Queda demostrada, una vegada més, la intenció del Futbol Club Barcelona i Spotify d’unir el futbol i la música. I és que, durant el clàssic d’aquest diumenge, a les samarretes dels jugadors del Barça no s’hi veurà el logo d’Spotify, sinó l’emblema del cantant Drake.
El dibuix del mussol, corresponent a la marca de roba del cantant canadenc, estarà situat a la part davantera de les samarretes. Amb aquesta acció, celebren que és el primer artista a arribar als 50.000 milions de reproduccions a la plataforma de música en streaming.
El mateix Drake ha compartit una foto d’ell amb la samarreta a través del seu compte d’Instagram, fet que ha causat un gran furor entre els seus fans.
Ver esta publicación en Instagram
També està previst que, durant l’escalfament, els jugadors blaugranes portin una versió especial de la samarreta, amb el número 50 a l’esquena.
El club ja havia anunciat que aquest tipus de canvis al frontal de la samarreta podria tenir lloc en diverses ocasions durant la temporada.