
Després de posar música al Nadal de Barcelona amb Un plat més a taula i de donar la benvinguda a la primavera amb Cerca cerca, el grup de technorumba Habla de mí en presente presenta la seva proposta per aquest estiu: A l’ombra. El tema fuig dels tòpics estiuencs i aposta per un relat viscut des del marge, entre bastidors, on la foscor es converteix en refugi i espai de complicitat.
Amb un marcat caràcter cinematogràfic, A l’ombra s’inspira en la idea d’un “robatori de l’estiu”: com si algú segrestés la calor i els elements més icònics de la temporada per obrir pas a una història d’amor clandestí, desig i connexió profunda, amb ecos dels mítics Bonnie & Clyde.
La producció, signada per Jona Hamann, manté l’essència del so característic del grup, amb la fusió de guitarra espanyola, violí, percussions i baix que es trenen amb subtilesa i calidesa. Tot plegat al servei d’una veu que convida a fugir del soroll, de la llum encegadora i de les mirades alienes.
El tema formarà part del pròxim EP d’Habla de mí en presente, un treball conceptual que recorre les quatre estacions de l’any i que explora vivències i emocions al marge dels clixés.