Curtcircuit presenta els primers noms de la 13a edició

Foto: Gin Torrado i Albert Pons

Curtcircuit, el cicle de concerts en sales impulsat per l’ASACC (Associació de Sales de Concerts de Catalunya), presenta les primeres confirmacions de la seva 13a edició, que tindrà lloc entre els mesos de febrer i desembre a diferents sales arreu del territori català.

El cicle fa un avançament dels primers artistes confirmats per 2025 que inclourà, de moment, 13 concerts de 9 artistes diferents que actuaran a 11 sales de 7 localitats. Durant aquesta nova edició, Curtcircuit es manté fidel a la seva essència que es basa en la programació d’una àmplia varietat d’estils per a mostrar la personalitat i la diversitat cultural de les sales de concerts catalanes. Cal destacar que Curtcircuit se celebra arreu del territori català amb l’objectiu de facilitar l’accessibilitat de públic a la música en directe de base i, alhora, enriquir la programació cultural de pobles i ciutats del país.

Darrere d’aquesta iniciativa musical de caràcter itinerant i transversal, trobem l’Associació de Sales de Concerts de Catalunya (ASACC) que organitza Curtcircuit amb l’objectiu de posar en valor la tasca de les sales de música com a teixit imprescindible i potenciar la rica i diversa escena local i nacional.

Així doncs, Curtcircuit 2025 arrencarà amb una mini gira de Christina Rosenvinge a espais de petit aforament on estarà presentant el seu últim disc ‘Los Versos Sáficos’, en concret el 27 de febrer a Els Pagesos de Sant Feliu de Llobregat, el 28 de febrer a El Siglo de Sant Cugat del Vallès i l’1 de març a l’Espai Orfeó de Lleida. El mateix 1 de març tindrem a Tulsa a la sala VOL, després de ser guardonada amb el Premio Nacional de Músicas Actuales 2024. Seguidament, les Maruja Limón presenta el seu nou disc ‘Te como la cara’ el 7 de març a la Sala Zero de Tarragona; i, el mateix dia, Anna Andreu estarà presentant el seu últim treball discogràfic ‘Vigília’ a l’Espai Orfeó de Lleida. El dia 13 és el torn de Myriam Swanson i la presentació del seu primer disc en solitari ‘Calígula’ a la sala La Nau de Barcelona, el 15 de març tindrem a Maria Jaume a la sala El Clap de Mataró amb el seu últim ‘Nostàlgia Airlines’. La programació de març segueix amb el doble concert de Ramon Mirabet, el 21 a la Sala Zero de Tarragona i el dia 22 al Cafè del Teatre de Lleida on presentarà també nou disc. Acabarem el mes amb el concert de Verde Prato al Club Sauvage (antiga sala Sidecar) que portarà el seu nou àlbum ‘Bizitza Eztia’, i el dia 28 La Ludwig Band faran el seu primer concert a Lleida de 2025 dins de la gira per sales que estan preparant al llarg de l’any, en concret estaran a la Cotton Club.

A l’abril, de moment es confirmen dos concerts: el dia 4 les Maruja Limón al Cafè del Teatre de Lleida i el dia 5 el Ferran Palau al Loco Club de València. Durant les properes setmanes es desvetllaran la resta d’artistes que ompliran les sales de concerts catalanes dins de Curtcircuit.

CONCERTS I DATES DETALLATS:

CHRISTINA ROSENVINGE
27/02/2025 – Els Pagesos (Sant Feliu de Llobregat)
28/02/2025 – El Siglo (Sant Cugat del Vallès)
01/03/2025 – Espai Orfeó (Lleida)
Preu anticipada: 18€ – Taquilla 22€

TULSA
01/03/2025 – VOL (Barcelona)
Preu anticipada: 18€ – Taquilla 22€

MARUJA LIMÓN
07/03/2025 – Sala Zero (Tarragona)
04/04/2025 – Cafè del Teatre (Lleida)
Preu anticipada: 12€ – Taquilla 15€

ANNA ANDREU
07/03/2025 – Espai Orfeó (Lleida)
Preu anticipada: 15€ – Taquilla 18€

MYRIAM SWANSON
13/03/2025 – La Nau (Barcelona)
Preu anticipada: 15€ – Taquilla 18€

MARIA JAUME
15/03/2025 – El Clap (Mataró)
Preu anticipada: 12€ – Taquilla 15€

RAMON MIRABET
21/03/2025 – Sala Zero (Tarragona)
22/03/2025 – Cafè del Teatre (Lleida)
Preu anticipada: 17€ – Taquilla 20€

VERDE PRATO
22/03/2025 – Club Sauvage (Barcelona)
Preu anticipada: 15€ – Taquilla 18€

LA LUDWIG BAND
28/03/2025 – Cotton Club (Lleida)
Preu anticipada: 15€ – Taquilla 18€

FERRAN PALAU
05/04/2025 – Loco Club (València)
Preu anticipada: 16€ – Taquilla 20€

- Publicitat -

Mushka se suma al Canet Rock 025

Mushka és la quarta confirmació del Canet Rock 025 després d’anunciar-se anteriorment a Figa Flawas, Julieta i La Fúmiga.

Aquesta serà la primera vegada que Irma Farelo actuï a Canet Rock i ho farà amb les noves cançons que està preparant i que han d’arribar durant l’any vinent. De fet segur que la propera edició ens tornarà deixar col·laboracions sobre l’escenari, qui sap si amb la seva bona amiga Julieta, amb qui comparteixen dues cançons, o amb Figa Flawas amb ‘Diabla’.

El Canet Rock tindrà lloc el 5 de juliol i les entrades estan a la venda al web del Canet.

 

View this post on Instagram

 

A post shared by Canet Rock (@canetrock_)

- Publicitat -

el kid canta “A totes les versions de tu”

Del creador de ‘Balada 17’ o ‘A la meva vera’, apareix “A totes les versions de tu” un EP que s’estrena una nit de tempesta de desembre. Aquesta casualitat acompanya molt bé una primera escolta a mitjanit. Tot i que una ja sap al que s’enfronta, “A totes les versions de tu” afecta més del que m’agradaria acceptar.

Personalment, em feia por trobar un projecte molt desvinculat de tot allò que tenim associat a l’Edi fins ara, no en un sentit negatiu, si no simplement era el dubte de si em trobaria amb un artista completament nou i no el reconeixeria. Bé, això no ha passat. Trobem al cantant en cada lletra i des de la producció fins a com ho canta, i com sent les cançons trobem a el kid que esperàvem trobar en l’EP més trist que ha escrit mai

Ja des de la primera cançó: ‘privilegi’ trobem la seva sensibilitat tan característica, acompanyada d’una producció que no s’allunya de 31 FAM. Un kid que encara es mostra més vulnerable del que havíem vist anteriorment. Un kid que canta a un amor acabat, però mai passat. Canta a l’amor que queda un cop s’acaba la relació, als records i a l’esperança de tornar-ho a viure. 

A ‘La teva companyia’ l’acompanya la col·laboració de Ven’nus. Cuidant tant la lletra com el ritme a parts iguals, lamenta haver coincidit quan no tocava, però encara s’aferra al record. Tampoc deixa anar a aquesta persona a qui canta, intentant que d’aquesta manera no marxi. 

La cançó que més destaca és ‘nana de les persones tristes’, que des del principi sembla tenir un component màgic. La cançó transmet el missatge més clar, pur i cru de tot l’EP, i la vulnerabilitat que mostra El kid darrere de la producció que l’acompanya la fa especialment delicada. “Parlen d’amor. Com han de parlar d’amor, si l’amor hem sigut tu i jo? Parlen del cel, com han de parlar del cel, si no han viscut això?”. En aquesta ocasió, amb un missatge clar i acompanyat de poca metàfora el cantant retrata com es sent completament perdut després de l’amor.  Amb els cors sembla fer referència a la seva versió passada, a aquell nen que es llença al pou i comença a estimar. 

A mesura que ens anem apropant al final de l’EP, a ‘espero que siguis a un lloc millor’ el cantant sembla acceptar la derrota, desitjant que “et porti en braços quan t’adormis al racó, i si no pot ser aquí amb mi, espero que siguis a un lloc millor”. Tot i que ell no ha sentit res igual, desitja que sigui feliç. A ‘Tres cases’ encara espera que aquesta persona torni, de fet no ha canviat el pany de casa, i té les ferides cobertes amb tiretes, però ningú no les toca, per por a que es tornin a infectar. 

Segons diu a ‘soho interlude’, aquest projecte sembla ser el resultat de demostrar “que un G també plora” quan es mira l’amor des de la llunyania. Al llarg d’aquest EP coneixem a l’Edi passant per diferents fases, totes posteriors a l’amor. Passem pels records i agraeix tot allò viscut, veiem com estima, encara en present i quan aquest amor és passat sent com si es morís. Finalment, sembla acceptar la derrota, però encara amb les ferides molt presents, amb la por de tornar a començar aquest cercle i també amb la por de no poder-ho fer. 

L’EP no només compleix les expectatives, sinó que les supera. Les lletres, les bases, la producció de tot el conjunt de l’EP té alguna cosa especial. Destaca. Només ens queda agrair a El kid haver estat tan sincer sempre en les seves lletres i haver-nos regalat aquest EP. Només ens queda poder-lo escoltar en directe.

 

 

- Publicitat -

La gran festa de Julieta a Razzmatazz

Aquest divendres no era una nit qualsevol per la Julieta, era el dia d’acomiadar-se a Catalunya del seu “Tu Juru la Ju Tour” que tantes alegries li ha proporcionat els darrers mesos. Des de feia moltes setmanes les entrades per aquest concert a Razzmatazz estaven exhaurides i després de veure com ha estat el concert, tinc claríssim que s’hauria pogut fer perfectament al Sant Jordi Club.

I és que la Julieta omple l’escenari, no només pel show que ofereix, sinó per la gran projecció que té com artista. Ella i els seus ballarins no han parat en tota la nit de donar-ho tot, en el seu cas afegint la doble feina de cantar i ballar. Perquè encara que alguns pensin que fa playback no en fa. Es nota la feinada que hi ha hagut en preparar aquest concert, era un dia important i volia que tot sortís perfecte.

La nit ens ha deixat moments pel record, l’aparició de la Mushka n’ha estat un d’ells, sobretot pels crits que hi ha hagut en les primeres notes de ‘No m’estima +’, que han seguit a continuació amb ‘Vaya liada’. No és cap sorpresa si diem que quan s’ajunten les dues artistes a sobre l’escenari provoca una passió que ens costaria trobar-hi una comparació possible.

Tampoc s’han volgut perdre la festa la Belén Aguilera, que ha interpretat amb grans crits del públic ‘Thelma & Louise’; així com Maria Hein, que cada dia que passa s’està fent més nom a la indústria i és capaç de deixar-nos sense paraules amb ‘Alenar’ o posar-nos a ballar amb ‘Club’. S’han trobat a faltar els Tyets a ‘Clar que t’he trobat a faltar’ i a Oques Grasses a ‘Com el dia i la nit’, però el públic ha substituït les seves veus amb un bon karaoke.

Un concert que s’ha dividit per blocs, tots molt ben escollits, amb temes més sensuals, altres de més ballables, temps també per estrenar en directe ‘Tornado’ o per fer sonar el nou senzill ‘Jean Blau’, i també per recuperar joies com ‘Algun dia’, o un dels seus primers temes ‘Si ha de ser serà’.

Ha estat una nit que ha passat volant, com els avions, que han servit per tancar una nit molt especial per l’artista, que ja ens ha avançat que el 2025 es presenta intens, amb nova música i molts concerts. Esperem que els següents ja siguin en recintes amb més capacitat i on la seva posada en escena encara brilli molt més.

- Publicitat -

Primera Llista – 14 al 20 desembre

El duet format per Rosé i Bruno Mars manté el lideratge una segona setmana consecutiva amb ‘APT.‘.

Entren a la llista

Àlex Pérez – Amor d’estiu
dani6ix, IZZKID & The Tyets – Sushi Poke

Surten de la llista

Disturbed & Cyril – The sound of silence (40 setmanes)
Dasha – Austin (16 setmanes)

Aspirants

Julieta – Jean Blau (2 setmanes)

La Llista Nº 619

#ArtistaCançóSet.Var.
01Rosé feat. Bruno MarsAPT.5=
02Oques GrassesSort de tu10+1
03ShaboozeyA Bar Song (Tipsy)25-1
04Alfred GarciaRumba Catalana8+3
05Gracie AbramsThat’s so true4+12
06Coldplay feat. Little Simz, Burna Boy, Elyanna & TINIWe Pray15-2
07Joan Dausà & Paula KoopsOctubre del 2414-2
08Lady Gaga & Bruno MarsDie With A Smile17=
09Chappell RoanGood luck, babe16-3
10David Guetta feat. Ava MaxForever young7+8
11GinestàNomés viure8=
12Teddy SwimsBad dreams4+7
13Sabrina CarpenterTaste15-4
14LisaMoonlit floor6-1
15SexenniEl club de la sisena hora8+1
16Billie EilishBirds of a feather20-4
17Meghan TrainorCriminals13-7
18The WeekndDancing in the flames13-4
19Stromae & PommeMa Meilleure Ennemie2+13
20Miki NúñezSerem més forts6+4
21BuhosDiumenges8+1
22Lady GagaDisease7-7
23Els Amics de les Arts & The Tyets4-3-33+3
24ColdplayAll My Love9-4
25Figa FlawasLa Marina Sta Morena22-4
26Tom GrennanHigher5+3
27The Tyets & Chiara OliverFa dies14-4
28Flashy Ice Cream & GinestàPerdent el rumb4+2
29Benson BooneBeautiful Things45-2
30Rosalía & Ralphie ChooOmega11-5
31Damiano DavidBorn with a broken heart3+6
32Imagine DragonsTake me to the beach6+1
33Coldplayfeelslikeimfallinginlove25-2
34Linkin ParkThe Emptiness Machine10-6
35CyrilStumblin’ In45-1
36Dani6ix, IZZKID i The TyetsSushi Poke1🆕
37La FúmigaRebobinar2+2
38Àlex PérezAmor d’estiu1🆕
39JulsPapallones11-3
40Sabrina CarpenterEspresso31-2

- Publicitat -

La Gran Xefla de Fetus

La cita estava clara, dijous 12 de desembre a la sala 2 de l’Apolo per anar a la Gran Xefla hivernal de Fetus. Vaig sortir com un llamp de la feina i em vaig llençar a l’Ap7 perquè anava just. Plovia a bots i barrals i entre la poca visibilitat de la carretera i les llums que anaven i venien semblava que estigués viatjant per l’espai amb una nau. Vaig aparcar a un pàrquing al costat de l’Apolo, preveient que hauria de deixar-me un ronyó per pagar-lo, i vaig anar corrents cap a la sala que anava tard.

Un cop dins, l’atmòsfera que havia creat Minibús Intergalàctic em va xuclar e immediatamen ja tenia la birra a la mà i estava cantant les seves cançons. Recomano molt comprar el viníl d’aquest grup, allò sí que va ser una experiència sideral. Arriben les nou del vespre, s’obren les portes de la taverna i comença la Gran Xefla. Com mesos abans em vaig trencar el braç i encara el tinc fotut, vaig canviar la primera fila dels punkis per l’última fila dels fans experimentats en concerts i escolta, gens malament eh. Vaig cantar les cançons del nou disc que van presentar (Càntir nou fa aigua fresca) com: Durruti, Macià i Verdeguer, La Brigadista, Breviari de terra i sol o el Clam dels ocells al costat d’un home bastant mod i un altre bastant borratxo.

Fetus va cantar alguns temes d’altres àlbums més antics amb aquest estil característic de “Punk de Castell” com ho va anomenar Manel Vidal en una altre Xefla. Però com vaig dir a la notícia del llançament del nou àlbum en aquest mateix mitjà: “Quan toquen a l’Apolo sempre hi ha sorpreses” I així va ser. El grup sabia de sobres que allí hi havia fans que els seguien des dels seus inicis, amics que els havien acompanyat en les seves aventures i que havien creat un ambient propici perquè es pogués apreciar petits regals del passat, que els fans vam gaudir com si ens hagués tocat un bingo en un dinar popular.

Amb El somní barceloní, van obrir la veda i a la primera col·laboració amb Lo Quimet de Cal Boter van tornar al seu àlbum ‘Terra Cuita’ amb la cançó El mite de la taverna, després, van pujar els amics Minibús Intergalàctic i van anar encara més enrere amb el tema Crònica accidental a l’exili del seu primer àlbum ‘L’Epicentre del Fangar’. Joan Colomo va assaltar l’escenari amb el tema Entresol equidistant, demostrant dominar qualsevol peça que se li posi per davant, ja que havia ajudat a parir la majoria dels treballs del grup. Aleshores va ser el torn de Les Testarudes amb qui van cantar AhirAu Jovent de la manera més “xula” possible i seguidament els joves Trèvol van pujar a l’escenari a portar-nos una dosi extra de folk cantant la peça Isabel cinc hores. L’última col·laboració van ser Les Salvatges que van cantar un tema propi perquè sí.

Encaràvem la recta final amb cançons clàssiques del grup que t’anaven escalfant pel gran final, una versió de The Pogues anomenada Estel Roig i , per fi, la cançó La Gran Xefla amb tots els convidats pujats a l’escenari. En aquell moment, en Telm Terrades, el baixista de Fetus, va aparèixer amb una disfressa que a la llunyania semblava un gripau aixafat, però que si t’apropaves, sí que es podia intuir la forma d’un càntir, objecte insígnia del grup, però sí que és veritat que li havies de posar molta imaginació independentment de la distància.

Bé, després d’aquell gran espectacle i de comprovar que si no van omplir, poc els hi va faltar, vaig marxar xiulant cap al pàrquing i flipant perquè ara el grup també ven ratafia. A l’arribar al cotxe, em van cobrar 6€, vaig maleir la capital i vaig marxar a casa content d’una altra Gran Xefla.

- Publicitat -

Coldplay celebra els 99 anys de l’actor Dick Van Dyke estrenant el vídeo de ‘All my love’

Coldplay acaba d’estrenar una nova versió, més curta, del videoclip oficial de ALL MY LOVE, per celebrar el 99è aniversari de la icona de Hollywood Dick Van Dyke.

El vídeo es va gravar a la casa de Malibú de Van Dyke, i mostra a l’intèrpret i estrella de pel·lícules clàssiques com Mary Poppins i Chitty Chitty Bang Bang, repassant la seva vida, demostrant també que segueix tenint els moviments de ball que el van convertir en una estrella estimada mundialment.

La cançó forma part del darrer disc dels britànics “Moon Music”.

- Publicitat -

Nafen avancen el seu nou disc amb ‘Massa calor’

El duet del Baix Montseny Nafen, estrena aquest divendres 13 de desembre el seu nou senzill “Massa Calor”. Amb aquest llançament la banda reafirma el seu compromís amb el rock en català que pretén captivar tant els amants del gènere com aquells que busquen música original cantada en la nostra llengua.

“Massa Calor” parla d’una festa on la gent balla sense parar, fins a cremar, fins autodestruir-se. Una festa on hi ha temptació d’estar-s’hi tot i que ballar-hi sigui contradicció. Consum que sedueix i destrueix indiferentment, que amb promeses de falsa felicitat arrasa amb tot, inclús el planeta.

Arriba un moment on ja no podem més, com canta Gorka Urbizu a Tren Bat. Ara bé, hi ha esperança, i els Roko Banana ens recorden que les persones poden canviar. El cel deixa entendre que les coses es poden fer diferent.

Nafen, el projecte rocker d’esperit i cantautor per necessitat, té clar que necessita ajuda per sortir de la roda en un planeta cada cop més al límit. Després de dos EP, el primer senzill del nou disc consolida sonorament el seu projecte. Amb una guitarra i una bateria en té prou per fer un crit de socors que és inevitable que arribi al cor. Massa calor; rock d’emergència que crida contra el soroll a enderrocar torres per poder veure el cel.

Aquest senzill surt de la mà d’un videoclip gravat al restaurant Tarambana de Cardedeu que reflecteix perfectament l’esperit de la cançó. El clip està firmat pel cardedeuenc Aleix Cànovas, i tot el disseny gràfic i el guió ha estat cuidat al detall per l’artista Phil Gutt.

El nou disc del qual encara desconeixem el nom ha estat enregistrat amb en Txoose Ruiz a Wheel Sound studio i masteritzat per en Victor Garcia d’Ultramarinos, dos referents del gènere a casa nostra.

- Publicitat -

Llúcia avança el seu primer EP amb ‘Estima’t’

Un any després des de la sortida del seu senzill Si el mar tingués baranes, poema
que musicava per homenatjar la poeta Maria Mercè Marçal, ara Llúcia, estrena
Estima’t. En aquest cas, fa un pas més enllà, amb una cançó escrita i composada
per ella mateixa.

A Estima’t ens narra el procés mitjançant el qual la música li permet superar un
moment en què el sentiment de tristesa, d’incertesa i de malestar, inunda el seu dia
a dia. Encara que sempre hi ha coses fora del nostre abast, Llúcia busca la manera
de treure forces per fugir d’aquell “laberint sense sortida”, fent el canvi des d’una
mateixa i aprenent a conviure amb totes les emocions.

Llúcia perd la por a expressar-se a través de la música, i escriu aquesta cançó per
transmetre el missatge d’estima cap a una mateixa.

Aquest tema el va començar fa un temps, amb una producció completament diferent
a la què escoltarem. Durant el 2024, ha decidit refer el tema per trobar el so amb el
què es sent còmoda i que millor la defineix. Pol Barberan, és amb qui ha produït
conjuntament i que l’ha ajudat a acabar d’arrodonir els temes per aquesta nova
etapa, i Nil Canals, qui ha fet la mescla.

Estima’t, ens obre les portes del seu primer EP que es publicarà durant el 2025. En
ell trobarem cançons plenes de nostàlgia i estima, tancant ferides i obrint nous
camins per tornar-se a trobar.

- Publicitat -

Pol Cruells presenta ‘La Flama’

Foto:: David Jiménez

El nou senzill de Pol Cruells, és una crida a no permetre que cap circumstància ens prengui la joia de viure, a valorar cada moment, i a acceptar i reivindicar la pròpia condició de cadascú.

A nivell estètic segueix la línia de producció sonora del seu darrer treball, ‘Planeta Miret’ (2024), duent el baix elèctric a primer terme, acompanyant la veu, combinant-lo amb sintetitzadors i ritmes programats.

L’univers musical de Pol Cruells és resultat d’una evolució contínua, fusió entre la cançó mediterrània i el pop experimental.

El baixista de Sabadell, que ha publicat cinc discs de llarga durada, inicia la seva discografia amb “Passeu, passeu…”, segueix amb “Casa i vent” on es fa evident el seu tarannà mediterrani que consolida amb “Astronauta de terrat”, el seu treball més folk. Amb “Fanzín” comença un gir cap a un pop madur que evoluciona cap al seu darrer disc, “Planeta Miret”, el seu treball més experimental.

Pol Cruells compagina la seva trajectòria en solitari amb la faceta de baixista d’Els Amics de les Arts i ha col·laborat, de forma esporàdica, amb altres artistes com Caïm Riba, Joana Serrat o Joan Dausà.

- Publicitat -

“Invencibles” l’últim treball de Lágrimas de Sangre

Foto: Marc Estivill

Lágrimas de Sangre; també coneguts per les sigles LDS, posa punt i final a la seva carrera musical després de 20 anys de trajectòria. Han esdevingut una de les principals bandes de l’estat espanyol sent caps de cartell a desenes de festivals. Amb gairebé 200 milions de reproduccions, 2 discs de platí (“Voy a celebrarlo”, “Cuando sale el sol”) i 2 discs d’or (“La Gente” i “Buen Viaje”) han estat la banda sonora de varies generacions.

Els del Maresme s’acomiaden amb “Invencibles” (Guspira Records 2024), el seu últim EP que fa referència a la frase, “Si uno no se rinde es invencible”, de la cançó “Rojo y Negro”. D’aquesta manera la banda llança un missatge emotiu i esperançador als seus seguidors, tot i la seva separació.

“Invencibles”, l’últim treball del grup format per Microbio, Still Ill, Neidos i Acid Lemon, tira la mirada enrere i repassa la trajectòria de LDS, tenint en compte en tot moment a aquella gent que els ha fet grans, els seus fans.

Aquest treball discogràfic tanca l’etapa d’un grup, d’un estil de música i de tota una generació que ha crescut amb uns valors de lluita i de solidaritat per un món més just.

La portada és una fotografia de Jordi Koalitic, un dels fotògrafs més reconeguts arreu del món.

Lágrimas de Sangre s’acomiadarà del seu públic el 2025 amb quatre dates irrepetibles:

26 de setembre de 2025 – Madrid – Wizink Center
08 de novembre de 2025 – Bilbao – Cubec
14 i 15 de novembre de 2025 – Barcelona – St. Jordi Club

- Publicitat -

Martigo estrena ‘AMIX’

El cantant urbà Martigo tanca l’any amb força i ritme, projectant el nou any amb el llançament de “AMIX”, el seu nou senzill de reggaeton en català, que està disponible a totes les plataformes digitals.

Com ja ens té acostumats amb el seu segell personal, “AMIX” és un tema fresc de reggaeton que explora el desig de connexions autèntiques i relacions sexoafectives. Una cançó que promet fer pujar la temperatura durant les nits fredes d’hivern!

Amb “AMIX”, Martigo reafirma el seu lloc com un dels artistes emergents més destacats de l’escena urbana catalana, fusionant el reggaeton amb la naturalitat de la nostra llengua demostrant, així, que el reggaeton en català pot ser tan potent com qualsevol proposta internacional.

Aquest llançament culmina un any intens i prolífic per a Martigo, que ha publicat nombrosos temes al llarg del 2024. “AMIX” és la cirereta del pastís amb què acomiada l’any, deixant clar el seu compromís amb la innovació, la connexió amb el públic i el suport a l’escena urbana local.

El senzill està ja disponible a totes les plataformes digitals. A més, Martigo presenta el single amb un videoclip dirigit per Arturo Mocte que complementa aquest nou èxit musical del maresmenc.

- Publicitat -
- Publicitat -

El més vist

Les 50 cançons catalanes més populars de la llista

Aquesta setmana arribem a l'edició 500 de la Primera Llista i per celebrar-ho hem preparat algunes publicacions especials. Una d'elles, tal com vam fer...
Resum de la privadesa

Aquest lloc web utilitza galetes per tal de proporcionar-vos la millor experiència d’usuari possible. La informació de les galetes s’emmagatzema al navegador i realitza funcions com ara reconèixer-vos quan torneu a la pàgina web i ajuda a l'equip a comprendre quines seccions del lloc web us semblen més interessants i útils.

Galetes estrictament necessàries

Les galetes estrictament necessàries han d'activar-se sempre perquè puguem desar les preferències per a la configuració de galetes.

Si desactiveu aquesta galeta no podrem desar les preferències. Això vol dir que quan visiteu aquest web, haureu d'activar o desactivar les galetes de nou.

Galetes de tercers

Aquest lloc web utilitza Google Analytics per recopilar informació anònima com el nombre de visitants del lloc i les pàgines més visitades.

Si manteniu aquestes galetes habilitades ens ajudareu a millorar el lloc web.