El dimecres 27 els Bastille tornen a la capital catalana per presentar les cançons del seu tercer disc «Doom Days«, previst per aquesta primavera.
El grup s’ha fet un fart de sonar els últims mesos gràcies a la col·laboració amb Marshmello a ‘Happier’, un dels números 1 del 2018 i més recentment amb ‘Grip’ al costat de Seeb, i que de ben segur podrem escoltar durant el concert.
Els britànics es van fer molt populars gràcies al tema ‘Pompeii‘ i després van continuar la seva carrera d’èxits amb temes com ‘Off the night’, ‘Good Grief’ o ‘Quarter past midnight’ entre altres.
Per obrir el concert hi haurà Akine i una de les sensacions del moment, Lewis Capaldi, que ja ha anunciat un nou concert a la capital catalana pel 29 d’octubre i amb el qual estan volant les entrades.
Pel concert d’aquest dimecres encara es poden adquirir entrades al web de la promotora LiveNation.es o a la xarxa Ticketmaster.
Ariana Grande torna al primer lloc de La Llista aquesta vegada amb ‘7 rings‘ una altra de les cançons del disc «thank u, next» i que ja ha estat número 1 en un bon grapat de països.
Entren a la llista
Lauv feat. Troye Sivan – I’m so tired
Galantis feat. OneRepublic – Bones
Twenty One Pilots – Chlorine
Surten de la llista
Lukas Graham – Love someone (22 setmanes)
Jonas Blue – Polaroid (15 setmanes)
Marnik & Smack – Gam Gam (6 setmanes)
Aspirants
Dermot Kennedy – Power over me (7 setmanes)
Bob Sinclar feat. Robbie Williams – Electrico romantico (5 setmanes)
5 Seconds of Summer feat. Julia Michaels – Lie to me (5 setmanes)
Dua Lipa – Swan Song (4 setmanes)
Segonamà & Txarango – Crida (3 setmanes)
The Chainsmokers feat. 5 Seconds fo Summer – Who do you love (2 setmanes)
Avril Lavigne feat. Nicki Minaj – Dumb Blonde (2 setmanes)
Zedd feat. Katy Perry – 365 (2 setmanes)
Pink – Walk me home (novetat)
Cardi B feat. Bruno Mars – Please me (novetat)
Khalid – Talk (novetat)
Lewis Capaldi – Someone you loved (novetat)
La Llista Nº 316 / Setmanes en llista / Variació respecte setmana anterior
1 ARIANA GRANDE – 7 RINGS (4) (+2)
2 TROIS CAFÉS GOURMANDS – À NOS SOUVENIRS (18) (-1)
3 DAVID GUETTA FEAT. BEBE REXHA & J BALVIN – SAY MY NAME (16) (+1)
4 ALFRED GARCÍA I PAVVLA – WONDER (7) (+1)
5 POST MALONE FEAT. SWAE LEE – SUNFLOWER (14) (-3)
6 SAM SMITH & NORMANI – DANCING WITH A STRANGER (6) (+2)
7 AVA MAX – SWEET BUT PSYCHO (13) (-1)
8 MARK RONSON FEAT. MILEY CYRUS – NOTHING BREAKS LIKE A HEART (12) (-1)
9 CALVIN HARRIS FEAT. RAG’N’BONE MAN – GIANT (6) (+4)
10 AITANA – VAS A QUEDARTE (9) (+1)
11 PINK – A MILLION DREAMS (12) (-2)
12 CLEAN BANDIT FEAT. MARINA I LUIS FONSI – BABY (11) (-2)
13 JAX JONES FEAT. YEARS & YEARS – PLAY (10) (+2)
14 IMAGINE DRAGONS – BAD LIAR (12) (+2)
15 HALSEY – WITHOUT ME (15) (-1)
16 DOCTOR PRATS – TU FAS (20) (-4)
17 OQUES GRASSES – TORNO A SER JO (4) (+10)
18 ARIANA GRANDE – THANK U, NEXT (15) (-1)
19 ROBIN SCHULZ FEAT. ERIKA SIROLA – SPEECHLESS (7) (+5)
20 LADY GAGA & BRADLEY COOPER – SHALLOW (18) (=)
21 GEORGE EZRA – HOLD MY GIRL (8) (+1)
22 MONARCHY – BACK TO THE START (5) (+3)
23 BUHOS – TRANSMETS ENERGIA (20) (-4)
24 BASTILLE & SEEB – GRIP (9) (-3)
25 MABEL – DON’T CALL ME UP (2) (+10)
26 SKYLAR GREY – EVERYTHING I NEED (5) (+3)
27 JAMES ARTHUR & ANNE MARIE – REWRITE THE STARS (12) (-9)
28 OQUES GRASSES – IN THE NIGHT (2) (+10)
29 HUGEL FEAT. AMBER VAN DAY – WTF (3) (+2)
30 THE VACCINES – ALL MY FRIENDS ARE FALLING IN LOVE (11) (-7)
31 CHARLI XCX FEAT. TROYE SIVAN – 1999 (19) (-5)
32 SIGRID – DON’T FEEL LIKE CRYING (3) (+2)
33 JOAN DAUSÀ – TOT ANIRÀ BÉ (6) (=)
34 WILD – HERE WE GO (8) (-4)
35 WALK THE MOON – TIMEBOMB (4) (+1) 36 LAUV FEAT. TROYE SIVAN – I’M SO TIRED (1) (N)
37 STEVE AOKI & BTS – WASTE IT ON ME (14) (-9)
38 GABRIELA RICHARDSON – CRIME (3) (+1) 39 GALANTIS FEAT. ONEREPUBLIC – BONES (1) (N) 40 TWENTY ONE PILOTS – CHLORINE (1) (N)
El dia 1 de març arribarà «The Black Album» el dotzè disc dels Weezer, que de mica en mica ens van mostrant com sonarà el treball estrenant les peces del disc. Les dues últimes que han compartit amb els seus seguidors són ‘Living in LA’ i ‘High is a Kite’, aquesta última acompanyada d’un videoclip on recorda un programa de televisió dels anys 60, tot i que la banda decideix acabar el programa diferent del que passa normalment en aquests tipus de magazins.
La segona edició del festival O Son do Camiño tindrà lloc del 13 al 15 de juny al Monte do Gozo de Santiago de Compostel·la i comptarà amb bandes i artistes com Black Eyed Peas, Iggy Pop, Die Antwoord, David Guetta, Bastille, Royal Republic, The Hives, Richard Ashcroft, Bloc Party o la incombustible Rosalía que no se’n perd ni un! També altres bandes espanyoles com Beret i representació gallega amb Iván Ferreiro, Igloo, Marem Ladson o Ortiga.
Els abonaments es posen a la venda dimecres vinent a les 12 a través del web del festival amb un preu especial de 49 euros + despeses de gestió.
Aquest divendres podem escoltar una nova col·laboració interessant entre el britànic James Bay i Julia Michaels, sota el títol de ‘Peer Pressure’.
El britànic comença una gira mundial i nosaltres tindrem l’oportunitat de veure’l com a teloner d’Ed Sheeran el dia 7 de juny al costat de Zara Larsson.
Feia dies que Ramon Mirabet preparava als seus seguidors a través de les xarxes socials per aquest divendres 22 de febrer, la data on podríem escoltar el seu nou començar amb ‘Begin Again‘, la presentació del seu nou disc, que presentarà en directe en un bon grapat de poblacions durant els pròxims mesos.
El primer concert tindrà lloc a Salamandra a l’Hospitalet, al costat de Kids from Mars, el dia 8 de març.
La banda Greta Van Fleet es veu obligada a posposar la seva imminent gira europea. El concert de Barcelona, previst per a aquest mateix divendres 22 de febrer al Sant Jordi Club, es posposa fins al 26 de novembre, a causa d’una infecció respitaroria greu de Josh Kiszka (vocalista).
Les entrades adquirides pel concert del 22 de febrer (sold out) seran vàlides per la nova data, per la qual cosa no serà necessari realitzar cap canvi. Així mateix, qui vulgui sol·licitar la devolució de l’import de les seves entrades ho podrà fer a partir del dilluns 25 de febrer i fins al dilluns 25 de març, a través del correu electrònic [email protected] o trucant al 518.880.546.
Un any més arriba al Clownia Festival des de Sant Joan de les Abadesses i que enguany tindrà lloc del 27 al 30 de juny. Aquest matí s’han donat a conèixer els primers noms amb Green Valley, Judit Neddermann, Mafalda, Tremenda Jauría i Balkan Paradise Orchestra.
El festival ha exhaurit més de la meitat dels abonaments abans d’anunciar cap nom del cartell i és que el Clownia està més que consolidat i el fet que sigui organitzat per Txarango sempre és garantia de qualitat.
La nit de dijous mentre bona part de Catalunya estava de vaga, a la Sala Nambucca de Londres, Oques Grasses oferien el primer concert de presentació del disc «Fans del sol», amb un públic majoritàriament català i que tot i que feia pocs dies que el treball estava a la venda, se sabia a la perfecció les noves cançons i vibrava amb cadascuna de les peces antigues de la banda.
Les 12 cançons del disc van sonar, des de ‘Serem Ocells’, que com al disc va ser la primera a sonar, passant pels dos senzills ‘Torno a ser jo’, ‘In the night‘ o per una de les que està causant més bones sensacions ‘Stà guai’, així com ‘Deixa’ que va servir per cloure el concert. Un directe on també es van deixar escoltar temes antics com ‘Cul’, ‘Fullar sempre’, ‘Fill de Maria’, ‘Sexy’, ‘Cara de cul’ o ‘Passos importants‘.
Com sempre i com a tots els concerts d’Oques Grasses hi va haver moments per saltar-se el guió establert i demostrar un cop més perquè són una de les bandes amb més feedback amb el públic, com en aquest moment de «John Brown»:
Es notava en l’ambient del concert que hi havia moltes ganes de tornar a veure’ls en directe i és que Oques Grasses són una banda molt estimada i potent en directe i aquest nou disc de moment està tenint molt de ressò als mitjans i prova d’això l’èxit de «Fans del sol», que s’ha situat com el sisè disc més venut a l’estat espanyol durant la seva primera setmana.
L’equip de Primera Fila va assistir al concert (evidentment des de primera fila) i després el nostre company Aran Comín va poder conversar amb el cantant del grup en Josep Montero, que encara recordava aquella entrevista que li vam fer el 2013 a Matadepera Ràdio. Com oblidar-la…(la podeu recuperar aquí).
Oques Grasses continuen el seu periple europeu i recordeu que per veure’ls a Catalunya encara haurem d’esperar al 6 d’abril i durant la Telecogresca.
Aquesta nit ha tingut lloc a Londres la gala d’entrega dels Brit Awards, un dels guardons més importants que s’entreguen al país i on han premiat a George Ezra com a millor artista masculí britànic. En l’apartat femení la vencedora ha estat Jorja Smith. El senzill de l’any ha estat ‘One Kiss’ de Calvin Harris i Dua Lipa, mentre que l’artista revelació ha estat Tom Walker. El millor grup ha recaigut en The 1975 i el millor vídeo britànic ha estat ‘Woman like me’ de Little Mix i Nicki Minaj. The 1975 han repetit premi amb el millor disc britànic i Calvin Harris també ha fet doblet gràcies al guardó a millor productor britànic.
En l’apartat internacional, The Carters han estat guardonats amb el millor grup, el canadenc Drake a millor artista masculí, mentre que Ariana Grande ha vençut en l’apartat femení. Ed Sheeran, Pink o Sam Fender també han rebut un premi.
La gala ha deixat algunes actuacions musicals, com les de The 1975, Pink, George Ezra, Little Mix o el protagonista de «The Greatest Showman», Hugh Jackman, que ha obert la gala.
Els últims dies els seguidors de Shawn Mendes s’han de quedat sorpresos en veure les últimes fotografies que el músic ha compartit a Instagram i on el podem veure en roba interior. I és que Mendes és un dels nous models de la marca Calvin Klein, fet que ha provocat que més de 8 milions de persones li posessin un «m’agrada«, fet que l’ha convertit en la publicació estrella del cantant.
Una de les reaccions a aquesta campanya ha vingut de la mà de la sempre carismàtica Miley Cyrus, que ha volgut fer una recreació de la sessió del canadenc i s’ha posat uns boxers igual que Mendes. Això sí, ha aprofitar per reivindicar el sexisme que hi ha a Instagram ja que permet els mugrons dels nois però no de les noies.
L’Instagram stories que Cyrus ha compartit també inclou el text «Don’t leave your children with Miley», fent referència a la broma que el seu moment li va fer Lady Gaga, quan la cantant de «Shallow» va publicar una foto amb Cyrus quan encara donava vida a Hannah Montana i amb el missatge «No deixis als teus fills amb Lady Gaga».
Després de 10 anys i 5 discos Le Croupier ho celebra amb «La Festé», un disc en directe on revisa la seva trajectòria (des dels temes propis fins als cuplets recuperats de l’antic Paral·lel), acompanyats per amics i artistes convidats com Marc Parrot, Mont Plans, Josep Thió,Mazoni, les Anxovetes, Anna Roig o Joan Enric Barceló entre molts altres!
Aquest disc és el record d’una nit festiva, d’una celebració de la vida que va tenir lloc el passat mes d’octubre a l’Auditori de Girona i que ara Le Croupier ha convertit en el seu sisè disc, mesclat i masteritzat pel mateix Parrot.
Tracklist
1.- Matinada lletosa amb filferros
2.- Sidecares rojos
3.- Charlie ofrece ternura
4.- Tots els dies de setembre. (amb Mazoni)
5.- El joc del telèfon. (amb Anna Roig)
6.- El hombre orquesta (amb Les Anxovetes)
7.- Locura y gravedad (amb Les Anxovetes)
8.- Sus Mañanas (amb Joan Enric Barceló, Jordi Masferrer, Montse Viñas, Quim Sitjes i Domènec Boïgues)
9.- La Madame (amb Cinta Moreno)
10.- El tango de la cocaína (amb Mont Plans)
11.- Tocayo
12.- La última habitación
13.- Virginia (amb Marc Parrot i Josep Thió)
14.- La Festé
Aquesta setmana arribem a l'edició 500 de la Primera Llista i per celebrar-ho hem preparat algunes publicacions especials. Una d'elles, tal com vam fer...