
Influït per l’entorn en el qual viu i treballa i per llargs períodes de reflexió i experimentació a l’estudi, el nou disc de Marc Parrot disc conté una sèrie de cançons que segueixen el fil d’algunes de les quals ja van representar una nova via a Refugi. Es podrà escoltar el mes d’abril.
L’experimentació i la recerca han estat en dos sentits que podrien semblar oposats si no fos perquè s’equilibren i es complementen: un cap a trobar noves vies amb la vessant més experimental i sofisticada de la producció i l’altra amb el focus posat en la composició de cançons directes i boniques que no necessitin gaire instrumentació per mostrar la seva solidesa.
Per anar obrint boca presenta ‘Els fets i l’atzar‘.

![Ven’nus presentarà “Mai vista trista” a la [2] d’ Apolo](https://primerafila.cat/wp-content/uploads/2026/02/4567-218x150.jpg)








