Itaca Band publica «La Lengua de los Pájaros»

Ja fa gairebé dos anys que Itaca Band va publicar «Explosiva» (Halley Records, 2017) però, a diferència de l’anterior, ara presenten el seu treball més explosiu que mai. Avui publiquen «La Lengua de los Pájaros« (Halley Supernova, 2019), el seu cinquè treball discogràfic.

Els de Montcada i Reixac canten a la llengua dels ocells i, com que són símbol de llibertat, també canten a aquest bé tan preuat. En aquest àlbum incorporen sonoritats urbanes i recuperen ritmes llatins, a més de tenir les col·laboracions de Dorian i Youthstar del grup francès Chinese Man. Presenten dotze temes que en poques hores ja s’han guanyat els elogis de tots els seus seguidors.

Com ja van anunciar el 29 d’octubre de 2018, l’endemà del final de gira «Indomable», l’11 de maig de 2019 a la sala RAZZMATAZZ 1 de Barcelona el grup presentarà el nou disc. Actuaran a Madrid el 17 de maig a la Sala Caracol i a València l’1 de juny a la Sala Repúblicca en el marc del Pirata Rock Meeting. Però ja es preparen per pujar als escenaris de festivals com el Canet Rock, el Clownia i el Rototom.

- Publicitat -

Els Amics de les Arts comencen a treballar en un nou disc

Els Amics de les Arts han explicat a través de les xarxes socials que han començat a treballar en el seu següent disc. Després de mesos de maquetes i assajos, aquesta setmana han tornat a començar el procés, tancant-se tres dies als Estudis Ground tocant les cançons en companyia d’en Pol Cruells, en Ramon Aragall i en Tony Doogan, que després de produir «Un estrany poder«, tornarà a ser el responsable de la producció, enregistrament i mescles del nou disc.

La banda ja avisa que encara queda molta feina a fer abans no vegi la llum el nou disc, però són tantes les ganes que tenen de tornar que no podien esperar a donar la notícia als seus seguidors.

El mes d’abril la banda oferirà una gira per algunes ciutats europees i amb les entrades exhaurides en pràcticament totes les poblacions.

- Publicitat -

OR canta «En Veu Baixa»

OR (o erra) és un grup mallorquí novell que avui treu el seu segon treball discogràfic, «En Veu Baixa». Els illencs ja van debutar l’any passat amb «Carretera i manta», un disc on ja insinuaven un pop-rock molt personal amb un regust de sal, amb aquest Ep refermen la intenció de continuar evolucionant un so molt característic. OR ha gravat a Tramuntana Estudis vuit històries ben diferents però amb un mateix escenari, les illes Balears. Entre els temes trobem la col·laboració d’Els Catarres a ‘En Veu Baixa’, el single que dóna nom al disc homònim.

El concert de presentació d’En Veu Baixa serà el 13 d’abril a San Llorenç des Cardassar(Mallorca). La presentació del disc arribarà a Catalunya el 24 de maig a la Sala La Nau (Barcelona) en un concert en què també hi participarà el grup Anegats.

OR són Pau Franch (veu i guitarra), Albert Carrió (guitarra elèctrica), Manel Esquinas (guitarra elèctrica), Feliu Palma (bateria) i Toni Miquel Ruiz (violí i teclats).

- Publicitat -

Miley Cyrus torna a ser Hannah Montana

Miley Cyrus acaba de mostrar a través dels seus stories d’Instagram com s’havia tenyit el seu cabell per transformar-lo de nou en ros clar i tallant-se’l com Hannah Montana, el seu alter ego de Disney Channel.

Aquesta setmana es complien 13 anys de l’emissió del primer capítol de Hannah Montana, que va llançar a la fama a la cantant i que la van convertir en un ídol adolescent. L’actriu ha celebrat aquesta efemèride amb una transformació que ha deixat sorpresos als seus seguidors.

A la sèrie, Cyrus portava una perruca quan interpretava a Montana, però ara ha volgut deixar clar que aquest nou look era real amb els hashtags #NoFilter #NoWig, tot ella!

 

- Publicitat -

Ja podem escoltar «When we all fall asleep, where do we go?» el debut de Billie Eilish

Aquest divendres s’ha publicat el debut musical de Billie Eilish, aquesta jove artista que ha conquistat el cor de milers de persones que donen suport a cadascun dels temes que ha anat presentant els darrers mesos. «When we all fall asleep, where do we go?«, està format per 14 cançons, algunes de les quals s’han convertit ja en autèntiques joies musicals com ‘When the party’s over’, ‘bury a friend’ o ‘wish you were gay’.

La cantant va visitar fa poques setmanes la capital catalana exhaurint en molt poc temps les entrades pel concert, fet que va fer que canviés de sala i que de nou tornés a acabar totes les entrades. I després de confirmar una nova actuació a Barcelona a principis de setembre, de nou ho ha tornat a fer i no queda cap entrada disponible. I tot això sense sonar a les emissores de ràdio comercials ni tenir un ressò molt clar en els mitjans musicals convencionals.

Ja es comenta que el disc podria ser un dels més venuts de l’any en la seva primera setmana i que fins i tot podria superar el nou disc d’Ariana Grande. De fet Lana del Rey tenia previst publicar el seu nou treball avui mateix, però veient que hi havia aquest llançament ha decidit canviar la data (casualitat?).

El disc ja es pot adquirir a les principals plataformes digitals o escoltar sencer a Spotify.

Coincidint amb l’estrena del disc, l’artista ha compartit el videoclip d’una de les cançons del treball ‘bad guy’, on podem veure el costat més divertit de la cantant.

- Publicitat -

Rammstein reapareixen amb el polèmic videoclip de ‘Deutschland’

Rammstein han trencat el seu silenci musical amb l’estrena de ‘Deutschland’, on la banda protagonitza el videoclip que té lloc en un suposat camp de concentració nazi.

El vídeo té una duració de més de 9 minuts i formarà part d’un disc de títol homònim que arribarà el 17 de maig.

Alguns mitjans alemanys com el Bild han manifestat la seva negativa amb aquest videoclip per les imatges que s’hi poden veure i consideren un mal ús de la llibertat artística si això només serveix per fomentar la venda del nou disc. L’expresidenta del consell central de jueus d’Alemanya, Charlotte Knoblock ha considerat que la forma amb la que Rammstein utilitza l’assassinat de milions de persones per l’entreteniment és frívol i repulsiu.

La banda actuarà al nostre país aquesta primavera, tot i que les entrades estan exhaurides des de fa mesos.

- Publicitat -

Rosalía s’ajunta amb J Balvin i El Guincho a ‘Con Altura’

Un dia abans de començar la seva gira mundial, que arrencarà a Buenos Aires, al festival Lollapalooza, Rosalía, «l’artista llatina revelació de l’any», s’endinsa encara més en la música urbana amb el seu nou senzill ‘Con Altura’ al costat de J Balvin i el seu productor i col·laborador habitual, El Guincho.

Rosalía expressa a través de ‘Con Altura’ la seva passió personal pel reggaeton clàssic, alhora que comparteix a la lletra referències llegendàries que enriqueixen el seu propi estil carregat de fusió, destacant el flamenc ( ‘Camarón’), la salsa ( ‘Hector ‘), el feminisme i el ritme cubà (‘ Guantanamera ‘) al costat del so’ Dembow ‘del reggaeton. El vídeo ha estat dirigit per director X.

- Publicitat -

Interpol publicaran disc el 17 de maig

Fa menys d’un any que Interpol van editar el disc «Marauder» i la banda ja anuncia un nou treball anomenat «A Fine Mess«, que això sí, serà un EP format per cinc noves cançons gravades amb Dave Fridmann a Nova York.

Després d’estrenar el tema que donarà nom al disc, el grup ha compartit ‘The Weekend’, una altra peça rockera que ja està disponible a Youtube.

El nou disc s’espera pel 17 de maig i pocs dies després el podrem escoltar en directe al Primavera Sound de Barcelona.

Tracklist

01. Fine Mess
02. No Big Deal
03. Real Life
04. The Weekend
05. Thrones

- Publicitat -

Sigur Rós reeditaran «Ágætis byrjun» pels seus 20 anys

Sigur Rós celebren 20 anys del disc «Ágætis byrjun» i presentaran una reedició més completa del disc, amb un boxset amb 7 vinils diferents, 3 LP’s de rareses, demos, un doble LP del directe «Live Íslenska Óperan» i un llibre de més de 80 pàgines.

Les primeres 1999 còpies seran numerades i tota la música del boxset també es trobarà en una edició en format de 4 CD’s amb gravacions en viu, demos i rareses, així com el disc original.

Estarà disponible el 21 de juny i ja es pot reservar al web del grup.

- Publicitat -

Cage The Elephant estrenen cançó amb Beck

Cage the Elephant han compartit una nova cançó amb aires de reggae anomenada ‘Night Running‘, i que han gravat al costat de Beck, un artista que sempre han admirat.

La cançó s’inclourà en el nou disc del grup «Social Cues» que s’espera pel 19 d’abril, el primer treball en 4 anys.

- Publicitat -

Ens hem enamorat de Donallop

Aquest matí hem conversat amb la Joana Pol de Donallop, que ens ha parlat del seu nou disc «Crisàlide» i del procés creatiu del disc.

També del moment que la Joana va haver d’escoltar les 70 cançons que en Pere tenia al calaix i totes les sensacions que va sentir en aquelles hores.

Hem parlat de la presentació del disc, que tindrà lloc a Barts el dia 5 d’abril i de tot el que els hi vindrà les pròximes setmanes, entre molts altres temes. Ah! I en Marc Clapés ens ha confessat que li encanta l’accent mallorquí i que el troba molt eròtic…

- Publicitat -

The Tallest Man on Earth estrena ‘I’m a Stranger Now’

Després de quatre anys de silenci discogràfic, The Tallest Man on Earth publica el pròxim 19 d’abril «I Love You. It‘s a Fever Dream», el seu cinquè àlbum d’estudi. Un LP d’indie-folk, autotraduït i compost per Kristian Matsson.

El cantautor suec presenta avui ‘I’m a Stranger Now’, el segon avançament del disc successor a Dark Bird Is Home (2015).

- Publicitat -
- Publicitat -

El més vist

Les 50 cançons catalanes més populars de la llista

Aquesta setmana arribem a l'edició 500 de la Primera Llista i per celebrar-ho hem preparat algunes publicacions especials. Una d'elles, tal com vam fer...