The Head and The Heart tornen amb ‘Missed Connection’

The Head and The Heart han alegrat el dia als seus seguidors tot anunciant que el seu nou disc «Living Mirage» es publicarà el 17 de maig.

Així mateix el grup ha compartit un primer senzill anomenat ‘Missed Connection‘ i que segueix la línia bonrotllista de la banda.

- Publicitat -

OR estrena «Aire Americà»

«Aire Americà» és el títol del segon single d’En Veu Baixa, el nou disc del grup mallorquí OR (o erra). Toni Sastre i Cristian Bustos protagonitzen el videoclip dirigit per Rubén Capilla.

Aquest serà el seu segon treball després del debut de l’any passat amb Carretera i manta, un disc on ja insinuaven un pop-rock molt personal amb un regust de sal.

El concert de presentació d’En Veu Baixa serà el 13 d’abril a San Llorenç des Cardassar (Mallorca). La presentació del disc arribarà a Catalunya el 24 de maig a la Sala La Nau (Barcelona) en un concert en què també hi participarà el grup Anegats.

«En Veu Baixa» és el single que dona nom al disc homònim i en el que compten amb la col·laboració d’Els Catarres. Esther López, coneguda per la ficció televisiva Mai neva a Ciutat, protagonitza el videoclip.

OR són Pau Franch (veu i guitarra), Albert Carrió (guitarra elèctrica), Manel Esquinas (guitarra elèctrica), Feliu Palma (bateria) i Toni Miquel Ruiz (violí i teclats).

- Publicitat -

Itaca Band estrena «Apropa’t» i «Vertigo»

El 29 d’octubre de 2018, l’endemà del final de gira «Indomable», la banda de Montcada i Reixac anunciava un retorn imminent. Es van aventurar a anunciar la presentació del nou disc, amb data i lloc concret, l’11 de maig de 2019 a la sala RAZZMATAZZ 1 de Barcelona.

Des d’aquell dia el grup començava una nova història que avui, quan falten gairebé dos mesos per la data de presentació, veu els primers fruits. Presenten un avançament amb les dues primeres cançons de La Lengua de los Pájaros, el seu quart àlbum. Com ja és habitual en el grup, aquest treball conté cançons en català i en castellà, i avui en presenten una de cada: «Apropa’t» i «Vengo«. Dos temes ben diferenciats però amb el segell «Itaca«.

A més del concert de Barcelona, el grup presentarà el nou disc a Madrid el 17 de maig a la Sala Caracol i a València l’1 de juny a la Sala Repúblicca en el marc del Pirata Rock Meeting.

- Publicitat -

Eddie Vedder anuncia concert a Barcelona el 25 de juny

Foto: Lior Phillips

Avui s’ha confirmat que Eddie Vedder oferirà un concert al Palau Sant Jordi de Barcelona el 25 de juny amb la companyia de Glen Hansard, que obrirà la vetllada.

El líder de Pearl Jam ha anunciat una nova gira europea amb parades a Londres, Florència o Madrid i servirà per escoltar algunes versions i peces extretes dels seus dos discs en solitari, així com de la seva trajectòria amb Pearl Jam.

Les entrades es posaran a la venda el 22 de març a les 10 del matí a través de LiveNation.es. Des d’avui mateix es poden adquirir en prevenda a través del club de fans de Pearl Jam al web del grup.

- Publicitat -

Rosalía formarà part del cartell del Glastonbury 2019

El fenomen Rosalía continua imparable i avui s’ha sabut que formarà part d’un dels festivals més importants del continent europeu el Glastonbury, que ha donat a conèixer el seu cartell format per grups com The Cure, The Killers, Liam Gallagher, Tame Impala, Kylie Minogue, Vampire Weekend, Snow Patrol, Janet Jackson, George Ezra, The Chemical Brothers, Lauryn Hill, Billie Eilish, Two Door Cinema Club o Bastille entre altres.

Les entrades estan exhaurides des de molt abans d’anunciar-se el cartell, però tot i així, el 28 d’abril es posaran a la venda totes les que han estat retornades.

- Publicitat -

LSD (Labrinth, Sia i Diplo) tornen amb ‘No New Friends’

El trio format per Labrinth, Sia i Diplo, més coneguts per LSD acaben de compartir una altra de les cançons que formaran part del seu primer disc, que s’espera pel 12 d’abril. La nova composició es diu ‘No New Friends‘ i té tots els ingredients necessaris per triomfar, tal com va passar amb ‘Thunderclouds’, ‘Genius’ o ‘Audio’.

- Publicitat -

The Beach Boys, Albert Hammond, LP o Juanes al Festival de Pedralbes

El Festival de Pedralbes ha donat a conèixer el cartell de la setena edició que començarà el 5 de juny amb el concert de Carla Bruni i finalitzarà el 15 de juliol amb LP. Entre aquestes dates podrem veure els directes de Mariah Carey (10 juny), Joan Dausà (13 juny), Los Planetas (14 juny), Woody Allen (18 juny), Giorgio Moroder (22 juny), Christopher Cross (28 juny), Joss Stone (3 juliol), Kraftwerk 3D (6 juliol), Il Divo (7 juliol), Roger Hodgson (9 juliol), Juanes (10 juliol), The Beach Boys (12 juliol) o Albert Hammond, que encara té pendent la data del concert.

Les entrades pels concerts anunciats avui es posaran a la venda el dilluns 18 a les 10 del matí a través del web del festival.

- Publicitat -

Jonah Hill dirigeix a Jerry Seinfeld en el vídeo de ‘Sunflower’ de Vampire Weekend

Vampire Weekend acaben d’estrenar l’ambiciós videoclip de ‘Sunflower‘, una de les dues últimes cançons que el grup ha compartit i que formaran part de «Father of the bride«, el nou disc de la banda que s’espera pel 3 de maig.

El grup de Nova York ha contractat a Jonah Hill que dirigeix a Ezra Koenig i Steve Lacy en aquest videoclip gravat a Zabar’s i que inclou el cameo del popular còmic Jerry Seinfeld.

- Publicitat -

Lady Gaga confirma que està embarassada…d’un nou disc

Foto: Randy Holmes

Des de feia uns dies circulava per la xarxa el rumor que Lady Gaga podria està embarassada i avui la cantant ha escrit a Twitter que efectivament ho està, però no d’un nadó sinó del seu sisè disc.

Les últimes notícies que teníem del sisè disc de la cantant és que havia compartit estudi amb BloodPop, Sophie o Boys Boize, però fins avui no hi havia confirmació oficial sobre el successor de «Joanne».

La cantant ha tingut uns mesos intensos gràcies als concerts de Las Vegas i al brutal èxit de la banda sonora de «A Star is Born» amb el premi Oscar de ‘Shallow’, que ha fet que la cançó torni al número 1 en les principals llistes mundials.

S’haurà de veure si el nou disc arriba abans de 9 mesos com un embaràs o si encara haurem d’esperar.

- Publicitat -

Twenty One Pilots ja treballa en un nou disc

Tyler Joseph, el cantant del duet d’Ohio, ha estat l’encarregat de confirmar que ja estan treballant en nous temes, tot just sis mesos després del llançament de «Trench«.

NME (New Musical Express) han revelat que tot i estar de gira el grup està component noves cançons. En la mateixa entrevista han confirmat que «Trench» és l’inici d’una nova narrativa en el grup, deixen entreveure una continuació tal com ho mostren amb l’últim tema d’aquest àlbum, «Leave The City».

La notícia coincideix amb la setmana en què Twenty One Pilots actuarà el divendres a Barakaldo i el dissabte a Madrid.

- Publicitat -

Jonas Brothers lideren per primer cop als Estats Units

«Sucker« ha irromput en la Billboard Hot 100. El retorn dels Jonas Brothers ha suposat un fenomen que el grup encapçala la llista per primera vegada, i ja des de la primera setmana de l’estrena. «7 rings» d’Ariana Grande es manté al número 2, mentre que «Please me» de Cardi B i Bruno Mars salta de la catorzena a la tercera posició.

També és la primera vegada per l’irlandès Hozier que acaba d’aconseguir el número 1 de la llista Billboard 200 amb l’àlbum Wasteland, baby!. A la segona posició tronem a trobar a Ariana Grande amb Thank u, next. I per acció de la mateixa gravetat, la banda sonora de «A Star Is Born» i el furor de Lady Gaga i Bradly Cooper cau de la primera a la tercera posició.

- Publicitat -

Portugal. The Man acusa de plagi als Jonas Brothers

Tot retorn d’una gran estrella ha d’anar acompanyat d’altes dosis de polèmica i, en el cas dels tres germans dels Estats Units la polèmica està servida.

El conflicte apareix al single que han presentat els Jonas Brothers, «Sucker» és un fenomen de masses per als fans però alguns usuaris de les xarxes socials han escoltat el tema de manera més reflexiva. Aquests, han trobat semblances entre «Sucker» i «Feel It Still» dels Portugal. The Man, fins al punt de considerar-ho un plagi.

El conflicte ha arribat a l’extrem en què el grup de Portland va acusar a través d’un tuit i sense complexos que Kevin, Joe i Nick els havien copiat el hit. També han al·legat que la tornada de «Feel It Still» és molt semblant a «Please Mister Postman» de les Marveletes, d’on prové la melodia primogènita.

Les semblances entre el timbre del falset de John Baldwin i Nick Jonas encara accentuen més aquesta «inspiració» del grup. Malgrat tot, la sentència que confirma semblances o diferències entre els dos èxits està a les mans del públic.

- Publicitat -
- Publicitat -

El més vist

Les 50 cançons catalanes més populars de la llista

Aquesta setmana arribem a l'edició 500 de la Primera Llista i per celebrar-ho hem preparat algunes publicacions especials. Una d'elles, tal com vam fer...