“Dicen que ya está todo inventado, pero somo algo inacabado.” Amb aquesta frase comença el tema que va enamorar als publicistes de la multinacional de telecomunicacions. La campanya del centenari de l’empresa acaba de començar i ja es pot veure a ràdio i televisions del país. L’spot en qüestió gira al voltant de la lletra del músic català que aporta optimisme a l’hora d’imaginar un futur tecnològic pels pròxims 100 anys.

Seguint la lletra, l’anunci ens mostra escenes futuristes on la tecnologia agafa un caire més humà vinculat a l’art, a la salut, l’educació o l’esport. Una simbiosi entre imatge i música que fa que l’spot sembli un videoclip. 

‘Imaginar’ forma part de l’àlbum “Postureo real”, un manifest de 10 cançons per sobreviure al món actual amb màgia, bellesa i optimisme. En aquest cinquè àlbum, l’artista reafirma un compromís amb un estil personal que el consolida com una de les propostes més originals del moment. Cançons en equilibri entre la producció moderna i les melodies clàssiques. Un àlbum que neix de les paradoxes entre la ficció i la realitat, donant lloc també a ‘Imaginar’. 

- Publicitat -

La cançó ha aconseguit TOP 1 a Itunes i Shazam Spain en una setmana. Podem estar davant d’una de les cançons que formaran part de la banda sonora de l’estiu i escoltarem sense parar en els propers mesos. 

“Ir a bailar sin saber que canción va a sonar… imaginar donde quieres estar…”

Des d’aquest dimarts ja podem escoltar-ne la seva versió en català.