Queda demostrada, una vegada més, la intenció del Futbol Club Barcelona i Spotify d’unir el futbol i la música. I és que, durant el clàssic d’aquest diumenge, a les samarretes dels jugadors del Barça no s’hi veurà el logo d’Spotify, sinó l’emblema del cantant Drake.

El dibuix del mussol, corresponent a la marca de roba del cantant canadenc, estarà situat a la part davantera de les samarretes. Amb aquesta acció, celebren que és el primer artista a arribar als 50.000 milions de reproduccions a la plataforma de música en streaming.

El mateix Drake ha compartit una foto d’ell amb la samarreta a través del seu compte d’Instagram, fet que ha causat un gran furor entre els seus fans.

- Publicitat -

També està previst que, durant l’escalfament, els jugadors blaugranes portin una versió especial de la samarreta, amb el número 50 a l’esquena.

El club ja havia anunciat que aquest tipus de canvis al frontal de la samarreta podria tenir lloc en diverses ocasions durant la temporada.