Teràpia de Shock, una de les bandes més icòniques del rock català dels últims anys, anuncia el seu retorn als escenaris amb un concert molt especial a la Castanyada del Cabró Rock que tindrà lloc el 31 d’octubre i l’1 de novembre a Montmeló. Serà el preludi d’una gira d’aniversari durant el 2026 que tindrà un fort component solidari.
Aquest retorn coincideix amb dues efemèrides destacades: els 20 anys de la fundació del grup (2006) i el desè aniversari del seu comiat (2016). Per això, la banda ha decidit tornar per una única gira de celebració que recorrerà els principals festivals de Catalunya. La gira estarà gestionada per la promotora Clipper’s i comptarà amb el suport de la marca garrotxina Noel.
La gira del 2026 no inclourà cançons noves, però sí una posada al dia dels seus grans èxits, com Sense Tu, Compta amb mi o 20 minuts d’espera, que es presentaran amb una sonoritat renovada però fidel a l’essència del grup.
A més, la gira tindrà una vessant solidària. Els beneficis es destinaran a la Fundació Albert Bosch per a la recerca en càncer infantil a l’Hospital Vall d’Hebron. També hi col·laborarà la Fundació Barça a través del programa Polseres Blaugrana, que busca millorar el benestar emocional d’infants hospitalitzats. Aquestes polseres, inspirades en la sèrie Polseres vermelles —que va popularitzar Sense Tu— es podran adquirir als concerts.
El concert de retorn a la Castanyada del Cabró Rock reunirà Teràpia de Shock amb altres grans noms del panorama musical català com Oques Grasses, The Tyets, Figa Flawas, La Fúmiga, Els Pets, Julieta, Ginestà o Buhos.
Fundat l’any 2006 a les Preses per quatre adolescents, Teràpia de Shock va aconseguir un gran ressò malgrat néixer en una època sense xarxes socials. Amb més de 100.000 oients mensuals actualment a Spotify, la banda continua viva en la memòria musical d’una generació que ara podrà reviure-la en directe.
A Primera Fila volem contraposar diferents opinions sobre un mateix disc, per això estrenem Cara i Creu, on dues persones de la nostra redacció donaran la seva opinió oposada sobre alguna llançament discogràfic.
CARA, per Ramon Goixart
La porta està més oberta que mai. El “CUARTO AZUL” d’Aitana ja és accessible per a nosaltres i ha trencat els nostres esquemes. Es tracta del lloc de refugi simbòlic de la cantant, allí on acudeix quan necessita combatre la tristesa. Tot i tractar-se d’un àlbum carregat de melancolia, l’Aitana s’ha apoderat del blau que la trasllada a la seva infància i, amb aquest, ha pintat per sobre del dolor i l’aflicció. Així doncs, el resultat ha estat impecable.
El quart disc de la de Sant Climent de Llobregat és el més llarg de tots i desprèn veritat en cada un dels relats que se’ns exposa. Està format per un total de 18 cançons i un interludi, de les quals en coneixíem tan sols tres. Cada una de les cançons és una part de la seva història, la realitat de l’últim any de l’Aitana. En diferenciem clarament dues parts. La primera està carregada de balades i de reflexió personal. ‘DUELE DESPEDIRME DE TI’, ‘DESDE QUE YA NO HABLAMOS’ i ‘6 DE FEBRERO’ són la mostra clara d’un amor que ja ha acabat, però que encara ens fa sentir, tot i que no de la millor manera. A poc a poc, els sentiments s’enfosqueixen i adquireixen tons més propers a la ràbia i a trobar què és allò que no ens agradava d’aquella persona amb què ja no estem. Això ens explica a “SEGUNDO INTENTO” i “¿PARA QUÉ VOLVER?”.
Un moment de reflexió tan intens com és una ruptura sempre ens porta a pensar en tot allò viscut al llarg del temps. L’Aitana aprofita per fer un balanç de relacions passades. Tots sabem de qui són “esos ojos azules que la volvían loca”. A ‘DE 1 BESO A 2 BESOS’ i ‘CUANDO HABLES CON ÉL’ l’artista mira enrere en el temps i pren consciència dels errors i el mal a una persona que ha estimat i a qui encara guarda un petit tros d’amor, perquè “la música también se equivoca”. ‘TRANKIS’ narra com el malestar esdevé general i s’estén en tota la nostra rutina. I si parlem de transparència en les lletres, ‘CUARTO AZUL’ i ‘MÚSICA EN EL CIELO’ en són l’exemple perfecte. Cançons on se’ns parla de la part menys brillant de la fama o on es fa un homenatge a l’avi de la cantant, un dels seus principals referents. Dos temes que et demanen connectar els auriculars, abraçar-te fort al coixí i deixar-te portar per una melodia acollidora i uns versos completament trencadors.
L’interludi de ‘LUZ DE LA MAÑANA’ dona pas a la segona meitat de l’àlbum. De fet, els primers raigs d’aquesta llum s’intueixen en “EL CENTRO DE LA CAMA”, una cançó ideal com a pont per començar a clarejar aquest blau que ens acompanya al llarg de tot el relat. Un pop molt més pur entra en joc i les influències dels anys vuitanta doten de personalitat temes com “SUPERESTRELLA”, “CONEXIÓN PSIQUICA” i “EX EX EX”. La maduresa d’Aitana no ha estat només lírica, la producció i les melodies estan treballades amb molta cura. Però és en aquesta part on això s’accentua sense cap mena de dubte. L’últim matís de melancolia el trobem en la col·laboració amb Danny Ocean, ‘HOY ES TU CUMPLEAÑOS’, un tema bastant híbrid que adquireix un registre o un altre segons qui dels dos artistes posen veu a la lletra.
Els tons blaus s’aclareixen del tot quan l’empoderament i la confiança entren en escena. ‘LIA’ i ‘SENTIMIENTO NATURAL’ doten al recopilatori de cançons de ritme, moviment i positivisme. Ho fan amb actituds diferents, però tenen un propòsit en comú, conduir-nos al mig de la pista i elevar-nos els ànims al màxim. Ja hem plorat, recordat, ens hem penedit d’errors passats i hem recuperat les ganes de gaudir. Ara som conscients que no som perfectes, que tenim dret a equivocar-nos o a no complir amb allò que s’espera de nosaltres. No pretenem ser exemple de res. Un arrodoniment sincer i honest que se’ns canta de la mà de la mítica cantant Alaska a ‘LA CHICA PERFECTA’, un dels temes més diferents d’Aitana.
L’artista ha compartit en diverses ocasions que no han estat els seus millors mesos. La duresa i l’afecció general per què ha passat han quedat totalment reflectides en el que ja és el seu treball més honest i íntim. L’exercici d’exposició que ens ha regalat l’Aitana és una mostra d’evolució i de canvi i de què val la pena apostar per allò en què un mateix creu, sent i viu, encara que pugui semblar més arriscat. Un treball ple de cançons lentes, que beuen del pop, però que, a vegades, es distancien del que coneixíem fins ara de l’artista. Amb aquest quart àlbum, l’Aitana ens obre la porta i ens ofereix un seient al seu costat per compartir amb nosaltres tot el que hi ha dins el seu “CUARTO AZUL”.
CREU, per Marta Mariana Frias
“Cuarto Azul” és el quart àlbum de la cantant catalana Aitana, una de les veus més autèntiques del pop espanyol contemporani. En aquest treball, l’artista mostra un canvi significatiu en la seva trajectòria musical: s’allunya del pop electrònic i dels seus projectes anteriors, com “Alpha”, i s’endinsa en un terreny molt més introspectiu i íntim. Amb “Cuarto Azul”, Aitana presenta una proposta centrada en el dol, la pèrdua i el procés de reconstrucció personal davant situacions de desequilibri emocional.
La producció de l’àlbum és, sens dubte, més elaborada i complexa que en treballs previs. Es percep un esforç clar per crear ambients i textures que transmetin profunditat emocional. No obstant això, hi ha moments en què la instrumentació resulta massa genèrica o repetitiva, i l’ús dels sintetitzadors, que haurien de reforçar la sensació d’intimitat, en ocasions redueix l’impacte de la veu d’Aitana. Malgrat el seu innegable talent vocal, no sempre aconsegueix brillar amb la força que podria.
Un dels punts més destacables del disc és la seva honestedat lírica. Les cançons aborden temes com la soledat, les ruptures i l’esperança des d’una perspectiva sensible i personal. Aquesta sinceritat es fa especialment evident en temes com “Desde que ya no hablamos”, “Cuarto Azul” o “Cuando hables con él”. Tot i que aquest enfocament reforça el caràcter íntim del projecte, també pot provocar una certa uniformitat sonora que, en determinats moments, limita la dinàmica general de l’àlbum. L’oient pot quedar amb la sensació que hi falta una sorpresa o un contrast que trenqui amb el to predominant. Algunes frases, a més, poden resultar massa previsibles o escoltades, cosa que dificulta que el missatge arribi amb tota la seva intensitat.
Tot i el seu talent vocal, no sempre aconsegueix brillar amb força. Les col·laboracions presents en el projecte ofereixen resultats desiguals. La participació de Kenia OS aporta una fusió fresca i natural, mentre que altres, com la d’Alaska, no acaben de destacar ni d’afegir un valor significatiu a l’obra. Amb tot, cal reconèixer l’ambició d’Aitana a l’hora de cercar diàlegs artístics intergeneracionals i explorar nous registres vocals i narratius. El concepte del “cuarto azul” funciona com una metàfora d’un espai emocional on conviuen el record, el dolor i la transformació. Aquesta idea aporta profunditat conceptual i converteix l’àlbum en una experiència emocional més que en una simple successió de cançons.
En definitiva, “Cuarto Azul” és un àlbum que evidencia la voluntat d’Aitana de créixer, explorar i evolucionar com a artista. Tot i que musicalment pot pecar d’una certa homogeneïtat, destaca pel seu compromís emocional, la seva honestedat i l’aposta per un discurs menys comercial. Tanmateix, aquest canvi de rumb necessita una aposta més ferma per la innovació i una execució menys conformista per arribar a ser realment transformador. És un àlbum amb moments destacables, però que deixa la sensació que Aitana té encara molt més a oferir quan decideixi assumir riscos creatius amb plena llibertat i contundència.
El festival familiar de referència a Catalunya se celebrarà del 2 al 5 d’octubre a Sant Cugat del Vallès amb més de 30 artistes i una programació pensada per a infants i famílies.
El Festival Petits Camaleons escalfa motors per a la seva catorzena edició, que tindrà lloc del 2 al 5 d’octubre de 2025 a Sant Cugat del Vallès. El festival, concebut per apropar la millor música als més petits, ha estat presentat aquest dilluns al Teatre-Auditori de la ciutat amb la presència del seu director Albert Puig, l’alcalde Josep Maria Vallès, la regidora de Cultura i Esports Núria Escamilla i la directora del Teatre-Auditori Maria Farriol.
Puig ha destacat que el Petits Camaleons és “el millor festival de públic familiar que hi ha arreu”, i ha remarcat que “el ritme de vendes d’entrades és brutal”, fet que consolida la cita com un esdeveniment de referència. Les entrades ja es poden adquirir a través del web oficial: petitscamaleons.com.
El festival arrencarà el dijous 2 d’octubre amb un concert inaugural de luxe: el reconegut Salvador Sobral compartirà escenari amb Lucia Fumero, pianista i cantant que col·labora habitualment amb ell, en un espectacle exclusiu creat especialment per al festival.
El divendres 3 d’octubre, la música arribarà a les escoles amb el concert de la formació catalana Els Atrapasomnis, que actuaran a la Carpa Arborètum en una tarda dedicada al públic escolar.
El dissabte 4 d’octubre, el festival desplegarà tot el seu potencial amb artistes de primer nivell. Al Teatre-Auditori actuaran Suu, Doctor Prats i Alidé Sans. A la Carpa Arborètum hi passaran Mama Dousha, Dan Peralbo i el Comboi i The Tyets, mentre que a l’Escenari Pati hi haurà les actuacions de Pep López i Funktory. A l’Aula Magna pujaran a l’escenari Roserona i Lia Sampai, i a l’Escenari La Pua, Júlia Català i Les Montses oferiran les seves propostes.
El diumenge 5 d’octubre, el cartell es manté igualment potent. El Teatre-Auditori acollirà Flashy Ice Cream, Remei de Ca la Fresca i Els Catarres, mentre que a la Carpa Arborètum brillaran les actuacions de Lildami, Xiula i Nil Moliner. Els Atrapasomnis repetiran a l’Escenari Pati juntament amb Al·lèrgiques al Pol·len, i a l’Aula Magna hi actuaran Raquel Lúa i Anaïs Vila. Finalment, l’Escenari La Pua comptarà amb les propostes de Golconda i Pere Martínez.
Amb una trentena de concerts repartits en diversos escenaris, Petits Camaleons reafirma la seva aposta per oferir una experiència cultural de qualitat, pensada per a infants però amb artistes de primer nivell que garanteixen una experiència musical memorable per a tota la família.
DECLAN MCKENNA – BRAZIL
ZIMMER90 I BALU BRIGADA – LEARN TO LET YOU GO
CAR SEAT HEADREST – THE CATASTROPHE
HAIM – DOWN TO BE WRONG
FLORENCE + THE MACHINE – FREE
STEREOLAB – MELODIE IS A WOUND
PINKPANTHERESS – ILLEGAL
MAGGIE ROGERS – LIGHT ON
ROYEL OTIS – MOODY
DOPE LEMON I NINA NESBITT – SHE’S ALL TIME
SPACEY JANE – WHATEVERRRR
THE AMAZONS – WAKE ME UP
ARCADE FIRE – CIRCLE OF TRUST
MATT BERNINGER – INLAND OCEAN
MARK PRITCHARD I THOM YORKE – THE SPIRIT
Si haguéssim de trobar una paraula per definir el concert de Quimi Portet aquest dissabte a Ullastret, segurament la major part del públic diria la mateixa: boníssima. Com les seves cançons, o si més no això és el que ens ha anat dient en cadascuna de les presentacions que ha fet d’aquestes.
Amb un humor irònic i carregat de bones intencions, el músic s’ha posat el públic a la butxaca des de l’inici. Primer per una posada en escena on quedava clar que porta ja molts anys damunt dels escenaris, sigui en solitari o amb grups com El último de la fila (amb retorn als escenaris el 2026). I segon per la seva faceta més còmica (sense la intenció de voler-ho ser, que això encara és millor). Hi havia moments que no sabia si esperava amb més ganes la següent cançó o els comentaris que faria entre tema i tema.
Per una persona com jo que va a molts concerts i sentir uns comentaris que no aporten res, anar a un concert de Quimi Portet és una experiència que recomano fervorosament.
Si us he de ser sincer, aquest ha estat el meu primer concert de l’artista o potser el segon, ara he recordat que un any el vaig veure al Petits Camaleons de Sant Cugat, tot i que aquell format era més breu i pels més petits. A mi amb el concert d’avui a Ullastret ja m’ha guanyat. Si torno a veure que s’anuncia un nou bolo segur que m’hi veurà.
En directe les cançons sempre guanyen i en el seu cas molt més. És un home de directe i es menja l’escenari amb totes les peces, que recordem, són boníssimes. De Macarrons, passant per Montserrat, Sabadell, La Rambla, Homes i dones del cap dret, La Terra és plana, Festa Major d’Hivern o Aparteu les criatures han sonat de meravella i el públic les ha gaudit, ja sigui ballant, des de les cadires o al darrere a la zona del bar mentre prenien un cubata.
Un concert que he assistit amb el meu fillol de tres anys i que ha aguantat fins al final de tot. Ningú volia marxar d’allà. Aquelles dues hores de directe ens han passat volant. Quan he vist que ja s’apropaven les 12 no em podia ni creure que haguessin passat dues hores. Però és que quin directe, quines lletres, quina ironia, quin plaer veure i viure nits com la d’aquest dissabte a Ullastret. Gràcies, Quimi. Ets boníssim.
El Festival Mússol ha revelat els primers noms que formaran part de la seva sisena edició, que se celebrarà el pròxim 8 d’octubre a la sala Paral·lel 62 de Barcelona. Amb una clara vocació solidària, l’esdeveniment destinarà els fons recaptats a l’AFANOC (Associació de Familiars i Amics de Nens Oncològics de Catalunya) i al seu projecte La Casa dels Xuklis, que ofereix allotjament a famílies que han de desplaçar-se per tractaments oncològics infantils.
Entre els primers artistes confirmats hi ha el pratenc Alfred García, el duet Alosa, els germans de Sant Andreu Ginestà, el barceloní Mama Dousha, la cantautora Suu i Xicu.ç. La vetllada començarà amb una sessió de la DJ Trapella i estarà conduïda pels presentadors Laura Grau i Ferran Vilajosana.
L’organització ha avançat que en les pròximes setmanes es donaran a conèixer més noms que completaran el cartell d’aquesta edició que, un any més, combinarà música i solidaritat en un mateix escenari.
Els Catarres tornen a liderar la Primera Llista i en aquesta ocasió ho fan amb ‘La fortuna’ inclosa al disc “Paracaigudistes”.
Entren a la llista
Buhos, Els Catarres, Henry Mendez – No és Miami
Surten de la llista
Sabrina Carpenter – Busy woman (12 setmanes)
Aspirants
Ed Sheeran – Old phone (5 setmanes)
Julieta – L’amor de la meva vida (3 setmanes)
dani6ix & Izzkid – Morena (3 setmanes)
Alfred Garcia & Álvaro Soler – Estrella (2 setmanes)
La Ludwig Band – Millor amb ell (2 setmanes)
Calvin Harris feat. Clemenine Douglas – Blessings (2 setmanes)
Avicii feat. Elle King – Let’s ride away (2 setmanes)
Sara Roy – Agafa’m de la mà (2 setmanes)
Robbie Williams – Rocket (2 setmanes)
Alex Warren & Jelly Roll – Bloodline (novetat)
La cantautora catalana Au Rora torna a escena amb Espero no arribar tard, un nou senzill d’estètica íntima i contingut profund que explora l’amor, la distància emocional i la nostàlgia del que mai va arribar a ser. La cançó arriba acompanyada d’un videoclip rodat entre els barris barcelonins del Carmel i Vallcarca, amb la participació destacada de l’actor Marcos Franz.
El vídeo narra el desconcert i el desgast d’una protagonista que, afectada pel mal d’amor, recorre un paisatge urbà ple de pujades, escales i cruïlles sense sortida aparent. Aquest entorn es converteix en una metàfora del seu estat emocional: un laberint d’angoixa i records on cada pas sembla portar-la més lluny de la certesa.
En un dels moments clau del videoclip, l’Au Rora es creua amb un antic amor que duu un fanalet igual que el seu. Tot i la intensitat simbòlica de l’escena, ella decideix continuar sola, avançant cap a un horitzó incert que culmina en un Parc Güell solitari i cobert de foscor. Aquest viatge és més emocional que físic: no busca respostes, sinó aprendre a conviure amb el buit.
Visualment, el videoclip destaca per la seva estètica de realisme màgic. Amb influències d’Aki Kaurismäki, Wes Anderson i el dibuixant Hergé, la peça es construeix amb colors plans, simetries acurades i una atmosfera de conte trist, en què la bellesa conviu amb el dolor.
Amb Espero no arribar tard, Au Rora reafirma la seva capacitat per transformar l’experiència personal en art delicat, sincer i cinematogràfic.
Linkin Park torna amb força i confirma un únic concert a Espanya per al 23 de juny de 2026. La cita serà a l’Auditori Miguel Ríos de Rivas-Vaciamadrid, i suposarà la primera actuació de la banda nord-americana al país des de 2017, quan van actuar al festival Download Madrid.
L’anunci arriba just abans de la seva esperada actuació a la final de la UEFA Champions League, que se celebrarà demà a Munic. Allà interpretaran alguns dels seus grans èxits i una nova versió remixada del clàssic ‘Numb’, inspirada en la màxima competició del futbol europeu.
Després d’anunciar al setembre l’entrada d’Emily Armstrong com a nova vocalista en substitució de Chester Bennington, i de publicar el disc From Zero al novembre —seguit d’una gira mundial—, el retorn de Linkin Park ha estat un dels més comentats dels darrers anys. El passat 16 de maig, la banda va llançar una edició deluxe del disc amb tres temes inèdits i cinc enregistrats en directe.
Les entrades generals per al concert sortiran a la venda el divendres 6 de juny a les 9 h a través de Ticketmaster, amb preus a partir de 84 euros (despeses de gestió incloses). Totes les entrades seran de peu. També hi haurà una preventa exclusiva per als membres del fan club LP Underground: el dimarts 3 de juny a les 9 h per a usuaris Legacy i a les 11 h per als de LPU Passport Plus.
Aquest serà el primer concert a Espanya amb la nova formació, que a més d’Armstrong incorpora el bateria Colin Brittain i el guitarrista Alex Feder. Una cita única i històrica per als seguidors de Linkin Park.
Després del seu àlbum debut AMB AMOR, estrenat aquest març, la cantant gironina JULS torna amb un nou tema dins el projecte Cube Studio del productor AKSIS. Aquesta nova entrega, titulada Cube Studio Vol. 3, presenta una peça d’afrohouse suau, càlida i emocional, pensada per evocar els records i les emocions d’un estiu passat, mentre imagina el que està per venir.
Amb aquesta cançó, JULS i AKSIS construeixen una atmosfera íntima i nostàlgica, on la llibertat, l’amor i l’amistat bateguen al ritme d’una base ballable i delicada. És una finestra sonora al seu univers emocional, que manté la sensibilitat mostrada a AMB AMOR, però ara tenyida d’un esperit estiuenc més introspectiu.
El videoclip segueix l’estètica del projecte Cube Studio, amb JULS situada dins d’un cub d’arestes fluorescents. En aquesta ocasió, l’escena es trasllada a una platja de nit, amb el color blau dominant per reforçar el to de calma i reflexió de la peça.
Cube Studio, creat per AKSIS, vol ser un retrat en moviment de l’escena musical emergent catalana. Cada volum compta amb la col·laboració d’un artista diferent: després d’enMatu (Vol. 1) i la Maig (Vol. 2), ara és el torn de JULS, que aporta la seva veu singular i sensibilitat melòdica a aquest univers en construcció.
Miley Cyrus, una de les icones més destacades del pop mundial, ha publicat avui el seu esperat novè àlbum d’estudi, Something Beautiful. El disc, que ja es pot escoltar a totes les plataformes digitals i està disponible en formats físics com CD, vinil, vinil color crema i vinil vermell translúcid, representa una nova etapa per a l’artista nord-americana, marcada per la introspecció i l’experimentació sonora.
Compost per 13 cançons, l’àlbum explora temes com la curació, la transformació i la recerca de bellesa enmig de la foscor. Amb una producció cinematogràfica expansiva i una claredat emocional molt present, Something Beautiful ha estat produït per la mateixa Miley Cyrus i Shawn Everett, amb col·laboracions destacades de Brittany Howard, Maxx Morando i Michael Pollack.
Entre els temes més destacats hi trobem ‘Easy Lover’, que s’estrena avui acompanyada del seu videoclip oficial, així com els ja coneguts ‘More to Lose’ i ‘End of the World’. El disc també incorpora noves cançons com ‘Walk of Fame’, que prometen consolidar aquest treball com un dels més madurs i personals de Cyrus fins ara.
La proposta artística de l’àlbum s’expandeix encara més amb l’estrena de la pel·lícula musical Something Beautiful, que veurà la llum el pròxim 6 de juny al Festival de Tribeca. Dirigida per la mateixa Cyrus juntament amb Brendan Walter, Jacob Bixenman i Panos Cosmatos, el film dona forma visual a l’univers del disc i compta amb la participació especial de Naomi Campbell al videoclip de ‘Every Girl You’ve Ever Loved’. L’àlbum visual arribarà als cinemes dels Estats Units i Canadà el 12 de juny, i internacionalment a partir del 27 de juny.
Un altre dels grans protagonistes del projecte és el món de la moda. La portada del disc, obra del fotògraf Glen Luchford, mostra Cyrus amb un vestit de Thierry Mugler de 1997, que també apareix al vídeo de ‘Prelude’. La pel·lícula musical inclourà peces dissenyades per Casey Cadwallader per a Mugler, així com el major préstec d’arxiu de Thierry Mugler mai concedit a un sol artista, juntament amb dissenys exclusius de Jean Paul Gaultier, Alexander McQueen i Alaïa. La direcció de fotografia, a càrrec de Benoît Debie, aporta una dimensió visual intensa i immersiva al projecte.
Amb Something Beautiful, Miley Cyrus continua superant els límits de la creació artística, oferint una proposta que fusiona música, moda i cinema en una experiència única i inoblidable.
La mataronina Kuu torna amb força amb ‘PQ SERÀ?!’, un nou senzill que funciona com una reflexió en veu alta embolcallada per un beat electrònic intens i captivador. Amb aquest tema, l’artista posa paraules a la confusió emocional d’una relació que no troba camí, tot preguntant-se —una vegada i una altra— per què les coses no poden funcionar.
El single arriba pocs dies després de la primera part del seu projecte “301_NITS”, i s’erigeix com la carta de presentació d’un segon volum que combinarà temes nous amb cançons ja conegudes del seu repertori. A ‘PQ SERÀ?!’, Kuu manté l’estil directe i emocional que l’ha convertit en una de les veus més prometedores del pop electrònic català actual, després de peces com ‘D TU M’ENAMORO’, ‘NI ES NOTA’, ‘PUSSI’ (amb Martigo) o ‘SPECTACULAR’ (amb Calagher).
Amb una energia a mig camí entre la vulnerabilitat i l’empoderament, Kuu continuarà mostrant el seu univers als escenaris de festivals destacats com el Maig (30 de maig, Santa Coloma de Queralt), Idíl·lic (27 de juny, Sant Feliu de Guíxols) i Les Nits de Barcelona (5 de juliol), entre altres dates encara per anunciar.
‘PQ SERÀ?!’ ja està disponible a totes les plataformes digitals i és una nova prova del talent singular d’una artista que no deixa de créixer.
Aquesta setmana arribem a l'edició 500 de la Primera Llista i per celebrar-ho hem preparat algunes publicacions especials. Una d'elles, tal com vam fer...