Sónar 2019 presentarà A$AP Rocky i Skepta o el DJ show de Disclosure

Avui es desvelen els primers shows de Sónar Barcelona 2019 entre els quals destaquen els nous directes de dues de les principals figures actuals de la música urbana: el raper nord-americà A$AP Rocky, qui portarà el seu nou espectacle a l’escenari principal de Sónar de Nit i l’artista londinenc Skepta, figura clau de l’univers grime.

Disclosure, els germans més populars del House britànic actual, debutaran a Sónar en format DJ show per presentar material nou i avançar els sons del seu proper àlbum: «El 2019 serà un any en què farem una cosa molt diferent de tot el que hem fet fins ara. Sónar serà el moment decisiu del nostre estiu i el show que sempre hem volgut tocar». Per la seva banda, el berlinès Paul Kalkbrenner presentarà al festival el seu vuitè àlbum «Parts of Life», un treball replet de melodies techno plusquamperfets totalment pensades per a la pista de ball.

A més dels nous espectacles audiovisuals de Actress, Deena Abdelwahed i Lotic, les propostes sonores de Nicola Cruz i K Á R Y Y N, els DJ sets d’altura de Dixon, Floating Points (6h set), Maya Jane Coles, Amelie Lens, Artwork, Blawan & Dax J, així com Ross From Friends, Andy C, FKJ, Bad Gyal i Octavian, entre molts d’altres.

La 26ª edició de Sónar a Barcelona té caràcter de celebració extraordinària i presentarà un total de 130 shows els dies 18, 19 i 20 de juliol de 2019 als espais de Sónar de Dia (Fira Montjuïc de Barcelona) i Sónar de Nit (Gran Via de L’Hospitalet). El festival tornarà el 2020 a les seves dates habituals del mes de juny.

- Publicitat -

Hot Chip, Superchunk, Didirri i Stella Donnelly s’incorporen al VIDA 2019

El VIDA escalfa motors de la seva sisena edició incorporant quatre grans noms a la seva programació: Hot Chip, Superchunk, Didirri i Stella Donnelly. Tots ells, juntament amb The Charlatans, seran alguns dels protagonistes del VIDA 2019, que se celebrarà del 4 al 6 de juliol a la Masia d’en Cabanyes (Vilanova i la Geltrú). Més enllà d’aquestes novetats, el festival presenta nova imatge inspirada en el concepte “Endless Summer”.

La venda d’entrades segueix mantenint un ritme molt positiu superant amb un ampli marge les vendes de l’edició anterior a hores d’ara de l’any. Els abonaments per gaudir del VIDA 2019 segueixen en venda al preu de 70€ (més despeses de gestió) juntament amb les altres opcions de tiquet: Wild Side, Kids i Family Pack.

- Publicitat -

Bruce Springsteen editarà un documental del seu pas per Broadway

Bruce Springsteen porta una temporada actuant a Broadway amb 236 nits amb entrades exhaurides i ara se’n publicarà un documental que es podrà veure a Netflix el 16 de desembre, un dia després de la darrera actuació que farà.

«Springsteen on Broadway» serà una actuació en format acústic on el cantant repassarà la seva vida i cançons tot basant-se en l’autobiografia «Born to run».

El músic anirà acompanyat d’una guitarra i un piano i tindrà la companyia de la seva dona Patti Scialfa que farà algunes aparicions, donant al relat encara més proximitat amb el públic.

La versió per Netflix ha estat dirigida per Thom Zimny i l’equip de producció inclou al seu manager Jon Landau, George Travis i Barbara Carr.

El disc també es podrà adquirir en format disc des del 14 de desembre, així com a les plataformes d’streaming.

L’etapa del Boss a Broadway va començar el 12 d’octubre del 2017 i s’ha hagut d’ampliar fins a tres vegades, després de les nombroses sol·licituds per assistir-hi.

- Publicitat -

Cage the Elephant acaben la gravació del seu nou disc

Cage The Elephant han anunciat a través de les xarxes socials que ja han acabat de gravar el seu nou disc, el que ha de servir per donar el relleu a «Tell me I’m Pretty», editat el 2015, tot i que l’any passat van treure «Unpeeled», format per temes anteriors interpretats en directe.

El cinquè disc ja està acabat i mesclat i ja està pràcticament a punt per publicar-se, tot i que de moment encara no hi ha data ni títol.

- Publicitat -

Metallica editaran disc en acústic

Metallica han anunciat la publicació de «Helping Hands… Live & Acoustic At The Masonic», un treball doble en format acústic que veurà la llum el dia 1 de febrer.

El disc ha estat mesclat per Greg Fidelman i recull el concert inaugural que va tenir lloc el 3 de novembre a San Francisco en benefici de la fundació All Within My Hands. No hi falten temes com ‘Enter Sandman’, ‘The Unforgiven’, ‘Nothing else matters’ o ‘One’ entre altres cançons i versions d’altres grups.

Els beneficis del disc aniran a aquesta fundació que lluita contra la pobresa i promou l’educació entre les comunitats més castigades.

Disc One / Side A
1. ‘Disposable Heroes’
2. ‘When A Blind Man Cries’ (DEEP PURPLE)
3. ‘The Unforgiven’

Disc One / Side B
1. ‘Please Don’t Judas Me’ (NAZARETH)
2. ‘Turn the Page’ (BOB SEGER)

Disc Two / Side C
1. ‘Bleeding Me’
2. ‘Veteran of the Psychic Wars’ (BLUE ÖYSTER CULT)
3. ‘Nothing Else Matters’

Disc Two / Side D
1. ‘All Within My Hands’
2. ‘Enter Sandman’
3. ‘The Four Horsemen’
4. ‘Hardwired’

- Publicitat -

Jax Jones fitxa a Years & Years a Play

Jax Jones és una de les sensacions musicals al Regne Unit i ja ha creat cançons amb la companyia de Demi Lovato, Ina Wroldsen o Stefflon Don. Ara li ha tocat el torn als britànics Years & Years que posen la veu a Play, aquesta composició marca de la casa que segur que és un nou èxit per aquest productor i DJ.

La cançó ja està disponible a totes les plataformes d’streaming o a Youtube.

- Publicitat -

Kids From Mars: «No ens agrada que ens reconeguin només per l’edat, també per fer bona música»

L’equip de Primera Fila va anar fins a l’estudi de gravació de Kids from Mars per conversar amb ells. Vam parlar una mica de tot, però sobretot vam passar una estona d’allò més distesa amb dos joves amb un present molt engrescador i un futur molt prometedor.

I al final de l’entrevista van superar amb bona nota el test de Primera Fila que els hi va fer el nostre company Marc González.

Així mateix vam poder escoltar en primícia una nova cançó que ens va encantar!

Són Kids from Mars i els podeu escoltar a Spotify i a les xarxes socials. I des d’aquest dimarts ja podeu gaudir del seu nou senzill ‘The Words I Already Said‘.

- Publicitat -

The Cat Empire «arRAZZen» a Barcelona

Sold out és el denominador comú quan The Cat Empire trepitgen terres catalanes. Ens endinsem dins d’una Razzmatazz plena de bat a bat amb un públic engrescat que després demostraria el seu coneixement profund de tota la discografia de la banda i la seva resistència adquirida després de molta experiència en els seus concerts.

El grup surt amb una bona posada en escena, sempre s’espera qualitat davant de grans músics i els súbdits de l’imperi felí no van defraudar. Ja no és notícia que pel que fa al so, la sala Razzmatazz no és precisament un luxe, però el públic omple amb els pulmons qualsevol freqüència que quedi sense protagonisme durant el directe.

Els clàssics sonen i encanten com sempre, les novetats són rebudes amb una energia contagiosa i la sala sencera canta i balla al compàs dels ritmes fusionats d’una de les bandes més versàtils dels últims anys. No només són uns músics d’una categoria enorme, també saben com portar a un públic per totes les etapes d’un directe amb un set list dinàmic i ple de color.

Després d’haver viscut un dels vespres més màgics d’aquest mes i amb el record de tota la sala corejant la melodia de “Still Young” minuts després que la cançó acabés, fent així sortir el grup un altre cop per regalar uns quants compassos extra, el públic, més que satisfet, dóna per acabada una vetllada trepidant i festiva que no serà fàcil d’oblidar.

- Publicitat -

Circa Waves anuncien «What’s It Like Over There?» pel 5 d’abril

Circa Waves han anunciat avui la publicació d’un nou disc pel 5 d’abril del 2019 que portarà per nom «What’s It Like Over There?» i que donarà el relleu a «Different creatures», editat l’any passat.

La banda ha estrenat les dues primeres cançons del disc, ‘Be somebody good’ i ‘Movies’, el primer senzill d’aquest treball.

El disc ja es pot reservar a iTunes.

- Publicitat -

El disc «1016» de l’Alfred García es publicarà el 14 de desembre

Alfred García ha donat la gran notícia als seus seguidors i és la data de publicació del seu esperat disc «1016», que arribarà pocs dies abans de les festes de nadal, el 14 de desembre, fet que fa preveure que serà un dels discs més venuts durant aquelles setmanes.

La gravació s’ha fet als estudis Music Lan i tal com ha anat explicant el cantant a través de les xarxes socials, per fer el disc va conviure amb el seu equip tècnic per poder agafar més complicitat.
També ha confirmat que a part de cantar, també ha gravat alguns dels instruments que sonen al disc. De fet durant les gravacions de les maquetes, ell va arribar a tocar-los tots.

Aquest anunci arriba després que el cantant català hagi posat en negre totes les seves xarxes socials abans de donar l’esperada notícia.

Des de feia setmanes hi havia molts rumors que apuntaven que aquesta seria la data de publicació i és que just aquella setmana comença en dia 10 i acaba en 16 i els divendres acostumen a ser els dies que es publiquen els discs, per tant el 14 de desembre semblava la data esperada per molts. I per si no n’hi hagués prou, el cantant va néixer un dia 14 (de març). El nom de 1016 com bé saben els seus seguidors és el que el va acompanyar durant els càstings per accedir a l’acadèmia d’OT 2017.

Alfred va ser tendència durant tota la nit a Twitter amb l’etiqueta #AlfredGarcia1016 i ha aprofitat per demanar als seus seguidors que li fessin preguntes sobre el disc.

També ha explicat que donarà a conèixer totes les cançons del disc al llarg dels pròxims dies, però que no les dirà ell mateix, sinó altres persones, com Itziar Castro que ha estat la primera d’avançar el tema que obrirà el disc.

- Publicitat -

Mumford & Sons dominen la llista americana amb «Delta»

Mumford & Sons han aconseguit el seu tercer número 1 a la llista Billboard 200, gràcies a «Delta» el seu nou disc que ha venut unes 230.000 unitats en la seva primera setmana a la venda. El grup ja havia liderat el 2015 amb Wilder mind i el 2012 amb Babel.

En segon lloc trobem el canadenc Michael Bublé que amb 111.000 unitats per Love se situa per davant de la nova versió de la banda sonora de The Greatest Showman, que suma 89.000 còpies. En cinquena plaça trobem Mariah Carey que debuta amb 51.000 unitats venudes de Caution.

Pocs canvis a la llista de senzills amb Ariana Grande al primer lloc amb thank u, next, seguit per Travis Scott amb Sicko mode i en tercera plaça Marshmello i Bastille amb Happier.

- Publicitat -

Coldplay publica nova música sota el pseudònim de Los Unidades

El segell Parlophone Records ha anunciat a través de Twitter que al llarg del dia podrem escoltar una nova cançó d’una formació anomenada Los Unidades, que tenen un aspecte molt similar als Coldplay. Molts seguidors del grup han comentat a la xarxa que es tractaria del grup de Chris Martin.

El fet que el grup britànic li agradés la publicació ha fet aixecar encara més sospites que es podria tractar de Coldplay. Fins i tot un usuari ha investigat més a fons aquest anunci i ha descobert un acord legal que inclou com a propietaris de la marca Los Unidades als membres de Coldplay.

A més a la part inferior del text s’inclou el text Y02LPAC81ODL, un anagrama de COLDPLAY2018.

Finalment la banda publicarà un EP aquest divendres anomenat Citizen EP 1, on s’inclourà el tema E-Lo, una col·laboració amb Pharrell Williams i Jozzy, tot plegat des d’aquest nou nom, Los Unidades. S’acompanya d’un líric vídeo inspirat en Nelson Mandela, per celebrar el que hauria estat l’any del seu centenari.

El nou disc estarà format per quatre cançons i s’hi inclouran col·laboracions de Stormzy, Jess Kent, Danny Ocean o David Guetta.

Els guanys d’aquest EP aniran destinats a donar suport a les campanyes i els esforços de Global Citizen per erradicar l’extrema pobresa, així com l’ajuda a àrees com la igualtat de gènere, educació, aigua i sanitat. El projecte està encapçalat per Chris Martin, que actualment es troba a Sud-àfrica per participar al festival Mandela 100 Global Citizen, al costat d’altres artistes com Beyoncé i Jay-X, Ed Sheeran, Usher o Pharrell Williams. El concert es podrà veure en directe a Youtube el diumenge 2 de desembre.

Tracklist de Global Citizen EP 1

Stargate: “Rise Up” [ft. Nelson Mandela]
Los Unidades / Pharrell Williams: “E-Lo” [ft. Jozzy]
Cassper Nyovest / Los Unidades : “Timbuktu” [ft. Stormzy and Jess Kent]
Stargate / Los Unidades: “Voodoo” [ft. Tiwa Savage, Wizkid, Danny Ocean and David Guetta]

- Publicitat -
- Publicitat -

El més vist

Les 50 cançons catalanes més populars de la llista

Aquesta setmana arribem a l'edició 500 de la Primera Llista i per celebrar-ho hem preparat algunes publicacions especials. Una d'elles, tal com vam fer...