Papa Roach han publicat un nou single titulat ‘Wake Up Calling’, que es converteix en el tercer avançament del seu pròxim treball d’estudi. La cançó ha estat produïda per Colin Brittain, conegut per la seva feina amb bandes com Linkin Park, All Time Low o A Day To Remember.

Aquest nou disc, del qual encara no se’n coneix la data d’edició, també inclourà els temes ‘Even If It Kills Me’ i ‘BRAINDEAD’, aquest últim amb la col·laboració de Toby Morse, vocalista de H2O. Ambdues cançons van veure la llum l’any passat com a primers indicis d’aquesta nova etapa del grup.

En paraules del cantant Jacoby Shaddix, ‘Wake Up Calling’ aborda “el fet d’estar al límit del desastre, sortir de l’abisme i acabar escollint l’amor en lloc de l’autodestrucció”. El vocalista assegura que es tracta “d’una de les cançons més crues i emotives” que han escrit fins ara.

- Publicitat -

Amb aquest nou llançament, Papa Roach continuen consolidant el retorn discogràfic iniciat recentment, mantenint l’expectació sobre un àlbum que, de moment, segueix envoltat d’incògnites.