
Després de presentar ‘El balcó amb geranis’, Sara Roy continua descobrint el seu nou univers musical amb ‘Tant de bo poder parar el temps’, el segon avançament del disc que publicarà aquesta tardor. El treball marcarà també l’inici d’una nova etapa discogràfica de l’artista al costat de Satélite K.
La nova cançó posa el focus en una de les conseqüències més silencioses del dol: el moment en què els records d’una persona estimada comencen a difuminar-se. Si a ‘Cor de cendra’ parlava de la pèrdua, ara Sara Roy fa un pas més i descriu el dolor d’oblidar una veu, uns gestos o una manera de ser, transmetent la sensació que una persona pot marxar dues vegades: primer físicament i, més endavant, quan el seu record es va esborrant.
Musicalment, la cantautora deixa enrere els sons més electrònics per apostar per una producció més orgànica i íntima. Amb Jordi Pinyot al capdavant de la producció, les guitarres acústiques, els arranjaments delicats i una interpretació vocal en primer pla construeixen un so càlid i honest que recupera l’essència del pop de cantautora i el folk contemporani.
Aquest nou capítol arriba després de l’èxit que han tingut les seves versions acústiques en català de temes tan populars com ‘La Perla’, de Rosalía, o ‘Si Antes Te Hubiera Conocido’, de Karol G. Les reinterpretacions s’han fet virals a les xarxes socials i han contribuït a ampliar encara més la projecció d’una artista que afronta una de les etapes més personals de la seva trajectòria.












