Ariana Grande torna a l’institut en el vídeo de ‘thank u, next’

Ariana Grande ha compartit aquesta nit el vídeo del seu èxit ‘thank u, next‘, la cançó que ocupa el número 1 a la llista americana, britànica i d’Spotify Global d’ençà que va publicar-se. I sembla que no en té prou i ha estrenat per fi el videoclip de la cançó on la cantant es posa en el paper de Regina George de la pel·lícula «Noies dolentes», per presentar-nos a la reina més popular de l’institut, la qual li agrada fer patir a la resta de noies que són tímides i diferents, així com als nois , entre els quals figura Troye Sivan, que fa un cameo.

També trobem el típic ball d’institut i fins i tot una picada d’ullet a una altra producció cinematogràfica com és «Una rossa molt legal», amb una escena en una perruqueria, on apareix Jennifer Coolidge, que recupera el seu paper de Paulette.

Thank u, next és una cançó que la cantant dedica a algunes exparelles seves com Pete Davidson o al desaparegut Mac Miller.

Un vídeo d’aquells distrets i treballats que segur que donaran encara més recorregut a una cançó que encara té molt a dir.

- Publicitat -

Take That tornen amb un nou número 1 de rècord al Regne Unit

Take That han celebrat el seu 30è aniversari amb un disc de grans èxits anomenat «Odyssey» i que en la seva primera setmana a la venda ha aconseguit superar les 106.000 còpies al Regne Unit, provocant que sigui el disc d’un artista o grup més venut de tot el 2018. Només el recopilatori Now 100 va tenir unes xifres superiors.

La banda s’ha mostrat emocionada amb aquest primer lloc i ara mateix està amb moltes ganes de començar la gira d’aniversari que oferiran l’any vinent.

Pel que fa a la llista de senzills, Ariana Grande segueix liderant amb ‘Thank u, next’, seguida de les Little Mix amb ‘Woman Like me’ i Jess Glynne que puja al tercer lloc amb ‘Thursday’. Bones pujades per Halsey amb ‘Without me’ i Ava Max que entra al top 10 amb ‘Sweet but psycho’. Mariah Carey suma més de 30 llocs aquesta setmana amb la nadala per excel·lència, ‘All I Want For Christmas is You’, que ja està a la número 34.

- Publicitat -

Novetats discogràfiques de la setmana: The 1975, Clean Bandit, Alessia Cara, Aitana

Foto: Nate Ryan

Acabem el mes de novembre i ho fem escoltant els nous treballs dels britànics The 1975 i Clean Bandit, així com Alessia Cara o l’Ep Global Citizen, on tots els beneficis aniran per a combatre la pobresa. En aquest EP col·laboren Coldplay (sota el pseudònim de Los Unidades) o Pharrell Williams.

La catalana Aitana presenta Tráiler el seu EP, on trobem el seu èxit ‘Telefono’, en la versió original i la remix, així com altres cançons.

Entre la resta de novetats destaquen un directe de Neil Young o Jeff Tweedy.

NOVETATS A SPOTIFY

The 1975 – A brief inquiry into online relationships

Clean Bandit – What is love?

Alessia Cara – The pains of growing

Aitana – Tráiler

Varis artistes – Global Citizen ep 1

Neil Young – Songs for Judy

Jeff Tweedy – Warm

 

- Publicitat -

Mark Ronson estrena ‘Nothing Breaks Like A Heart’ amb Miley Cyrus

Després del llançament de diverses col·laboracions d’èxit aquest any, el cinc vegades guanyador del Grammy, artista i productor Mark Ronson torna avui amb un nou single propi: «Nothing Breaks Like A Heart» amb Miley Cyrus.

«Nothing Breaks Like A Heart» és el primer single del nou àlbum d’estudi de Mark Ronson que sortirà a la venda el proper any. La cançó va ser escrita per Ronson amb la seva companya del segell RCA, Miley Cyrus, al costat de Ilsey Juber, Thomas Brenneck, The Picard Brothers i Conor Rayne Syzmanski i es va gravar als estudis Shangri La de Rick Rubin, sota la producció del mateix Ronson i coproduïda pels germans Picard, amb producció addicional de Jamie XX.

El vídeo de gran impacte va ser filmat a Kíev, Ucraïna, i va ser dirigit per WAFLA (We Are From LA) i produït per Romain Graves (MIA, Jay-Z, Kanye West, Jamie XX).

- Publicitat -

Arctic Monkeys estrenen ‘Anyways’, la cançó on Alex Turner toca tots els instruments

Arctic Monkeys performing at The London 02 Arena on the 9th of September 2018

Com ja vam explicar fa uns dies, els britànics Arctic Monkeys han estrenat avui un doble senzill de 7» amb la cançó ‘Tranquility Base Hotel + Casino‘ i una peça inèdita ‘Anyways‘, on Alex Turner s’encarrega de tocar tots els instruments.

Per altra banda, el grup britànic continua anunciant concerts pel 2019, arreu del planeta terra, tot i que de moment tots ells són fora del nostre territori.

- Publicitat -

Beirut, cap de cartell del Vida Festival

Ahir va ser dia de confirmacions pel Vida Festival amb noms com Hot Chip i avui han decidit donar una nova alegria amb l’anunci de Beirut com a primer cap de cartell.

Beirut actuaran al festival amb la presentació del seu cinquè disc «Gallipoli», previst per l’any vinent i que s’ha gravat a mig camí entre Nova York, Berlín i Puglia.

El Vida tindrà lloc del 4 al 6 de juliol a Vilanova i la Geltrú i encara pots adquirir temporalment els abonaments a 70 euros.

- Publicitat -

The Smashing Pumpkins primer nom del Doctor Music Festival

El Doctor Music Festival tornarà l’any vinent després de molts anys de la seva darrera edició i ho farà de l’11 al 14 de juliol a Escalarre. Avui s’ha presentat el primer nom del cartell i són The Smashing Pumpkins, que just ahir també anunciaven que actuarien al Mad Cool Festival.

El concert dels Smashing al festival de la vaca tindrà lloc el dijous 11 de juliol i està previst que es vagin presentant noves incorporacions en les pròximes setmanes.

Els abonaments es poden adquirir al web del festival.

- Publicitat -

The Smashing Pumpkins, Noel Gallagher, The Hives o Greta Van Fleet entre les novetats del Mad Cool 2019

El festival Mad Cool ha donat a conèixer un bon grapat de novetats per la pròxima edició del festival, com per exemple la incorporació al cartell de noms com The Smashing Pumpkins, Noel Gallagher, The Hives, Greta Van Fleet, Lewis Capaldi, Jorja Smith, Jon Hopkins, Teenage Fanclub o Bonobo entre altres que se sumen als anteriorment confirmats com The Cure, Bon Iver, The 1975 o The National.

Així mateix des del festival també s’ha informat de l’eliminació de les polèmiques zones vip de davant de l’escenari, així com d’un de més espai per gaudir dels concerts, ja que es passarà de sis a cinc escenaris.
També es preveu reduir l’aforament en 5000 persones diàries i es treballa en un nou sistema tecnològic per accedir al recinte. Així mateix per totes les persones que posseeixin l’entrada (ja sigui per un sol dia o l’abonament), tindran transport de retorn gratuït de la 1.30 a les 5.30 de la matinada.
També continuarà el punt lila amb una zona més gran, així com les unitats de lavabos o el servei de restauració.

El Mad Cool tindrà lloc de l’11 al 13 de juliol a Madrid i els abonaments es posen a la venda el 3 de desembre a les 12 del migdia al web del festival. Si ets soci del Mad Cool o tens un codi de Ticketmaster demà mateix ja podràs adquirir-les en prevenda a partir de les 10.

- Publicitat -

La Casa Azul, Ramon Mirabet o Kids From Mars al Let’s Festival 2019

Foto: Marbai

El Let’s Festival arribarà el mes de gener de l’any vinent a la seva catorzena edició i ho farà amb un cartell que conformen noms com La Casa Azul, Viva Suecia, Xoel López, Ramon Mirabet, The New Raemon, Depedro, Conttra o Kids From Mars, en el que serà la seva primera participació en un festival.

El primer concert serà el 25 de gener amb La Casa Azul i el darrer confirmat és el de The New Raemon el 23 de març. Ramon Mirabet i Kids from Mars actuaran el 8 de març.

Els concerts tindran lloc a la Sala Salamandra de L’Hospitalet i les entrades ja es poden adquirir al web del festival.

- Publicitat -

Mariah Carey torna a triomfar amb ‘All I Want For Christmas is You’

Encara falten més de 3 setmanes per l’inici de les festes nadalenques, però sembla que la població mundial ja té ganes d’escoltar cançons de nadal i sobretot el clàssic de 1994 ‘All I Want For Christmas Is You’ de Mariah Carey, que any rere any se situa entre les primeres posicions de les llistes d’èxits de tot el planeta.

Aquest any ho fa encara més aviat i arriba com els llums de nadal en alguns municipis del territori, a finals de novembre.

La Carey ha entrat directament a la posició 29 de la llista Billboard i el més probable és que vagi escalant posicions a mesura que s’acosten les festes. Amb la intriga de saber si aconseguirà superar la tercera posició, la màxima que mai ha assolit en aquell país. Al Regne Unit mai ha arribat al primer lloc, la seva plaça més alta és la dos i aquesta setmana ha reentrat a la 65.

És una cançó que se n’han fet moltíssimes versions, però l’original és la que sempre tothom vol escoltar.

La cantant actuarà a Madrid durant les festes, en la seva única parada a l’estat espanyol on de ben segur tocarà el seu gran èxit.

- Publicitat -

Sam Fender, Mahalia i Lewis Capaldi nominats als Critics Choice Awards 2019

Aquest dijous s’han donat a conèixer els 3 artistes nominats dels Critics Choice Awards 2019, que reconeix les futures estrelles de la música britànica i que anteriorment han recaigut en Adele, Florence + The Machine, Sam Smith o Rag’n’Bone Man.

Enguany els tres finalistes són Sam Fender, Mahalia i Lewis Capaldi, que van ser escollits per un equip d’experts on s’inclouen editors de música de diaris nacionals, revistes de música, webs de temàtica musical, així com directors de les principals emissores de ràdio i televisió del país.

Lewis Capaldi és un cantautor escocès, amb dos EP’s sota el braç, un dels quals «Breach», editat a principis de novembre i amb cançons com ‘Tough’ o ‘Grace’, que ens fan pensar en Paolo Nutini, tot un referent pel cantant.

Mahalia és una cantant de R&B de Leicester que va firmar un contracte de gravació amb Atlantic amb tan sols 20 anys. Des de llavors, ha complert amb les expectatives de jove promesa i ha presentat cançons com ‘Sober’ o ‘I Wish I Missed My Ex’.

I el tercer nominat és el compositor i cantant Sam Fender, que recentment ha signat un contracte amb Polydor i amb una cançó sota el braç com ‘Dead Boys’, que va ser nomenada com «La millor gravació del món» per la periodista Annie Mac.

El nom del vencedor es donarà a conèixer el dia 7 de desembre.

- Publicitat -

Enter Shikari publicaran dos discs en directe

Enter Shikari han donat una doble alegria als seus seguidors amb l’anunci de la publicació de dos treballs en directe, Bootleg Series Vol. 9 “Take To The Skies”, gravat a l’Stadium de Moscou durant la gira «Take to the skies» i Bootleg Series Vol. 10 “Live At Alexandra Palace 2. London Nov 2017”.

Els dos treballs es podran adquirir en vinil, reproducció per descàrrega i fins i tot en un USB amb el vídeo en HD.

- Publicitat -
- Publicitat -

El més vist

Les 50 cançons catalanes més populars de la llista

Aquesta setmana arribem a l'edició 500 de la Primera Llista i per celebrar-ho hem preparat algunes publicacions especials. Una d'elles, tal com vam fer...