El festival Mad Cool ha anunciat avui que els mítics The Cure són cap de cartell de la pròxima edició que ja comptava amb The National i The 1975.
La banda de Robert Smith farà un repàs de tota la seva trajectòria musical, que també els portarà per altres ciutats europees o festivals com el NOS Alive, on van ser confirmats fa pocs dies.
De moment encara no hi ha notícies sobre quan es posen a la venda els abonaments.
Smashing Pumpkins publicaran ‘Shiny and Oh So Bright, Vol. 1 / LP: No Past. No Future. No Sun.’ el 16 de novembre i del qual ja n’hem pogut escoltar un parell de peces, ‘Solara’ i ‘Solvery Sometimes (Ghosts), amb un videoclip amb una temàtica de Halloween i en clau d’humor.
Ara el grup de Billly Corgan ha estrenat una tercera peça, ‘Knights of Malta‘, que ha sorprès amb el seu so que els apropa al clàssic de la música americana i amb un toc de blues, no molt habitual en el grup.
Ariana Grande està sent una de les artistes de la setmana, primer per l’estrena de Thank u, next, cançó que donarà nom al seu nou disc i que en poques hores era número 1 a tot el món. Després també s’ha parlat d’ella després que pengés cançons inèdites sota un pseudònim a algunes plataformes d’streaming com Spotify.
Ara hem sabut que la revista Billboard l’ha nomenat Dona de l’any 2018, per ser una estrella que mai ha inclinat el cap a cap tendència o camí en la indústria musical. El comunicat de Billboard també relata que l’artista sempre ha cregut en les seves conviccions, en un món que sovint no és hospitalari per a aquest tipus de força en les dones joves.
Per altra banda finalment ha estrenat el videoclip de Breathin, una de les peces del disc Sweetener.
Pësh ha elaborat el seu segon disc i aquest divendres ja el podrem escoltar. Es dirà Too Many Universes But Mine i ha estat compost entre Barcelona, Edinburgh i Helsinki, últim lloc el qual ha estat utilitzat com a títol per al tema compost allí. A més a més, es pot considerar que aquest àlbum és una espècie de viatge cap al nord, ja que tant el títol d’algunes de les cançons com les seves lletres així ho transmeten.
Too Many Universes But Mine ha estat gravat a Aurha Studios i a La Fusteria Estudi, produït per Sergi Riera, i amb un repartiment de músics on hi havia en Toni Pagès a la bateria, Sergi Riera al baix, Toni Mena a les guitarres, JJ Caro als teclats i Pësh a la veu, panderetes i maraques.
A banda de la col·laboració de la Paula Valls a la cançó Foreigner, en el disc hi han participat l’Oriol Mula (guitarra acústica i harmònica), i les veus de Berta Bosch, Ona Pla, Nacho Melús, Ramon Montardit, Tom Savage i Bonnie Kimmel.
No hi ha artista al pop actual amb major projecció que Billie Eilish. Les xifres parlen per si soles: amb només 16 anys, un EP i diversos senzills, les seves escoltes es compten per centenars de milers, cada nou pas que fa engrandeix els seus seguidors (només a Instagram en té més de set milions), i qualsevol barrera acaba essent demolida. És carismàtica, magnètica, mordaç, prodigiosament precoç i no s’assembla a ningú: alguns han etiquetat el seu estil com a trap alternatiu, com el revers fosc del pop. Com si Lana del Rey es llencés a la música urbana amb la precisió melòdica de Lorde. Però el mèrit real és que Billie Eilish, als seus 16 anys, ja només sona a Billie Eilish.
Billie Eilish ja és una reina. I com a tal, tenir l’oportunitat de veure-la en un espai íntim com La (2) d’Apolo el proper 9 de març, en la que serà la seva primera visita al país, resulta una oportunitat tan irrepetible que sembla irreal. Ho farà acompanyada, a més, per EarthGang, duet de
hip hop d’Atlanta, i per FINNEAS, projecte musical del seu germà Finneas O’Connell. I això només serà el principi.
Entrades a la venda a partir del divendres 9 de novembre a les 10:00h al preu de 30€ (més despeses de distribució) a Redtkt i Ticketmaster.
Kids from Mars, una de les noves sensacions de la música del país, oferiran un directe el 14 de novembre dins de la segona festa de presentació del Vida Festival, que tindrà lloc a l’Antiga Fàbrica d’Estrella Damm i on també hi actuarà Marlon Williams.
Williams presentarà en directe les cançons del seu segon disc Make Way For Love.
L’entrada a la festa, com ja és habitual, serà gratuïta amb l’abonament del VIDA 2019 fins a completar l’aforament, i pots convidar a un acompanyant perquè vagi amb tu.
El festival Mad Cool ha confirmat avui el segon nom del cartell pel 2019 i són els britànics The 1975 (que també han estat anunciats pel FIB avui mateix) i que se sumen a la primera confirmació, The National.
La banda britànica presentarà les cançons d’un nou disc que arribarà el mes de maig i que sembla que es dirà Notes on a Conditional Form.
El Mad Cool tindrà lloc de l’11 al 13 de juliol i els abonaments es posaran a la venda pròximament.
El FIB ha donat a conèixer a través d’Instagram els primers noms per l’edició 2019 que tindrà lloc del 18 al 21 de juliol i que comptarà amb Lana del Rey com a primer gran reclam. Així mateix també s’hi podran veure els britànics The 1975, Blossoms, La M.O.D.A., Cupido i Cariño.
Ariana Grande és notícia per l’aparició de deu cançons inèdites que han vist la llum a Spotify, penjades per l’usuari “Zandhr”. L’àlbum publicat amb pseudònim s’anomena «Nobody Does It Better (Deluxe Version)» i les cançons tenen una qualitat pràcticament immillorable, raó per la qual hi ha sospites que realment les ha penjat la mateixa artista.
Dins l’àlbum hi ha peces antigues que es van filtrar fa temps, com Pink Champagne, Cadillac, Too Long, i el tema que dóna nom a l’àlbum. També hi ha cançons publicades oficialment per Ariana Grande, com Better Days, Be Alright i Fiesta; aquest últim tema es va filtrar el darrer estiu, tot i que tenia un títol diferent, Esta Noche, i es tracta d’una col·laboració amb la rapera BIA.
Per altra banda avui també ha estat notícia després que el seu nou senzill Thank u, next hagi estat número 1 global a Spotify i hagi superat el rècord d’streamings en un sol dia, que ostentava Mariah Carey amb All I Want For Christmas Is You.
Els britànics Crystal Fighters anuncien concert a Barcelona amb la seva fórmula festiva i ballable, mentre acaben d’ultimar el seu nou disc, del qual ja n’hem pogut escoltar tres cançons, una de les quals s’ha estrenat avui mateix.
El concert tindrà lloc el 13 de març a l’hivernacle del Poble Espanyol a partir de dos quarts de 10 de la nit.
Les entrades es posaran a la venda el divendres 9 de novembre a través del web de la promotora Houston Party Music.
Foals han confirmat els últims rumors sobre el retorn de la banda el 2019 i han explicat que tenen un acord amb Transgressive Publishing i Warner / Chappell Music, amb els quals editaran nou material durant l’any vinent.
El director de Warner, Mike Smith es va mostrar fa uns dies molt entusiasmat amb el grup, explicant que sempre treuen música espectacular i que és un privilegi comptar amb ells.
De moment no hi ha detalls sobre el nou disc, que sembla que estarien treballant des de finals de l’any passat i que ha de servir per donar el relleu a What Went Down.
El Mad Cool ha donat a conèixer el primer nom de l’edició 2019 i és la formació de Cincinnatti, The National, que oferirà una selecció de les seves millors cançons.
El Mad Cool tindrà lloc de l’11 al 13 de juliol i els abonaments sortiran a la venda properament al web del festival.
Aquesta setmana arribem a l'edició 500 de la Primera Llista i per celebrar-ho hem preparat algunes publicacions especials. Una d'elles, tal com vam fer...