat)
Coco – Llimona i sal (novetat)
Figa Flawas – Aurora (novetat)
Karol G – Mi ex tenía razón (novetat)

La Llista Nº 552

#ArtistaCançóSet.Var.
01Sebastián Yatra & Manuel TurizoVagabundo10+1
02Olivia RodrigoVampire9+1
03Jung Kook feat. LattoSeven6+3
04AitanaLas Babys12=
05SexenniPer la borda14-4
06Mushkaa & RootsEl mambo8+2
07Buhos feat. Juan MagánEl món de veritat9+2
08Miki NúñezGelat11-3
09Mushkaa & JulietaNo m’estima +3+10
10Peggy Gou(It Goes Like) Nanana7+1
11Stay Homas & The TyetsLa platja11-4
12The TyetsCoti x Coti27-2
13The KolorsItalodisco5+2
14Michael Schulte & R3HABWaterfall6=
15Dua LipaDance the night14-2
16Troye SivanRush6=
17David Guetta feat. Anne-Marie & Coi LerayBaby don’t hurt me19-5
18GinestàDe tot el món11=
19Joan DausàJo mai mai (10 anys)5+3
20OneRepublicRunaway14=
21Figa Flawas & Lluís GavaldàXalalà10-4
22Imagine DragonsWaves10-1
2331 FAMSeptiembre4+5
24SuuPostal barata7+1
25Calvin Harris ft. Sam SmithDesire3+4
26LoreenTattoo26-2
27Figa FlawasMussegu23-1
28Flashy Ice CreamMillor del que pensava4+4
29Miley CyrusFlowers33-2
30Bebe Rexha & David GuettaOne in a Million3+5
31Calvin Harris ft. Ellie GouldingMiracle24+2
32RosalíaTuya11-9
33Els CatarresCor14-2
34Bizarrap & Rauw AlejandroBZRP Music Sessions #569-4
35The TyetsOlívia20-1
36TwocolorsCynical2+2
37Miley CyrusUsed to be young1🆕
38Kylie MinoguePadam Padam12-2
39Ed SheeranEyes Closed23-2
40Els Amics de les ArtsTothom es separa1🆕

- Publicitat -

Figa Flawas ens porten ‘Aurora’ el seu particular corrido tumbado

Foto: Liam D

Amb la cançó “ AURORA ”, Figa Flawas continuen demostrant que són una de les formacions del pop urbà català més en forma. Immersos en una gira de setanta concerts per tot el territori que estan essent un èxit total, i després de sumar milions de reproduccions de les seves darreres cançons “ MUSSEGU ” que ha posat de moda la batxata catalana, “ DIABLA ” amb la Mushkaa i “ XALALÀ ” amb Lluis Gavaldà d’Els Pets, els vallencs se sumen a la tendència mundial dels “corridos tumbados”, que nascuts entre Mèxic i els Estats Units, encapçalen les llistes de referència de les principals plataformes digitals.

Aquest nou estil que uneix el folk tradicional mexicà i llatinoamericà amb la música urbana més avantguardista, combina a la perfecció el respecte per la tradició i la música que consumeix en massa la gent més jove. Els Figa Flawas, allunyats de les temàtiques més dures del gènere, es fan seu aquest estil i li donen la volta per explicar una història de desamor on el despit provocat pel rebuig acaba esdevenint una gran cançó. Una tragicomèdia que cuinem amb un toc de tristesa, un pessic de sàtira i molta energia positiva. Acaben de fer rodona la cançó la col·laboració a la secció dels vents dels Stay Homas i el clip que firma el seu realitzador de confiança Liam D, que anteriorment ha rodat també els clips de les cançons “ MUSSEGU ”, “ DIABLA ” i “ XALALÀ ”.

- Publicitat -

The 1975 anuncien la gira europea «Still… At Their Very Best”

The 1975 han anunciat una gira europea pel 2024 amb parades a Milà, París, Praga, Múnic i Madrid, que serà l’única parada que faran a l’estat espanyol. El concert tindrà lloc el 27 de febrer al Wizink Center.

Les entrades sortiran a la venda el 8 de setembre, tot i que dos dies abans hi haurà prevenda a LiveNation.es.

Aquesta gira arriba després que el grup expliqués que publicaria una sèrie de nous formats d’edició limitada del seu debut homònim, que serviran per celebrar els 10 anys del disc.

 

- Publicitat -

Doja Cat mostra la portada de «Scarlet» que és igual que la d’un altre disc

Foto: Dimitrios Kambouris/Getty Images

Doja Cat publicarà el seu esperat nou disc «Scarlet» el dia 22 de setembre, on trobarem el seu èxit viral ‘Paint the Town Red’, que des de fa uns dies és top 2 a Spotify Global i 3 al Regne Unit i 5 als Estats Units.

L’artista en va presentar la portada del disc, però resulta que és exactament igual que la d’un altre disc, que curiosament surt el mateix dia!

En aquest cas es tracta dels desconeguts Chaver que editen «Of Gloom» el mateix dia que la rapera. L’explicació de les portades és que són obra de Dusty Ray.

S’haurà de veure si algun dels dos decidirà canviar finalment la portada o si es publicaran totes dues tal com està previst.

Actualització

Finalment l’artista ha eliminat de les xarxes l’anunci amb la portada del disc, mentre que l’altra formació encara la manté. Estarem atents per veure quina serà la nova imatge que il·lustri el disc.

- Publicitat -

‘La platja’, de Stay Homas i The Tyets, la cançó més radiada a l’agost

Foto: Marta Mas

Aquest mes d’agost ens hem fet tips d’anar a la platja i també d’escoltar la cançó homònima dels Stay Homas i The Tyets, que per segon mes consecutiu ha estat la cançó que més ha sonat a la ràdio del nostre país. La suma de les dues formacions ha estat d’allò més encertada, prova d’això l’èxit que ha obtingut també a les llistes virals de Spotify o a Tiktok.

Buhos també confirmen la bona acollida de ‘El món de veritat’ que escala fins al segon lloc, en aquesta nova versió amb Juan Magán. Joan Dausà és tercer amb ‘Jo mai mai’, seguit del ‘Gelat’ de Miki Núñez i ‘Cor’ d’Els Catarres, que escala 5 places en un mes.

Bona pujada per la ‘Postal barata’, de la Suu, que entra al top 10 sumant 8 llocs durant el mes d’agost.

Pel que fa a les novetats, les trobem des de la posició 16 amb Marru i el seu ‘Me gusta el sushi’, també ‘Diabla’ de Figa Flawas, ‘La Mama amb ‘Pelat i pelut’, Mosaic amb ‘Gira-sol’ i Okdw amb ‘Només amigues.

- Publicitat -

Coco s’estrenen amb ‘Llimona i sal’

«Llimona i Sal» és la primera cançó que ens presenten Coco, format per la Fiona i la Clara que sens dubte s’han convertit en el grup revelació d’aquest estiu, amb una cinquantena de concerts pel territori català.

Coco és alegria, intensitat i diversió. Un grup que connecta amb el públic des del primer instant i no deixen a ningú indiferent. El tema barreja pop amb ritmes llatins i serà, el millor punt de partida per aquest grup que promet fer ballar tothom.

«Llimona i Sal» són nits d’estiu, amistat, improvisar i deixar-se endur per la vida. La cançó ha estat composta per Vicco, Adrià Salas, i la Fiona, amb la producció d’Arnau Moreno (Emlan).

- Publicitat -

Entrevista a Els Amics de les Arts: «Tenim moltes més cançons al forn»

Els Amics de les Arts van editar aquest divendres la seva batxata «Tothom es separa», que no formava part del disc «Allà on volia» i pel que ens han dit, no serà l’única cançó que podrem escoltar els propers mesos, ja que en tenen unes quantes al forn preparades per sortir en algun moment.

La banda havia de tancar l’edició 61 del festival Porta Ferrada, però per culpa de la pluja el concert no es va poder dur a terme. De fet, havia de ser el primer concert on el grup estrenés en directe la nova cançó.

Hem aprofitat per comentar la jugada sobre la cançó, per riure una mica i per fer un petit reclam arran de la imminent publicació del llibre del Joan Enric Barceló. Però no en direm més coses perquè no era el dia de parlar del seu llibre, tot i que al final ho hem fet una mica.

També podreu veure uns moviments de càmera que el nostre company ha decidit fer, sense que ningú li hagués demanat. Potser us marejareu una mica, però res endavant.

- Publicitat -
- Publicitat -

El més vist

Les 50 cançons catalanes més populars de la llista

Aquesta setmana arribem a l'edició 500 de la Primera Llista i per celebrar-ho hem preparat algunes publicacions especials. Una d'elles, tal com vam fer...