El Rock Fest Barcelona confirma deu nous grups per a l’edició del 2019

El Rock Fest Barcelona a poc a poc ja va mostrant els grups que participaran en la sisena edició d’aquest gran festival de rock i heavy metal que se celebrà ja des del passat 2014. Avui han anunciat la presència al Parc de Can Zam de Santa Coloma de Gramenet de deu nous grups, entre els quals trobem HammerfallChildren of Bodom, Dee Snider, Michael MonroeZZ TOP que serà el cap de cartell del segon dia de festival.

Tots aquests grups, juntament amb els ja confirmats, actuaran del 4 al 7 de juliol a un festival on es pot veure amb el cartell que segueixen apostant per la música rock i heavy metal que tan oblidada havia estat a una zona com la de Barcelona fins a l’arribada del seu propi festival.

- Publicitat -

Alfred García protagonitza un vídeo d’Instagram del grup U2

Alfred García, el quart finalista d’Operación Triunfo 2017, va anunciar fa poc que estava tramant «una cosa molt xula» amb el grup irlandès U2. Des de llavors res se sabia de la col·laboració, fins ara.

Ha estat la banda qui ha publicat a Instagram un vídeo protagonitzat per l’Alfred, en el qual parlava en anglès de música, d’Operación Triunfo, de les seves vivències en el seu primer concert d’U2 i de la importància de compondre cançons amb missatges rellevants.

El vídeo conclou amb l’Alfred afirmant que «és molt important fer música que parli dels problemes amb els refugiats i hem de fer el que estigui al nostre abast per ajudar-los«. El cantant del Prat de Llobregat vesteix en aquesta declaració la mateixa camisa que portava el dia que anunciava la seva col·laboració amb U2, el dia que el grup oferien el seu segon concert a Madrid aquest setembre.

Encara no se sap més detalls d’aquesta increïble fusió, però, en qualsevol cas, és una promoció genial per l’Alfred, qui treballa actualment en el seu àlbum després de sortir de l’acadèmia d’OT, «1016».

 

Ver esta publicación en Instagram

 

A part of my life…’ Spanish singer-songwriter @alfredgarcia on getting to see U2 play live. #U2 #U2eiTour #alfredgarcia #U2SongsofExperience

Una publicación compartida de U2 Official (@u2) el

- Publicitat -

El 2018 acabarà el 21 de desembre amb Obeses

Per la majoria de mortals l’any acaba el 31 de desembre a la mitjanit, però això s’ha acabat. Aquest 2018 el cap d’any tindrà lloc el dia 21 de desembre a la Sala Salamandra de L’Hospitalet.

Aquell dia, Obeses acomiadaran l’any amb un show espectacular a partir de dos quarts de 10 de la nit i tots els assistents estan convocats a presentar-se lluint la màxima elegància possible, tal com demana el grup a la xarxa.

Serà el darrer concert del 2018 i servirà com a colofó d’un any on el grup ha publicat el majestuós ‘Fills de les estrelles’.

Les entrades costen 12 euros i ja es poden adquirir a Codetickets.

- Publicitat -

Spice Girls confirmen el seu retorn sense Victoria Beckham

Després de molts rumors finalment avui s’ha confirmat que les Spice Girls sortiran de gira l’any vinent, tot i que no totes 5, ja que Victoria Beckham no s’unirà en aquest retorn tan esperat.

A principis d’any es va insinuar que el retorn seria al complet, però finalment no serà així, almenys de moment.

Melanie C, Emma Bunton, Melanie B i Geri Halliwell oferiran una gira de concerts pel Regne Unit, des de l’1 de juny a Manchester i acabant el dia 15 a Londres. Les entrades surten a la venda el dissabte a dos quarts d’onze del matí.

Jess Glynne serà la responsable d’obrir els concerts i presentar el disc Always in between.

- Publicitat -

The Good, The Bad & The Queen estrenen ‘Gun To The Head’

The Good, The Bad & The Queen continuen alegrant-nos la vida amb aquest retorn tan esperat pels seus seguidors. Ara el grup format per Damon Albarn de Blur, Paul Simonon de The Clash, Simon Tong de The Verve i Tony Allen de Fela Kuti, acaben de compartir el tema Gun to the head, que ve acompanyat d’un simpàtic videoclip.

La cançó formarà part del segon disc d’aquesta banda, que portarà per nom Merrie Land i que es publicarà el 16 de novembre.

De moment s’han anunciat algunes actuacions en directe, però només pel Regne Unit.

- Publicitat -

Muse anuncien gira mundial pel 2019

Muse han donat a conèixer les dates de la seva pròxima gira per estadis, que començarà el 22 de febrer als Estats Units i acabarà el 26 de juliol a Madrid, en l’única actuació que el grup farà a l’estat espanyol aquest any.

El grup de Matt Bellamy presentarà el seu nou disc Simulation Theory, que es posa a la venda aquest divendres. Les entrades pel concert de Madrid es posen a la venda el 16 de novembre a les 10 del matí a través de la xarxa Ticketmaster. El dia 15 s’obrirà la prevenda pels usuaris registrats a LiveNation.es.

DATES:

22 February | Houston, TX | Toyota Center
24 February | Dallas, TX | American Airlines Center
26 February | Phoenix, AZ | Talking Stick Resort Arena
28 February | Salt Lake City, UT | Vivint Smart Home Arena
2 March | Las Vegas, NV | Mandalay Bay Events Center
5 March | San Diego, CA | Valley View Casino Center
7 March | Sacramento, CA | Golden 1 Center
9 March | Oakland, CA | Oracle Arena
24 March | Sunrise, FL | BB&T Center
26 March | Atlanta, GA | State Farm Arena
28 March | Toronto, ON | Scotiabank Arena
30 March | Montreal, QC | Bell Centre
31 March | Quebec City, QC | Videotron Centre
2 April | Washington DC | Capital One Arena
4 April | Detroit, MI | Little Caesars Arena
7 April | Philadelphia, PA | Wells Fargo Center
10 April | Boston, MA | TD Garden
26 May | Prague, Czech Republic | Letnany Airport
28 May | Budapest, Hungary | Papp László Sports Arena
29 May | Graz, Austria | Stadthalle Graz
1 June | London, United Kingdom | London Stadium
8 June | Manchester, United Kingdom | Etihad Stadium
12 June | Riga, Latvia | Arena Riga
15 June | Moscow, Russia | Luzhniki Stadium
18 June | Helsinki, Finland | Suvilahti Open Air
22 June | Krakow, Poland | Tauron Arena Kraków
27 June | Nijmegen, Netherlands | Goffertpark
29 June | Cologne, Germany | Rhein Energie Stadion
3 July | Zurich, Switzerland | Hallenstadion
6 July | Paris, France | Stade de France
9 July | Marseille, France | Stade Orange Vélodrome
12 July | Milan, Italy | San Siro Stadium
16 July | Bordeaux, France | Matmut Atlantique
20 July | Rome, Italy | Stadio Olimpico
24 July | Lisbon, Portugal | Passeio Marítimo de Algés
26 July | Madrid, Spain | Wanda Metropolitano

- Publicitat -

Josh Homme comparteix el tema «Cruel, Cruel World»

El líder de Queens of the Stone Age, Josh Homme ha estrenat el tema «Cruel, Cruel World», una de les peces incloses a la banda sonora del videojoc Red Dead Redemption 2 i que també inclou cançons de José González o Ennio Morricone.

- Publicitat -

Roger Argemí avança el seu nou disc amb «Per Sempre»

Roger Argemí fa mesos que treballa en les cançons del seu nou disc, que portarà per nom Gravetat, els millors temes que ha fet mai, segons explicava fa uns dies a les xarxes socials.

El cantant té previst estrenar cada mes una nova cançó i la primera d’elles és «Per sempre«, on el músic ens relata quina és la seva relació amb la música.

Aquest dissabte a partir de les 9 del vespre actuarà a l’Auditori Valentí Fuster de Cardona, com a teloner de Manu Guix.

- Publicitat -

Camila Cabello triomfa als MTV EMA 2018

Camila Cabello ha estat la gran guanyadora dels MTV EMA 2018 que han tingut lloc a Bilbao aquesta nit. La cantant ha vençut en les categories de millor artista, vídeo i cançó per Havana i millor artista dels Estats Units. A l’estat espanyol els guanyadors han estat Viva Suecia, que s’han imposat contra tot pronòstic a una de les artistes del moment, la catalana Rosalía.

Panic! At The Disco ha rebut el premi a millor artista alternatiu, mentre que en l’apartat de rock ha recaigut a 5 Seconds of Summer. La millor actuació en directe ha estat per Shawn Mendes i Marshmello ha vençut en la categoria d’electrònica.

Dua Lipa ha guanyat a l’apartat de pop i Cardi B en la d’artista revelació. Nicki Minaj ha rebut dos premis a millor artista hip-hop i millor pentinat.

Janet Jackson ha rebut el premi Icon pels seus més de 40 anys al món de la música.

La gala presentada per l’actriu i cantant Hailee Steinfield ha deixat actuacions d’artistes com Jason Derulo, Halsey, Janet Jackson, Little Mix amb Nicki Minaj, Camila Cabello o la pròpia presentadora.

https://www.youtube.com/watch?v=QKxe4ghCVjE

https://www.youtube.com/watch?v=ZSwtJikE7uk

- Publicitat -

Neix Primera Fila

Aquest dilluns 5 de novembre hem donat el tret de sortida a aquesta web anomenada Primera Fila i que agafa el relleu de Per no dir res, un portal musical que durant 5 anys t’ha portat tot allò que ha mogut el món de la música.

La línia editorial del portal continuarà sent la mateixa, d’oferir l’actualitat musical més destacada del moment, no només dels grups de casa sinó també de la resta del món. També seguirem entrevistant als artistes que més ens agraden, anant a concerts i explicant-vos-ho i recomanant allò que creiem que val la pena.

L’únic que canvia és el nom, que sempre havia estat molt lligat al programa de ràdio Per no dir res, però que com a nom d’un portal musical, tenia més aviat poc a veure. Ara hem decidit fer un pas, potser arriscat i crear Primera Fila, perquè és allà a on volem estar, per informar-vos de tot el que passi musicalment, per situar-nos a davant de tot i explicar com hem viscut algun concert o per parlar amb els artistes del moment.

Al portal també podreu trobar les produccions radiofòniques que ara mateix tenim en antena i les entrevistes que realitzem tant en vídeo com per a la ràdio.

 

- Publicitat -

Ariana Grande anuncia que publicarà disc molt aviat

Ariana Grande ha confirmat que el seu nou àlbum ja està de camí i que el farà públic d’aquí a poc temps. Només dos mesos després d’haver publicat el seu darrer disc, ‘Sweetener‘, la cantant ja va insinuar que estava treballant en un nou disc, i ara ha anunciat, a través de Twitter, que estrenarà molt aviat el seu cinquè àlbum. Segons diverses fonts, els tuits d’Ariana Grande semblen indicar que l’àlbum es pot anomenar ‘Thank U, Next‘, i segons el que li va dir ella mateixa a un paparazzi, el disc conté 12 cançons. Les sospites són que el nom del nou disc fa referència a un tuit que va dedicar a la seva exparella, Pete Davidson, on deia «thank u, next». Tot i això, la cantant segueix promocionant ‘Sweetener’ i seguim a l’espera del videoclip de Breathin.

Per a sorpresa de tots la cantant ha estrenat la cançó que donarà títol al disc i que ja està disponible a Spotify.

- Publicitat -

Les 40 cançons més veteranes de La Llista

Aquesta setmana hem arribat a les 300 edicions de La Llista del nostre portal i per celebrar-ho us presentem a continuació les 40 cançons que més setmanes han format part de La Llista des de la seva creació el 2013.
Ed Sheeran és l’artista top, ja que ocupa tant el número 1 com el 2 amb dues de les seves balades, però a més també situa una altra de les seves cançons com de les més veteranes. Major Lazer demostra ser un dels grups preferits amb tres cançons que han resistit més de 30 setmanes.

Pel que fa a la música en català, trobem temes d’Els Catarres, Animal, Buhos o Txarango, totes elles amb més de 25 setmanes dins La Llista.
En alguns casos com These days de Rudimental o One Kiss de Calvin Harris, encara podrien sumar més setmanes i és que ambdues peces encara formen part de les 40 posicions.

La setmana vinent emetrem una edició especial de La Llista presentada per Marc Clapés i Àlex Mata, on farem sonar totes aquestes cançons. De moment us deixem amb les 40 cançons i els videoclips de les 10 primeres.

1 ED SHEERAN – PERFECT (41 SETMANES)

2 ED SHEERAN – THINKING OUT LOUD (40 SETMANES)

3 RUDIMENTAL FEAT. JESS GLYNNE I MACKLEMORE – THESE DAYS (+38)

4 YEARS & YEARS – KING (38 SETMANES)

5 JUSTIN TIMBERLAKE – CAN’T STOP THE FEELING (38 SETMANES)

6 ED SHEERAN – SHAPE OF YOU (37 SETMANES)

7 MAJOR LAZER FEAT. CAMILA CABELLO – KNOW NO BETTER (34 SETMANES)

8 PHARRELL WILLIAMS – HAPPY (33 SETMANES)

9 MAJOR LAZER FEAT. DJ SNAKE I MO – LEAN ON (33 SETMANES)

10 MARK RONSON FEAT. BRUNO MARS – UPTOWN FUNK (31 SETMANES)

11 MAJOR LAZER – LIGHT IT UP (31)
12 JULIA MICHAELS – ISSUES (30)
13 DAFT PUNK – GET LUCKY (30)
14 THE WEEKND I DAFT PUNK – I FEEL IT COMING (30)
15 CHARLIE PUTH I MEGHAN TRAINOR – MARVIN GAYE (30)
16 TXARANGO – MIL OCELLS (30)
17 DRAKE – ONE DANCE (30)
18 ADELE – HELLO (30)
19 JASON DERULO – WANT TO WANT ME (30)
20 CALVIN HARRIS FEAT. DUA LIPA – ONE KISS (+29)
21 ELS CATARRES – FINS QUE ARRIBI L’ALBA (28)
22 CAMILA CABELLO – HAVANA (28)
23 CLEAN BANDIT FEAT. SEAN PAUL I ANNE MARIE – ROCKABYE (28)
24 SHAWN MENDES – TREAT YOU BETTER (28)
25 ENRIC VERDAGUER – FUN (28)
26 MAGIC! – RUDE (28)
27 JAKE BUGG – SLUMVILLE SUNRISE (28)
28 ALAN WALKER – FADED (28)
29 ADELE – WHEN WE WERE YOUNG (28)
30 SIA – CHEAP THRILLS (27)
31 PORTUGAL THE MAN – FEEL IT STILL (27)
32 TOM WALKER – LEAVE A LIGHT ON (27)
33 OFENBACH – KATCHI (26)
34 PASSENGER – LET HER GO (26)
35 CRYSTAL FIGHTERS – LOVE NATURAL (25)
36 ARCADE FIRE – EVERYTHING NOW (25)
37 BUHOS – VOLCANS (25)
38 AVICII I RITA ORA – LONELY TOGETHER (25)
39 ANIMAL – NOMÉS AMB TU
40 THE SCRIPT – RAIN (25)

- Publicitat -
- Publicitat -

El més vist

Les 50 cançons catalanes més populars de la llista

Aquesta setmana arribem a l'edició 500 de la Primera Llista i per celebrar-ho hem preparat algunes publicacions especials. Una d'elles, tal com vam fer...