Selena Gomez acaba d’estrenar Fetish, un nou tema que l’uneix al raper Gucci Mane i del qual ja se’n pot veure el seu videoclip, de moment només a Spotify.
És el segon senzill del disc que està preparant i que arriba després de Bad Liar.
Prophets of Rage, aquell súper grup, format per membres de Rage Against The Machine, Public Enemy i Cypress Hill, acaben de compartir una nova cançó, Living On The 110, que formarà part del debut de títol homònim i que es publicarà el 15 de setembre.
La cançó serveix per protestar pels escassos suports que reben les persones sense sostre. Precisament la 110 del títol, fa referència a una autopista on solen passar la nit algunes persones que no tenen on viure.
Després de molts anys amb Gangnam Style de PSY, com el vídeo amb més visualitzacions a través de Youtube, ara per fi hi ha un canvi i és el tema See You Again de Wiz Khalifa i Charlie Puth, qui ocupa el primer lloc dels més vistos, gràcies a aquesta peça original de la banda sonora de Furious 7.
En el moment d’escriure aquesta informació, el vídeo suma 2.900.373.395 de visualitzacions, per les 2.895.684.814, que acumula el coreà.
En el llistat de les 10 cançons amb més visites, apareix un sol tema del 2017, el Despacito de Luis Fonsi amb prop de 2500 milions, que no està gens malament, si tenim en compte que la resta de propostes tenen ja els seus anys i han tingut un recorregut molt més llarg.
A la llista dels 10 vídeos més vistos, també apareixen Taylor Swift, Justin Bieber o Enrique Igleasias. L’únic vídeo no musical, Masha and the bear, suma 2300 milions de visites i se situa sisè.
VÍDEOS MÉS VISTOS
1. Wiz Khalifa & Charlie Puth – See You Again (2015) – 2.900.373.395 visualizacions (vídeo)
2. PSY – Gangnam Style (2012) – 2.895.684.814 visualitzacions (vídeo)
3. Justin Bieber – Sorry (2015) – 2.637.328.687 visualitzacions (vídeo)
4. Mark Ronson & Bruno Mars – Uptown funk (2014) – 2.551.531.229 visualitzacions (vídeo)
5. Luis Fonsi & Daddy Yankee – Despacito (2017) – 2.498.750.926 visualitzacions (vídeo)
6. Masha and The Bear (2012) – 2.312.105.074 visualitzacions (vídeo)
7. Taylor Swift – Shake it off (2014) – 2.250.086.211 visualitzacions (vídeo)
8. Enrique Iglesias – Bailando (2014) – 2.234.476.468 visualitzacions (vídeo)
9. Maroon 5 – Sugar (2015) – 2.152.218.394 visualitzacions (vídeo)
10. Katy Perry – Roar (2013) – 2.131.250.052 visualitzacions (vídeo)
Metz, editaran el seu tercer disc Strange Peace, el dia 22 de setembre, gravat a Toronto al costat del productor Graham Walsh i que inclourà Cellophane, una nova peça que la banda ha estrenat.
Així mateix el grup ha anunciat que el presentaran en directe el 17 de novembre a la Sala Apolo de Barcelona. Les entrades costen 22 euros i ja es poden comprar a Ticketmaster.
Father John Misty actuarà a la sala Razzmatazz de Barcelona, el dia 18 de novembre, per presentar el seu últim disc Pure Comedy.
Obrirà la vetllada Weyes Blood, àlies rere el qual s’amaga Natalie Mering, que amb el seu quart àlbum “Front Row Seat To Earth” confirma que ens trobem davant d’una de les veus més en forma avui dia, el folk del futur més proper.
Les entrades costen 32 euros i es poden adquirir a Ticketmaster i punts habituals.
Calvin Harris ha vist com el seu nou disc Funk wav bounces Vol. 1., no podia debutar com el disc més venut, ni al Regne Unit ni als Estats Units, on s’ha vist superat per Divide d’Ed Sheeran i Grateful de DJ Khaled, respectivament.
Als Estats Units, Harris ha venut 68.000 unitats del disc, que s’han quedat a només 2000 de les aconseguides per DJ Khaled.
Mentrestant el seu nou senzill Feels, on participen Katy Perry i Pharrell Williams, va guanyant adeptes i cada setmana suma més posicions a les llistes d’èxit.
Royal Blood actuaran el dia 30 d’octubre al Sant Jordi Club de Barcelona, per a presentar les cançons del seu segon disc How Did We Get So Dark?
Royal Blood van irrompre a l’escena musical de forma aclaparadora el 2013 i amb només un parell de singles ja van girar amb grups com Foo Fighters i van actuar en alguns dels principals festivals britànics. Després d’un disc de debut que es va situar en el més alt de les llistes i els va convertir en el duo més popular del moment, ara arriba la seva continuació. “How Did We Get So Dark?” amplifica tot el que la banda apuntava en els seus inicis, mantenint aquest so que beu del hard rock i el garage partint d’una base totalment minimal: un baix que sona com una eixordadora guitarra i una bateria.
Els acompanyaran, els prometedors Black Honey, que a finals d’any llençaran el seu disc de debut replet de robust pop banyat en shoegaze.
Les entrades sortiran a la venda demà dia 11 a les 12 i costaran 30 euros.
Els britànics Mumford & Sons tenen ja 6 noves cançons, que podrien incloure en un nou disc, que serviria de relleu de Wilder Mind, el treball que van editar el 2015 i que va suposar un canvi musical important pel grup.
La banda ha explicat que tot i tenir noves cançons, s’ho estan prenent amb tranquil·litat, ja que es volen assegurar que tot soni com ha de sonar.
El grup té la intenció de tocar alguna de les noves peces, durant els concerts que té programats els pròxims mesos, per veure com reacciona el públic.