Kids From Mars han compartit una nova cançó anomenada ‘The Words I Already Said‘, que s’allunya musicalment del que ens havien mostrat amb ‘August’.
La cançó parla de la idea d’estimar algú que juga amb nosaltres però que tot i saber que ens fa mal, seguim estimant-la.
La peça la van escriure a principis de l’estiu i l’han produït amb Aleix Iglesias a Camaleó Estudi i han comptat amb la col·laboració de Pau Calero als teclats i sintetitzadors.
El videoclip de la cançó recull imatges del concert que el grup va oferir a la segona festa de presentació del Vida Festival. La banda es mostra molt satisfeta amb la gravació de Bike Bros, ja que a part d’escoltar la nova cançó també tindran el record del seu primer concert.
El canadenc Shawn Mendes ha concebut una entrevista molt sincera a la revista Rolling Stoneon s’ha despullat i s’ha mostrat tal com és i com pensa.
Una de les qüestions més comentades és la seva sexualitat i és que tot i que sembla un tema superat, en ple segle XXI, Mendes afirma que està cansat d’haver de demostrar que és heterosexual i desmentir la seva condició d’homosexual. Arriba a pensar que té ganes de sortir al carrer amb una noia per demostrar que no és gai. I tot per alguns comentaris que arriba a llegir durant el dia.
Mendes afegeix que sap perfectament que si fos gai, no passaria res, perquè no és dolent, però hi ha moltes persones heterosexuals que utilitzen l’orientació sexual com a insult.
El canadenc explica que quan llegeix determinades coses pensa que tenen molta sort que no sigui gai i que no estigui atemorit per sortir de l’armari, perquè per desgràcia és una cosa que ha provocat la mort de molta gent, com per anar fent broma d’aquestes qüestions.
«Us agraden les meves cançons, la meva música? A qui li importa si sóc o no homosexual?», relata el cantant, que aprofita per parlar de la seva relació amb Hailey Baldwin, l’actual parella del també canadenc Justin Bieber.
Sobre aquesta relació explica que no vol posar cap etiqueta i assegura que quan es va assabentar que es cansava li va enviar un missatge per felicitar-la, perquè realment està feliç pels dos.
Mendes també ha explicat que la marihuana l’inspira a compondre i que fumar un porro l’ajuda a tocar la guitarra durant set hores seguides!
A l’entrevista relata que té tres rutines diàries que mai deixa de fer, anar al gimnàs, fer-se fotos amb els fans i fer classes de tècniques vocals.
Aquest divendres Idles actuen a Barcelona amb totes les entrades exhaurides, però abans d’aquest concert el grup de Bristol va oferir una curiosa actuació per les Vans Sidestripe Sessions, on els podem veure interpretar les seves cançons a dins d’una capsa de sabates!
Podem veure com el grup toca les seves cançons ‘Colossus’ i ‘Never Fight A Man With A Perm’, que formen part del disc que presentaran a casa nostra, «Joy As An Act Of Resistance».
El 26 de març de 2019 la sala Razzmatazz rebrà a Lil Xan un dels rapers més populars del moment, gràcies a un moviment de seguidors que el recolza moltíssim a través de Youtube o SoundCloud.
Lil Xan es va fer popular arran de la publicació del videoclip de ‘Betrayed’, cançó que forma part del seu únic disc editat «Total Xanachy».
Les entrades surten a la venda aquest dimecres a través del web de la promotora LiveNation.es. Costaran 22 euros (+despeses).
Ens apropem a una de les sales més emblemàtiques de Barcelona per gaudir d’un concert proper, càlid i amb un ambient entregat, el de Lucy Spraggan.
Unes 50 persones esperen entre cerveses a la cantautora que va participar al 2012 a la versió anglesa de Factor X, concurs on va demostrar el seu talent per escriure cançons amb gràcia i a la vegada cançons més emotives i personals.
Apareix puntual, tímida i admet estar nerviosa, ja que es presenta per primer cop a Barcelona tot i que la majoria del públic és anglès. Amb una guitarra i un pianista acompanyant-la, enceta el concert explicant les seves experiències en aquesta gira europea i introduint les cançons amb un petit resum del que les va inspirar a compondre-les (algunes afegides al llistat de temes més abaix), cosa que serveix per connectar encara més amb una Lucy cada cop més còmode a l’acollidor escenari de la Sidecar.
En molts temes convida a cantar i inclús ensenya les melodies al públic perquè tothom la segueixi i durant moments, la sala s’omple de moments màgics on l’artista regala les tornades als assistents per entonar-les a tot pulmó, dibuixant així, somriures que acompanyen les birres enlairades.
A l’acabar gairebé tot el repertori, agraeix l’acollida i posa el punt final amb una cançó nova anunciant que l’abril de l’any vinent podrem escoltar el seu nou àlbum.
En definitiva, Lucy Spraggan ens demostra la seva gran evolució des d’aquell ja llunyà 2012 i avui, Sidecar es transforma per moments en un pub anglès amb “sing alongs” i “wooos” mentre les cerveses ressegueixen d’una banda a l’altre el famós sostre arquejat de la sala.
El quartet de Pego va acomiadar la gira del 2018 a Catalunya el passat divendres 23 de novembre, i ho van fer de la millor manera possible, a la sala Salamandra de L’Hospitalet de Llobregat.
El concert va començar uns minuts després que el grup de basc «Willis Drummond» obríssin la nit d’una manera exquisida, deixant bocabadats amb el seu rock a la majoria dels assistents.
Un públic molt actiu que va acompanyar amb la veu als valencians durant tot el concert, va ser el millor ingredient per convertir un concert regular d’Smoking Souls en un de màgic, els quals vam poder gaudir de cançons tant del darrer treball «Cendra i Or» com d’altres discos anteriors, i també alguna versió esporàdica.
Els solos guitarrístics exquisits d’en Pau Camps i la veu impressionant del cantant principal del grup, Carles Caselles són el toc màgic que fan especial cada escenari que trepitja Smoking Souls, on en Carles aquest cop es va dirigir al públic agraint a través d’un discurs cap al final del concert a tota la gent que ha estat donant-los suport durant aquesta gira i els anys que porten als escenaris, també animant que ho segueixin fent, ja que tenen moltes ganes de seguir donant canya a les sales i festivals d’arreu dels Països Catalans, tot sense deixar la reivindicació política.
També vam disfrutar d’una posada en escena espectacular, on hi abundava el fum i les llums per tal d’impressionar els espectadors i generar una experiència inoblidable.
El grup ens va emocionar amb cançons com «Guarda’m l’aire» o «Nit salvatge» amb el seu toc d’afecte i explosivitat cap al públic, que aquest va reaccionar de la millor manera que sap fer, cantant fins a perdre la veu, i el van convertir en un dels concerts més únics de la gira. Un autèntic espectacle.
El desè àlbum de Bublé ha aconseguit la primera posició en el rànquing «Official Albums Chart» amb 66.794 vendes en total, de les quals el 88% són Cds físics. «Love», el nou àlbum del canadenc també escala posicions en la seva discografia i guanya el bronze de les setmanes de llançament més comercials.
Els altres èxits de Bublé a la classificació són: «Crazy Love» (2009), «Christmas» (2011) i «To Be Loved» (2013), tots ells premiats de manera consecutiva. No obstant, la cadena va trencar-se amb «Nobody But Me» però «Love» ha tornat a la cima al cantant.
Tot i això, la batalla pel primer lloc ha estat molt ajustada i Mumford & Sons i Little Mix han assolit un segon i tercer lloc respectivament al rànquing britànic.
Lady Gaga i Bradley Cooper mantenen la primera posició una setmana més i tot gràcies a Shallow, un dels temes de la banda sonora de A Star is Born.
Aquesta setmana també toca dir adéu a These Days, la cançó de Rudimental que després de 40 setmanes abandona La Llista, convertida en la segona cançó amb més permanència, empatada amb Thinking out loud d’Ed Sheeran.
Entren a la llista
Carly Rae Jepsen – Party for one
lovelytheband – Broken
Steve Aoki & BTS – Waste it on me
Post Malone feat. Swae Lee – Sunflower
Surten de la llista
Rudimental feat. Jess Glynne & Macklemore – These days (40 setmanes)
Alan Walker – Darkside (12 setmanes)
Kygo & Imagine Dragons – Born to be yours (21 setmanes)
Post Malone – Better now (27 setmanes)
Aspirants
Dua Lipa & Blackpink – Kiss and make up (5 setmanes)
Lauren Jauregui – Expectations (4 setmanes)
Kygo feat. Sandro Cavazza – Happy now (4 setmanes)
Rudimental feat. Tom Walker – Walk alone (4 setmanes)
Clean Bandit feat. Marina & Luis Fonsi – Baby (3 setmanes)
Imagine Dragons – Machine (3 setmanes)
Ava Max – Sweet but psycho (novetat)
La Llista Nº 303 / Setmanes en llista / Variació respecte setmana anterior
1 LADY GAGA & BRADLEY COOPER – SHALLOW (5) (=)
2 SILK CITY FEAT. DUA LIPA – ELECTRICITY (11) (+2)
3 MARSHMELLO & BASTILLE – HAPPIER (13) (=)
4 DJ SNAKE FEAT. SELENA GOMEZ, OZUNA & CARDI B – TAKI TAKI (6) (-2)
5 RITA ORA – LET YOU LOVE ME (6) (+2)
6 LUKAS GRAHAM – LOVE SOMEONE (10) (+3)
7 LSD (LABRINTH, SIA & DIPLO) – THUNDERCLOUDS (8) (-1)
8 DAVID GUETTA & ANNE MARIE – DON’T LEAVE ME ALONE (15) (-3)
9 ARIANA GRANDE – THANK U, NEXT (2) (+16)
10 IMAGINE DRAGONS – NATURAL (18) (-2)
11 BUHOS – TRANSMETS ENERGIA (7) (+4)
12 JASON DERULO & DAVID GUETTA FT. NICKI MINAJ – GOODBYE (12) (+1)
13 JESS GLYNNE – ALL I AM (11) (-2)
14 DYNORO FEAT. GIGI D’AGOSTINO – IN MY MIND (12) (-4)
15 LITTLE MIX FEAT. NICKI MINAJ – WOMEN LIKE ME (5) (+2)
16 DEAN LEWIS – BE ALRIGHT (10) (-4)
17 DOCTOR PRATS – TU FAS (7) (+2)
18 GEORGE EZRA – SHOTGUN (21) (-2)
19 CHARLI XCX FEAT. TROYE SIVAN – 1999 (6) (+4)
20 CALVIN HARRIS FEAT. SAM SMITH – PROMISES (14) (-6)
21 JONAS BLUE FEAT. LIAM PAYNE – POLAROID (3) (+8)
22 ZEDD & ELLEY DUHÉ – HAPPY NOW (15) (-4)
23 JONAS BLUE FEAT. JACK & JACK – RISE (16) (-2)
24 AVRIL LAVIGNE – HEAD ABOVE WATER (9) (-4)
25 ANIMAL – DÓNA’M (7) (+2)
26 MAROON 5 FEAT. CARDI B – GIRLS LIKE YOU (23) (-2)
27 BENNY BLANCO FEAT. KHALID & HALSEY – EASTSIDE (12) (-5)
28 HALSEY – WITHOUT ME (2) (+9)
29 TROIS CAFÉS GOURMANDS – À NOS SOUVENIRS (5) (+2)
30 MUMFORD & SONS – GUIDING LIGHT (8) (-4)
31 ELS CATARRES – UNA CANÇÓ QUE EM PARLA DE TU (4) (+3)
32 ELLIE GOULDING FEAT. DIPLO I SWAE LEE – CLOSE TO ME (3) (+4)
33 5 SECONDS OF SUMMER – YOUNGBLOOD (18) (-5)
34 DAVID GUETTA FEAT. BEBE REXHA & J BALVIN – SAY MY NAME (3) (+1) 35 POST MALONE FEAT. SWAE LEE – SUNFLOWER (1) (N)
36 CALVIN HARRIS & DUA LIPA – ONE KISS (32) (-3) 37 LOVELYTHEBAND – BROKEN (1) (N)
38 DRAKE – IN MY FEELINGS (17) (-6) 39 CARLY RAE JEPSEN – PARTY FOR ONE (1) (N) 40STEVE AOKI & BTS – WASTE IT ON ME (1) (N)
La nit de divendres no era una nit qualsevol, era la darrera que l’Eduard Costa cantariaa sobre un escenariamb la resta de companys i amics d’Els Amics de les Arts, qui sap si per sempre o si durant una llarga temporada. I evidentment això es palpava en l’ambient i en el públic que venia preparat de casa amb pancartes i ganes d’animar a la banda i ovacionar-los en tot moment.
També era una nit diferent perquè el grup presentava les seves cançons en un format més simfònic amb la presència d’una orquestra i també amb un cor de noies que feien que tot sonés diferent del que ens tenien acostumats.
Si algú es pensava que seria un concert tranquil anava molt equivocat. Sí que el principi va començar relaxat amb la preciosa ‘Louisiana o els camps de cotó’, però a mesura que anava avançant la nit, ja es veia que la gent no estaria asseguda a la butaca. Tothom tenia ganes d’acomiadar aquesta etapa del grup ballant i cantant totes les cançons i així va succeir amb temes com ‘Les coses’, ‘El seu gran hit’, ’30 dies sense cap accident’, ‘Ja no ens passa’, ‘L’home que treballa fent de gos’, ‘El matrimoni Arnolfini’ o ‘Jean-Luc’ entre altres.
El so en alguns moments va ser una mica irregular, però el que estaves veient era tan bonic i diferent que gairebé no hi pensaves. Només assisties al final d’etapa de l’Eduard Costa i a la possibilitat de veure els quatre amics junts a sobre l’escenari, ja fos interpretant les cançons que els han portat fins aquí o comentant la jugada.
La nit va tenir moments emotius, però també de divertits, com quan van fer menció al fet que toquessin al Palau de la Música amb una orquestra i en el cicle de concerts del Festival de Jazz de Barcelona. Llavors van demanar al públic que agafés els seus telèfons mòbils i compartís a les xarxes una breu cançó en clau de jazz que estaven a punt d’interpretar.
Vam poder sentir i gaudir en un format diferent cançons que no estem acostumats a escoltar en directe com ‘Bed and Breakfast’ (amb una veu femenina del cor i tot!) o ‘La taula petita’, que va servir per cloure la nit d’una forma molt emotiva.
Després d’un llarg aplaudiment i de les entregues de rams de flors per tots els músics, l’Eduard va voler dir unes paraules a tots els seus seguidors, però no va poder evitar emocionar-se.
En Dani no volia acabar d’aquesta manera i saltant-se el guió van decidirfinalitzar la nit amb alegria i bon rotllo i van tornar a cantar el ‘Ja no ens passa’, que va acabar amb un llarg i sonor aplaudiment de les més de 2200 persones que omplíem el Palau de la Música.
El grup i els seus seguidors trobarem molt a faltar l’Edu, però li desitgem moltíssima sort en aquesta nova aventura que ara emprèn i qui sap si d’aquí a un temps podem tornar a repetir una nit tan bonica com la d’aquest divendres 23. I és que tornar sempre és la millor part de l’aventura.
Després d’algunes setmanes amb moltes novetats discogràfiques, aquesta la cosa es tranquil·litza una mica i sobretot trobem un bon grapat d’artistes que editen grans èxits, com Amy Macdonald, Sidonie o Take That.
Per sort Rita Ora trenca el silenci amb un nou disc anomenat «Phoenix», que segurament la tornarà a portar al capdamunt de les llistes de vendes.
Aquest divendres Sidonie publiquen el recopilatori «Lo más maravilloso» per celebrar els 20 anys de carrera on s’hi inclouen totes les seves millors cançons i dues peces inèdites, ‘Maravilloso’ i una nova versió de ‘Fascinado’, anomenada ara ‘Fascinados’ i on participen altres companys de professió com Joan Manuel Serrat, Leiva, Loquillo, Dani Martín, Albert Pla, Zahara, Vetusta Morla, Santi Balmes, Carlos Sadness, La bien querida, Javiera Mena i un llarg etcètera.
El videoclip ja està disponible a través de Youtube i el disc es pot escoltar a Spotify.
The National han repetit l’experiència de l’any passat i han cantat durant el dia d’Acció de gràcies, participant a luna comèdia d’animació de Loren Bouchard. I ho van fer amb una nova cançó anomenada ‘Save the bird’, que va sonar a la sèrie Bob’s Burgers.
El tema es va gravar a Public Hi-Fi a Austin i també a l’estudi de gravació que té el cantant a Los Angeles.
Recordem que The National actuaran l’any vinent al Mad Cool.
Aquesta setmana arribem a l'edició 500 de la Primera Llista i per celebrar-ho hem preparat algunes publicacions especials. Una d'elles, tal com vam fer...