Mad Cool posposa la seva edició fins el 2022

El Mad Cool se suma a la llarga llista de festivals europeus que posposen la seva cita anual, a causa de la situació que està vivint el planeta amb la pandèmia de Covid-19, que ha provocat que la majoria de gires d’artistes internacionals no es puguin dur a terme.

Des de l’organització expliquen que és una decisió molt meditada i dolorosa, ja que l’any passat també van haver de cancel·lar la cinquena edició.

Per gaudir del cinquè aniversari haurem d’esperar del 6 al 9 de juliol del 2022, quan finalment es pugui dur a terme el festival.

El cartell es presentarà abans del 7 de juliol, moment en el qual es podrà procedir a la devolució d’entrades que s’allargarà fins el 21 del mateix mes.

Des de l’organització s’explica que intentaran mantenir el màxim nombre d’artistes d’aquest any i sumar algunes novetats. Enguany el cartell estava format per grups com The Killers, Red Hot Chili Peppers, Deftones o Placebo.

- Publicitat -

Demi Lovato es declara de gènere no binari

Demi Lovato ha anunciat a través d’un vídeo a les xarxes socials que s’identifica com a persona no binària. Per tant des d’ara mateix no s’identifica ni amb el gènere femení ni amb el masculí. Des d’ara mateix farà servir els pronoms ‘them’ o ‘they’, que en anglès s’utilitzen per a la tercera persona del plural, sense distinció de gènere.

Així ho ha explicat en el vídeo, on relata que després de mesos de reflexió, on ha aprofitat per curar-se de les seves addiccions.

Lovato ha afegit seu podcast 4D amb Demi Lovato, que sent que això representa millor la fluïdesa en la seva expressió de gènere i li permet sentir-se més fidel a la persona que és i que encara està descobrint.

Lovato també explica que l’experiència de Sam Smith, que també es va declarar no binari, l’ha ajudat a entendre qui és.

 

Ver esta publicación en Instagram

 

Una publicación compartida por Demi Lovato (@ddlovato)

- Publicitat -

Rosalía posa veu a ‘Nothing’s Special’ de Oneohtrix Point Never

Rosalía ha estat notícia per estrenar una nova versió a ‘Nothing’s Special’, la cançó que tancava el darrer disc del productor Oneothrix Point Never editat l’octubre de l’any passat.

La nova versió inclou la veu de la cantant catalana modificant l’idioma original i interpretant la lletra en castellà.

Des del 2018 que s’especulava entre una possible col·laboració entre els dos artistes, que van penjar una fotografia junts a l’estudi de gravació.

El darrer disc del productor «Magic Oneohthrix Point Never» hi trobàvem la veu del productor executiu del disc, ni més ni menys que The Weeknd. Els darrers temps han col·laborat des de la Super Bowl fins als Brit Awards.

- Publicitat -

Entrevistem a la jove banda de rock Punyent

La música no només viu del pop o del trap! A Primera Fila live hem conversat amb una colla d’amics que es fa dir Punyent i que estan treballant en un primer disc format per 8 cançons, que arribarà al llarg dels propers mesos.

Hem parlat de l’estat de forma del rock, de com treballen les cançons, de la precarietat dels joves i de les ganes que tenen de fer concerts.

- Publicitat -

Entrevistem al grup Setembre que preparen nou disc

El grup Setembre inicia una nova etapa amb canvis a la seva formació i ja treballen en el seu nou treball que arribarà els propers mesos.

N’hem volgut parlar amb dos dels seus membres, que ens han explicat com sonarà el disc, els seus plans a mig i curt termini i aquesta nova etapa que han iniciat.

- Publicitat -

Entrevista a Xavier Serrano: «L’autèntica màgia de la ràdio no és escoltar-la sinó fer-la»

Xavier Serrano va ser la primera veu que va sonar a Flaix FM el 1992. Des de llavors no ha parat de parlar per la ràdio o de ser veu corporativa d’emissores com Flaixbac, del programa Bricoheroes, de Ràdio Capital de l’Empordà o del canal 324 entre altres.

Una altra de les seves passions és la fotografia, però també la música. Ens ha explicat que en pocs mesos reactivaran el projecte del grup Convidats.

Hem parlat de ràdio, de doblatge, de comunicar. Una conversa sobre el mitjà i sobre com ha d’evolucionar la ràdio musical.

- Publicitat -

Lil Nas X presenta el seu nou senzill ‘Sun Goes Down’

Lil Nas X és l’artista que més setmanes ha ocupat de forma consecutiva el número 1 de la llista Billboard, gràcies a ‘Old Town Road’. Aquesta fita la va aconseguir el 2019 i va superar un rècord de Mariah Carey i Luis Fonsi.

Aquest 2021 el raper ha presentat un nou èxit anomenat ‘Montero (Call me by your name)’ que formarà part del seu primer disc, que sembla que arribarà a l’estiu.

Per si això no fos prou acaba de presentar ‘Sun goes down’, un nou senzill que vindrà acompanyat d’un videoclip que s’estrenarà aquest mateix divendres.

Està previst que el dissabte el músic passi pel programa Saturday Night Live i interpreti els seus dos últims èxits, que de ben segur faran consolidar-los encara més setmanes entre les primeres posicions de les llistes.

 

- Publicitat -

El Canet Rock confirma la celebració del festival el 3 de juliol

Canet Rock tornarà al Pla d’en Sala el 3 de juliol, amb un aforament de 22.000 persones i amb mesures especials per la Covid-19 sota la supervisió de la Fundació Lluita contra la Sida i les Malalties Infeccioses, i seguint les directrius de la Conselleria de Salut i el PROCICAT. Aquest festival, juntament amb el Cruïlla i el Vida Festival, formen part d’una prova pilot amb control epidemiològic posterior i és una continuació de l’estudi observacional que van dur a terme Festivals per la Cultura Segura al Palau Sant Jordi del que CanetRock en va formar part.

Els assistents hauran de certificar a l’entrada del recinte que han donat negatiu amb un test d’antígens que s’hauran de fer el mateix dia en punts instal·lats per l’organització del festival. A l’accés es repartirà una mascareta FFP2 que, un cop dins, hauran de portar sempre posada tret de la zona de restauració. Durant tots els concerts es podrà ballar i cantar sense mantenir distància de seguretat.

Pel que fa a les actuacions, es manté el mateix cartell que s’havia anunciat el juliol passat.

Els pròxims dies, l’organització informarà sobre l’operatiu específic, els protocols i mesures sanitàries a seguir per part del públic que assistirà al Festival.

El Festival fa un gran esforç logístic i organitzatiu per tirar endavant aquesta edició que li suposarà un important augment de la despesa en personal, tests i infraestructures per realitzar 22.000 proves d’antígens en un sol dia. Només una part del cost d’aquest operatiu es reverteix als assistents que hauran d’afegir 7€ al preu de l’entrada que ja van adquirir. Els espectadors que no puguin assistir al Festival se’ls retornarà l’abonament complet. Les entrades retornades es posaran immediatament a la venda a 40 +7€ antígens.

- Publicitat -

Antònia Font es reuniran al Primavera Sound 2022

Antònia Font tornaran als escenaris al 2022 de la mà del Primavera Sound, que des de fa dies va penjar una lona amb la paraula ‘alegria’ a la cantonada de Rambla de Catalunya de Barcelona amb el carrer Mallorca.

Avui el festival ha confirmat l’evidència i el grup de Joan Miquel Oliver i Pau Debon tornarà als escenaris 10 anys després del seu últim disc i 9 de la seva separació.

El grup es va fer molt popular des de la seva creació el 1998 amb el seu debut homònim, passant per discs com «A Rússia», «Alegria» o ‘Batiscafo Katiuscas».

Aquest és el primer nom confirmat de la pròxima edició del Primavera Sound, que té previst anunciar el seu cartell el proper 25 de maig.

El cantant de la formació, Pau Debon, ha explicat a un vídeo exclusiu de Rockdelux, que des del 2018 que tenien ganes de tornar i que una trucada del Primavera Sound va motivar aquest retorn del grup.

- Publicitat -

Rihanna podria tornar amb nova música aquest estiu

Rihanna fa temps que està desactivada de la seva carrera musical i els seus seguidors fa molt que especulen quan tornaran a escoltar noves cançons de la de Barbados.

Segons el diari britànic The Sun, la cantant gravarà el mes de juliol un videoclip a Los Angeles, sota la direcció de Raja Virdi. Una font va explicar al mitjà que Rihanna ha estat treballant en secret durant molt de temps i que el seu novè disc està ja preparat.

De moment no hi ha confirmació oficial d’aquest possible retorn, però des de fa temps que s’espera que la cantant torni, almenys amb dos nous projectes, un més reggae i hip-hop i un altre més mainstream.

El seu últim disc va ser «Anti» i es va editar el gener de 2016.

- Publicitat -

Green Day estrenen ‘Pollyanna’

Green Day continuen presentant noves cançons i després de ‘Here Comes The Shock’ ha arribat ‘Pollyanna’, una cançó amb un so clàssic dels darrers temps del grup i que serveix per celebrar que venen temps millors a l’horitzó, després d’uns mesos molt durs per tot el planeta.

La cançó arriba després de la confirmació que el Hella Mega Tour, la gira per estadis que reunirà a Green Day, Fall Out Boy, Weezer i The Interrupters, seguirà endavant aquest estiu amb una primera cita el 24 de juliol a Atlanta i una última el 6 de setembre a Seattle.

- Publicitat -

El Festival Bilbao BBK Live s’ajorna al 2022

L’organització del Bilbao BBK Live ha confirmat la reprogramació del festival pel 2022. Tot i que encara no s’ha anunciat unes dates per l’any vinent, des de Last Tour avancen que abans del 8 de juliol ja es donaran els primers detalls de la pròxima edició, així com la possibilitat de retornar els diners de les entrades.

El festival comptava enguany amb The Killers, Pet Shop Boys, Bad Bunny o Caribou en el seu cartell i s’haurà de veure si seguiran en el cartell del 2022.

COMUNICAT DE LAST TOUR INTERNATIONAL

Como ya os imaginaréis, Bilbao BBK Live no se podrá celebrar en la fecha y forma programada. Tendremos que esperar un poco más y aplazar el deseado reencuentro a 2022.

Antes de nada, queremos agradecer a todos la paciencia y resiliencia en estos complicados momentos en los que nos sentimos más arropados que nunca. Como ya os imaginaréis, Bilbao BBK Live no se podrá celebrar en la fecha y forma programada. Tendremos que esperar un poco más y aplazar el deseado reencuentro a 2022.

No son todo malas noticias. Antes del 8 de julio, fecha en la que se debería celebrar el festival, anunciaremos los nombres que formarán parte de Bilbao BBK Live 2022 y, además, detallaremos el proceso de devolución de las entradas.

Os agradecemos la paciencia y compartimos con todos vosotros el sentimiento de frustración por no poder celebrar el festival un año más. Solo podemos pensar en lo increíble que será el reencuentro tras tan larga ausencia y os garantizamos que la espera merecerá la pena. Volveremos con más ganas que nunca de disfrutar y celebrar la música en directo.

- Publicitat -
- Publicitat -

El més vist

Les 50 cançons catalanes més populars de la llista

Aquesta setmana arribem a l'edició 500 de la Primera Llista i per celebrar-ho hem preparat algunes publicacions especials. Una d'elles, tal com vam fer...