La cantant i influenciadora sitgetana Mar Lucas, amb més de 15M de seguidors a TikTok i 3M a Instagram, s’uneix a Buhos, un dels grups amb més èxits de la música catalana gràcies a cançons com “Volcans” -Disc de Platí- o “Barcelona s’il·lumina” -Disc d’Or-, en una nova cançó titulada ‘Today is the day’.
Amb una producció espectacular a càrrec de David Rosell, aquest nou single on Mar Lucas canta per primera vegada en català, descriu l’emoció i la felicitat que sent una parella quan sap que tornarà a estar junta, com se senten dues persones durant les hores prèvies al retrobament, els nervis, l’ansietat i aquestes papallones a l’estómac que fan créixer el desig de veure la persona desitjada.
La popularitat dels dos protagonistes sumats a la qualitat d’aquest nou himne de pop electrònic de melodies i tornades enganxoses, fan preveure que “Today is the day” serà un nou èxit dels de Calafell amb tints de convertir-se en una de les cançons d’aquest estiu.
El passat 14 de març l’Albert Coca, més conegut artísticament com a gusset va presentar el seu primer disc «Taula per 1». Nosaltres el vam descobrir a través de TikTok i vam contactar amb ell perquè ens semblava una proposta d’allò més engrescadora.
Des de Mataró, ciutat on darrerament la música no para de triomfar, amb casos com The Tyets, gusset es vol obrir un lloc a la indústria, tot i que de moment ho fa sense discogràfica i diem de moment, perquè ben aviat podrien haver canvis al respecte. I és que no hem estat els únics que ens hem fixat en el seu estil i talent.
També ens ha dit que tot i dir-se Coca, no és família amb el cantant dels Tyets.
Mentre no arriba el moment, toca gaudir del seu disc, de les seves composicions i qui sap si ben aviat d’algun concert, potser a la sala Clap, on s’hi passa algunes nits…
Primera cançó dels Imagine Dragons per aquest 2024. La seva nova proposta es diu ‘Eyes Closed’, amb un so marca de la casa, que ens remet a temes com ‘Thunder’ o a l’èpica de ‘Enemy’.
La nova cançó del grup apel·la a la superació i deixen clar que davant de qualsevol problema ho superaran amb els ulls tancats.
El videoclip que acompanya la cançó ens transporta a l’antic Egipte, amb les piràmides, els laberints sense sortida…i veiem que com el protagonista supera tots els obstacles que va vivint.
El tema podria formar part del nou disc del grup, dos anys després del doble volum «Mercury», on en van sortir temes com ‘Bones’, ‘Follow you’, ‘Enemy’, ‘Waves’ o ‘Symphony’.
La promotora Live Nation anuncia un concert molt especial de The Killers el proper 10 d’abril a la Sala Razzmatazz, de Barcelona. Servirà per donar el tret de sortida d’una gira mundial que els portarà a ser cap de cartell d’un bon grapat de festivals.
Les entrades es posen a la venda aquest dijous a les 10 del matí a Ticketmaster i LiveNation, tot i que el dia abans hi haurà prevenda a LiveNation.es. El preu de les entrades serà de 85 euros (+ despeses).
Oques Grasses han posat nom al seu sisè disc que portarà per nom «Fruit del deliri». El treball inclourà les col·laboracions de Julieta, Figa Flawas i Al·lèrgiques al pol·len.
L’anunci l’ha fet oficial el grup a través d’Instagram on també han mostrat la portada amb l’enorme préssec amb la forma habitual del logo del grup.
El primer senzill del disc va arribar dijous passat amb el títol de ‘Com està el pati‘, amb força polèmica a la xarxa per les interpretacions que el seu públic ha fet de la lletra i del videoclip que van estrenar.
🍑FRUIT DEL DELIRI🍑 11/04/24
D’aquí a menys de dues setmanes el nostre 6è disc per fi serà vostre! pic.twitter.com/quMrOvBmyz
Beyoncé manté una segona setmana el lideratge de la Primera Llista amb ‘Texas Hold ‘Em‘.
Entren a la llista
Nil Moliner – Ara
Surten de la llista
Paul Russell – Lil boo thang (11 setmanes)
Aspirants
Roger Padrós – El lloc (5 setmanes)
Purple Disco Machine – Beat of your heart (3 setmanes)
Buhos feat . Las Migas – Milers d’espurnes (3 setmanes)
Justin Timberlake – No angels (2 setmanes)
Shakira & Cardi B – Puntería (novetat)
Olivia Rodrigo – Obsessed (novetat)
Djo – End of beginning (novetat)
Oques Grasses – Com està el pati (novetat)
Mushkaa & Bad Gyal – SexeSexy (novetat)
Hozier – Too sweet (novetat)
Enric Mont, conegut artísticament com a LECOCQ és un músic de la Bisbal d’Empordà que acaba de publicar el disc «Sous la glace / Sota el gel» on combina el català i el francès per igual. I és que el cantant és fill d’un català i una francesa.
Les deu cançons que formen Sous la glace / Sota el gel –cinc en cada idioma– sorgeixen de la voluntat de traduir sobre el pentagrama l’enteniment de la identitat dual de l’artista i de desgranar quina part de la seva personalitat és heretada i quina pròpia.
En aquesta aventura LECOCQ proposa cançons d’indie pop, abraçades per melodies suggerents i composicions curioses, que es desmarquen del pop mainstream. Una sonoritat sòlida on les bases rítmiques tenen protagonisme i que mescla sonoritats orgàniques i electròniques. Pel seu so i per la barreja de les llengües veïnes, LECOCQ és conforma com proposta original i única en el panorama musical català.
La darrera setmana de març ens porta d’una banda «Cowboy Carter» el segon acte de Beyoncé, un disc format per 27 cançons, amb el country com a gran protagonista, i on s’hi inclouen col·laboracions de Miley Cyrus o Post Malone. Per altra banda també ha arribat el comiat de Sum 41 amb «Heaven & Hell», on el grup posa punt final a la seva trajectòria.
Un altre que plega és Enrique Iglesias que edita «Final 2», mentre que Sheryl Crow presenta «Evolution». Finalment els Ride editen «Interplay»
La Carla Jou o, artísticament coneguda com a Jost Jou estrenarà aquest divendres 29 de març el seu primer àlbum “MFQM” que significa: Més Forta Que Mai.
Les cançons estan marcades pel pop, però també barrejarà altres estils musicals com el de la música disco i música urbana.
Els temes de les cançons seran de caràcter personal que la cantant ha hagut d’afrontar des de la seva adolescència fins ara i, per això el títol del disc duu aquest nom.
A més, amb aquest títol vol homenatjar la primera cançó del disc que va escriure amb dinou anys. Aquesta cançó explica com actuar davant una pèrdua important i com les amistats van ajudar-la a seguir endavant.
Cap cançó tindrà videoclip, però sí que totes tindran videolyrics que tindran una relació amb el missatges de la cançó i els elements visuals.
El 2023, l’artista ja va avançar-nos quin seria el seu estil musical a través de les cançons ‘Un altre petó’, ‘Tota l’estona’, i ‘Valenta’.
Jost Jou estrenarà aquest projecte en directe al Festival Strenes el 20 d’abril a l’Estació Espai Jove de Girona.
Aquest dijous a les 10 de la nit ha arribat ‘SexeSexy‘ l’esperada cançó que ha unit a les germanes Farelo, la Mushkaa i la Bad Gyal. Feia molt temps que el seu públic ho esperava i finalment ja és una realitat.
Després de mesos de rumors, finalment es va confirmar que la cançó que faltava per presentar del seu últim disc «SexySensible» era una col·laboració amb l’Alba.
El tema enganxa de mala manera i uneix a la perfecció el so de les dues artistes. La producció és de Bexnil, que ja havia col·laborat a ‘Xarnega’ i ‘Habibi’.
Oques Grasses comencen a mostrar el que serà el seu esperat sisè disc d’estudi amb la cançó “COM ESTÀ EL PATI”, un clam cap al món actual, cap al panorama que s’ha trobat la banda després de tants mesos sense activitat. El món ha canviat, la música ha canviat, el públic ha canviat, les xarxes socials han canviat… i no sempre cap a bé. “Com està el pati, està per fer una pari”, ironitza un Josep Montero que a mitja cançó agafa un megàfon i crida “jo vull viure del meu somni”, però “lleva’t que has de fer pasta”. Tal com insinuen les primeres fotos que el grup va mostrar, el nou disc amaga una mirada cap a la infantesa, que queda molt palesa en aquesta nova cançó. El clam, en aquest sentit, també és el de les criatures que veuen tot ofeses el món que els adults els estem deixant.
No obstant això, Oques Grasses sempre arriben en el moment oportú, per a recordar a tothom què és casa, per a fer sentir de nou el caliu de la seva música que mai falla, per a tornar-nos a retrobar amb nosaltres mateixos en un món que cada vegada va més de pressa. Perquè el nou disc de la banda osonenca no és música fast food de consum ràpid, d’un sol ús. El nou treball amaga una col·lecció de produccions marca de la casa, que requereixen una escolta pausada, gairebé de sibarita.
“COM ESTÀ EL PATI” és precisament un primer divertimento, una filigrana construïda amb ben pocs elements: un globus inflat que fa de percussió, scratch i samplers, una bateria, un baix gravat amb guitarlele distorsionat, una guitarra i una veu que distorsiona un magnetòfon quan vol revolucionar-se.
El videoclip que acompanya “COM ESTÀ EL PATI” també és una virgueria. El firma Pere Sala i el produeix la productora barcelonina Play Your Brand. El clip juga amb les expectatives del públic sobre el nou disc. Enfronta la idea que Oques Grasses és un grup d’èxit presentant-lo amb estètica mainstream amb la idea del que realment és la banda, que després d’un gir en la trama, acaba dirigint el clip, com la vida, ells mateixos. De clip mainstream, passa a ser un curtmetratge 100% Oques Grasses.
LLETRA:
Com està el pati,
està per fer una pari.
Celebrem el teu aniversari,
totes les nits que calgui.
Com està el pati,
està per fer una pari,
celebrem el meu aniversari,
bufi fort i les apagui.
Si em diu que avui te ganes de plorar,
jo dic que na que na que na que na.
Que li han dit no sé què,
que s’ha rallat,
jo dic que na que na que na que na.
Com està el pati,
està per fer una pari.
Celebrem el teu aniversari,
bufi fort i les apagui.
Jo vull viure del meu somni.
Lleva’t que has de fer pasta.
Treballar del que m’agrada.
Lleva’t que has de fer pasta.
Mama!
He anat a dormir a les quatre.
Lleva’t que has de fer pasta.
-Vinga nens, avui jugarem als animals.
Tu Ramon, quin animal vols ser?
-Un cuc de terra.
Com està el pati,
està per fer una pari.
Celebrem el teu aniversari,
bufi fort i les apagui.
Com està el pati,
està per fer una pari.
Celebrem el teu aniversari,
bufi fort i les apagui.
Anys i anys,
per molts anys.
A la una, a les dues, a les dues,
a les tres, a les quatre, a les cinc,
a les sis, a les set i …
Aviam, un, dos, tres…
Ja hi som tots.
Gràcies convergència,
això va a missa,
la terra és plana penya.
El grup valencià Maluks després d’haver publicat dos discos amb els títols de “Cor i foc” i “Som i vibrem” anuncien el final de la seva activitat musical.
Per acomiadar-se amb les millors condicions ho faran amb l’estrena d’un últim single ‘No te’n vas’ amb la col·laboració del grup Auxili, que s’estrenarà el dijous 28 de març.
La cançó ens oferirà uns ritmes trencats de reggaeton que parlarà sobre l’amor i el comiat, fent palesa la metàfora del final del seu camí musical.
Les agradables melodies i el flow d’Auxili aconseguiran un còctel de sensacions perfecte per captivar l’atenció dels fans.
El grup femení acabarà de completar la gira d’aquest 2024 i no neguen la possibilitat de tornar a produir música més endavant.
Aquesta setmana arribem a l'edició 500 de la Primera Llista i per celebrar-ho hem preparat algunes publicacions especials. Una d'elles, tal com vam fer...