Mor Brian Wilson, ànima creativa dels Beach Boys

Brian Wilson, fundador i principal compositor dels Beach Boys, ha mort als 82 anys. La seva família ha fet pública la notícia a través d’un comunicat on demana respecte i privacitat en aquests moments de dol: «Sabem que estem compartint el nostre dolor amb el món. Amor i misericòrdia».

Wilson patia una malaltia neurocognitiva similar a la demència i, des de la mort de la seva esposa Melinda a principis del 2024, vivia sota la tutela de la seva família.

Nascut el 1942 a Inglewood (Califòrnia), Brian Wilson va ser el germà gran de Dennis i Carl Wilson, amb qui, juntament amb el seu cosí Mike Love i l’amic d’infància Al Jardine, fundaria The Beach Boys. Inicialment anomenats The Pendletones, el grup va veure com la discogràfica els canviava el nom pel de The Beach Boys després de l’èxit de la seva primera cançó, Surfin’ (1962). Un any més tard, aconseguien el seu primer número 1 amb Surfin’ U.S.A..

Tot i que la banda es va popularitzar pel so alegre i lluminós associat a la cultura surf californiana, Wilson va ser molt més que això. Després de deixar les gires del grup el 1964 a causa d’un atac de pànic, va dedicar-se completament a l’estudi. Amb el suport dels músics de la Wrecking Crew de Los Angeles, va impulsar una nova manera d’entendre la producció musical que influenciaria generacions senceres.

El seu màxim llegat és Pet Sounds (1966), considerat un dels millors àlbums de la història del pop. Tot i que en el seu moment va ser un fracàs comercial, amb el temps esdevindria una obra de culte. Wilson hi figura com a autor i productor de totes les cançons, mentre que la resta del grup hi va aportar les harmonies vocals característiques.

Obsessionat per superar aquell treball, es va llançar a la creació de Smile, una ambiciosa «simfonia adolescent a Déu» que mai no es va completar en la seva època per problemes de salut mental i dificultats econòmiques. El projecte quedaria arxivat fins que, gairebé 40 anys més tard, Wilson va publicar Brian Wilson Presents: Smile (2004), que va rebre el reconeixement unànime de la crítica i va veure la llum en un concert històric.

La seva vida personal va estar marcada per llargues lluites amb trastorns mentals, períodes d’aïllament i una relació polèmica amb el seu psiquiatre Eugene Landy, que el va controlar durant anys fins que la seva família en va recuperar la tutela el 1992. La història d’aquesta etapa va ser recreada al film Love & Mercy (2014), amb John Cusack i Paul Dano donant vida a Wilson.

Brian Wilson deixa enrere un llegat immens, que transcendeix el pop i arriba fins a l’ànima de la música moderna. El seu esperit experimental, la seva sensibilitat melòdica i la seva capacitat per transformar les emocions en harmonies continuaran inspirant artistes i oients d’arreu del món.

 

- Publicitat -

Entrevista a La Publicitat: “No escolteu l’entrevista, escolteu l’EP”

La Publicitat acaben d’aparèixer a les nostres vides amb les quatre cançons que conformen l’EP “Tornem de seguida”, però com molt bé ens han dit en la breu entrevista que els hi hem fet, n’hi haurà més. De fet es veuen capaços de fer tot un disc amb 10 temes.

En 40 minuts hi ha hagut temps per tot, però l’idea bàsica és que escolteu l’EP. A mi m’ha agradat molt, però molt de veritat, no aquell molt que realment vol dir gens, no. Molt. He posat les 4 cançons a la meva llista de temes preferits. És molt el meu estil, amb unes lletres molt ben trobades per la ment pensant d’en Bru Esteve, un comunicador que els darrers temps li havíem perdut la pista i que alguns (jo) enyorem profundament, sobretot pel seu gran talent i agilitat mental. Ara podem gaudir d’ell i de la resta de músics a La Publicitat, un grup que amb una mica de sort guanyarà el Sona 9 i ja tothom s’apuntarà al carro del nou grup de moda. Encara que no guanyin us podeu apuntar al carro, perquè apunten maneres.

L’entrevista és correcte, però el disc està molt bé. Feu-me cas.

- Publicitat -

Cabró Rock penja el cartell d’entrades exhaurides pel seu 5è aniversari

El Cabró Rock ha penjat el cartell d’entrades exhaurides des de fa dies per a la seva 5a edició, que se celebrarà els pròxims 13 i 14 de juny a Zona Esportiva de Vic. El festival bat rècords de nou, i reunirà a 44.000 persones al llarg de tot el cap de setmana, la qual cosa el converteix en el festival de música catalana més gran de la història.

El cartell d’aquesta edició és de luxe, amb La Raíz i Oques Grasses al capdavant. La resta d’artistes també son de primeríssim nivell: Mushka, The Tyets, Figa Flawas, Els Catarres, Els Pets, Doctor Prats, La Fúmiga, Ginestà, Gea, Maria Jaume, Los Manolos, Maig, Les Que Faltaband, DJ Trapella o DJ Nàtura.

Com ja es va anunciar des d’un primer moment, el festival ve disposat a celebrar el seu 5è aniversari convertint-se en el més multitudinari de la història de la música dels Països Catalans.

- Publicitat -

La Publicitat debuten amb força i prometen que “Tornem de seguida”

La Publicitat fa el seu debut al panorama musical català amb Tornem de seguida, un primer EP que combina frescor generacional, tradició cultural i una dosi d’ironia molt ben portada. El grup, format per Bru Esteve (veu i guitarra), Pol Guardiola (guitarra), Marc Gelabert (baix) i Víctor Jiménez (bateria), s’estrena amb quatre cançons que demostren una mirada lúcida i personal cap al rock fet a casa.

El disc s’obre amb una reinterpretació de l’“Helena” de Pau Riba, que marca l’ambició d’un grup que no té por d’entrar a la conversa amb els grans noms de la música catalana. A partir d’aquí, el viatge continua amb “De voler-ho, vulgue-ho”, una peça que remet als darrers treballs d’Els Pets; “El duel”, carregada d’autoconsciència i energia, i es tanca amb “El retrat”, una mena de mirall final on el grup es planta davant la seva pròpia obra.

Amb un nom extret del mític diari La Publicitat, la banda juga amb la ironia i la nostàlgia des del primer moment, però el seu missatge és clar: això és només el començament. L’EP és, segons ells mateixos, un tast del que vindrà, un avís que “tornaran de seguida” amb més música.

El projecte va començar en la intimitat de l’habitació de Bru Esteve, cantant i compositor, amb lletres llargues i plenes de ganes d’explicar coses. La formació es va consolidar en sumar les veus creatives dels altres membres, cadascun aportant-hi energia, arranjaments i solidesa rítmica per convertir una idea entre amics en una proposta real i escoltable.

Pel que fa al so, La Publicitat es mou còmodament entre referències a Pau Riba, Els Pets, Manel o La Ludwig Band, però també deixen caure influències més internacionals, com The Strokes o l’indie britànic que, diuen, cadascú pot trobar si escolta amb atenció. El seu estil, més enllà de les etiquetes, destil·la una voluntat clara de formar part d’un fil invisible que connecta generacions de músics catalans.

Tornem de seguida ja es pot escoltar a totes les plataformes digitals. I si l’avís no era prou clar: sí, La Publicitat tornarà. De seguida.

- Publicitat -

Fila Indie – 4×29

TRACKLIST

THE BLACK KEYS – BABYGIRL
HALSEY I AMY LEE – HAND THAT FEEDS
YUNG LEAN – I’M YOUR DIRT, I’M YOUR LOVE
GIGI PEREZ – AT THE BEACH, IN EVERY LIFE
LANA DEL REY – HENRY, COME ON
SAM FENDER – TYRANTS
THE MOWGLI’S – CHANGE
MOTHER MOTHER – LOVE TO DEATH
PORTUGAL. THE MAN – V.I.S.
BOB MOSES – TIME OF YOUR LIFE
VELVET TRIP – THE BENDS
BEN KWELLER I THE FLAMING LIPS – KILLER BEE
TURNSTILE – SEEIN’ STARS
THE WRECKS – I DIDN’T USED TO
THREE DAYS GRACE – APOLOGIES
YUNGBLUD – HELLO HEAVEN, HELLO

- Publicitat -

Johan ens obre les portes de l’estiu amb “Un oasi amb tu”, una cançó per ballar, estimar i viure intensament

El panorama musical català cada cop veu néixer nous artistes. Un d’ells és en Joan Agustí (Johan) que va estrenar ahir la nit ‘Un oasi amb tu’. Una cançó que ens recorda com els joves vivim l’estiu intensament, i com diu ell viure’l en un oasi.

Amb una guitarra i un micròfon, el reusenc ha fet una cançó humil, però potent. Amb efectes sonors, i al final amb ritmes de festa. El tema convida a ballar-lo i cantar-lo a totes les festes majors.

Després de l’estrena de “la ferida” el passat mes de març i “aquí esperando” a l’agost del 2024. “Un oasi amb tu” ens parla sobre l’estiu que tots i totes estem esperant amb tantes ganes per viure’l amb les persones que més estimem.

Un artista que sap arribar a la gent amb la seva música. Parlant sobre temes que ens toquen a tots d’aprop com: l’amor, les relacions d’amistat, l’estiu i els amics… Esperant novetats seves, us deixem amb l’oasi que ell ens proposa viure aquest estiu.

- Publicitat -

El Femininomenon de Chappell Roan al Primavera Sound

Clara Orozco

Últim dia del Primavera Sound, després de rècord d’assistents entre les jornades al Parc del Fòrum —71.000 visitants cada dia— i la programació paral·lela del Primavera a la Ciutat. La dita que assegura que el millor es deixa pel final ha sigut veritat. L’actuació de Chappell Roan ha sigut la més ben executada, i també la més ben rebuda per un públic completament entregat. 

Chappell Roan: la millor actuació del festival

Amb el decorat d’un castell embruixat, i la introducció d’un conte de bruixes ha sortit a l’escenari Chappell Roan. A la pista, emoció i excitació per veure la cantant que ha revolucionat el panorama musical del pop. Vestida com una fada, ha començat amb ‘Supergraphic’ per seguir amb ‘Femininomenon’, que ha generat en el públic un embogiment que s’ha mantingut fins al final del concert.

De fet, ha estat acompanyada per la veu dels fans en absolutament totes les cançons, cosa que encara no havia passat en aquests tres dies. Fins i tot quan ha cantat ‘The Subway’, cançó que encara no ha publicat, alguns dels assistents han seguit la lletra que es projectava a la pantalla de l’escenari. Amb una veu prodigiosa, una banda de dones excepcional —difícil de veure en concerts de pop— i focs artificials, aquest show ha sigut el millor del festival.

La cantant de ‘Good Luck, Babe!’, visiblement emocionada, ha tingut una bona interacció amb el públic, que ja havia començat abans, inclús, del concert. Hores enrere, ha demanat als seus seguidors d’Instagram que descrivissin les seves exparelles amb una frase. I durant ‘The Giver’ ha llegit algunes de les respostes. També a Instagram havia fet una crida perquè els seus fans portessin algun accessori rosa. I així ha sigut; l’element protagonista d’avui ha sigut el barret de cowboy d’aquest color. Avui, però, els fan estaven dividits entre Chapell Roan, i l’altre gran nom del cartell: Fontaines D.C. 

Fontaines D.C. per Palestina

El grup de rock irlandès, un clàssic ja al Primavera Sound, han sigut, dels tres dies de festival, el que ha anat més lluny en la reivindicació a favor de Palestina. Més enllà d’algun crit en defensa del poble palestí que s’ha repetit en molts concerts, durant ‘I Love You’, les pantalles han canviat la imatge en directe per la frase “Free Palestine” en la tipografia característica de la banda. Això ha generat una gran ovació en el públic, que s’ha incrementat quan, al final del mateix tema, amb un fons negre, s’hi llegia que “Israel està cometent un genocidi”. “Use your voice”, deia al final. I això és exactament el que han fet els irlandesos. 

Tot i que molta gent ja estava davant l’escenari del costat esperant a Chapell Roan, han aconseguit hipnotitzar tant un costat com l’altre. Han oferit un concert impecable, de disc, amb hits com ‘Boys in the Better Land’ o ‘Bug’. Poc arriscat musical i interpretativament, però tot el contrari si parlem del seu posicionament polític. 

Amb menys públic del que hauria merescut, ha actuat a mitja tarda Kim Deal i la banda de gairebé una desena de músics que l’acompanyava. L’artista ha dividit el seu repertori amb la meitat dels temes nous, i l’altra del seu antic grup, The Breeders. També s’ha diferenciat una part més indie, i l’altra amb un rock més dur. De fet, amb ‘The last flash’ ha sigut dels pocs moments on la gent que es prenia el concert com un moment de descans, s’ha aixecat a ballar. L’altre gran moment de la tarda ha sigut quan l’artista ha interpretat ‘Gigantic’, amb el baix en mà, rendint homenatge a l’altre grup del qual havia format part, els Pixies. 

Les propostes alternatives del festival

Deixant de banda el rock i el gran espectacle de Chapell Roan, també hi ha hagut lloc per a actuacions més alternatives. Black Country, New Road han portat una dosi d’indie amb banjo, mandolina i violí, a banda dels instruments clàssics. Anohni and the Johnsons han suposat un canvi d’energia radical després de la cap de cartell, amb una proposta experimental, amb el canvi climàtic i la protecció dels oceans com a fil conductor.

I entrada ja la matinada, LCD Soundsystem han regalat una excel·lent sessió d’electrònica amb un toc de rock perfecte tant pels que ja donaven la nit per tancada, com pels que s’han quedat fins que ha sortit el sol aprofitant l’últim dia de festival. 

Les artistes espanyoles i catalanes

Entre les propostes nacionals, Judeline ha debutat a l’escenari principal quan el sol encara era ben amunt. L’andalusa ha assegurat que això era un somni, sobretot per algú que ve d’un petit poble de Cadis. L’artista ha dit algunes paraules en anglès perquè “hi ha molt guiri” al festival. Però amb les dues últimes cançons, ‘zarcillos de plata’ i ‘2+1’, molta gent l’ha acompanyat cantant. Ha estat una bona actuació, tot i que la inseguretat li ha jugat alguna mala passada. A l’acabar, ha assegurat que tornarà. Tant de bo ho faci com a artista ja consagrada. 

Qui també estava d’estrena és la Maig. La jove catalana —ella ha estat de les úniques propostes locals—ha presentat el seu primer treball, “La Flor de Maig”, a la zona-chill out d’Aperol. Amb el públic estranger que era allà de casualitat, no sabia si adreçar-s’hi en català o en anglès. Sigui com sigui, la seva música els ha acompanyat mentre gaudien de la beguda.

I així s’ha posat punt final a la 25a edició d’un Primavera Sound marcat per la presència femenina, amb el trio de les Supernenes al capdavant, però també en totes les diferents propostes del festival. 

- Publicitat -

El rock de Wet Leg, Wolf Alice i HAIM acompanya Sabrina Carpenter al Primavera Sound

Gisela Jané

Si ahir el senyal identitari  del públic del Primavera Sound era el color verd de “brat”, avui han sigut els llavis vermells que porta tatuats a l’esquena Sabrina Carpenter. L’artista pop ha sigut la cap de cartell d’un segon dia de festival amb encara més gent.

El rock està més viu que mai

Tot i que la cap de cartell és una diva del pop, les millors actuacions del dia han sigut les de les bandes de rock, a més, amb gran presència femenina. Wolf Alice han estrenat l’escenari principal en substitució a Clairo, que va cancel·lar la seva actuació. El potentíssim inici punk ha marcat la línia de la seva actuació, impecable, per cert. Hi ha hagut algun moment de rock més tranquil i, inclús, alguna balada. Però els crits al megàfon i l’aigua pels cabells de la vocalista han sigut les imatges que quedaran a la retina dels seus fans. I tampoc s’oblidaran del final de postal amb ‘Don’t Delete The Kisses’ i el sol daurat a la cara de la cantant.

El trio de germanes HAIM ha agafat el relleu, també amb una entrada triomfal a l’escenari, caminant en direcció al públic i trepitjant fort al ritme de la música. El que més es gaudeix d’un concert com aquest és veure que les tres integrants de la banda tenen el mateix pes i protagonisme, i que poden tenir qualsevol rol, sigui a la guitarra, cantant, a la bateria, o tot a la vegada. Tot i que les cançons de l’últim àlbum encara no han calat en el públic, alguns dels seus hits, com ‘Don’t Save Me’, han tingut una molt bona rebuda.

La cirereta del pastís han sigut les Wet Leg, que han actuat gairebé a les 2 de la matinada. Del debut el 2021 amb ‘Chaise Longue’ a la presentació d’avui només han passat quatre anys. Però aquest temps ha sigut suficient perquè les britàniques hagin ofert un show espectacular, tant per la qualitat com per l’energia i l’actitud. L’escenari Cupra se’ls ha quedat petit per tota la gent que no es volia perdre el seu espectacle.

Sabrina Carpenter, la diva pop

Tornant a la diva pop, i com totes les dives, Sabrina Carpenter ha sortit cinc minuts tard a l’escenari. Això sí, ha anat per feina i ha obert el show amb ‘Busy Woman’ i ‘Taste’, que han encès el públic que l’esperava. Tot i que no ha sigut un concert tan memorable com el de Charli xcx —és difícil superar-lo—, en aquesta gira, Sabrina Carpenter porta un bon show: ballarins, un fil narratiu, molta interacció amb el públic… De fet, ha regalat una anècdota força simpàtica, intentant pronunciar un “T’estimo” que li ensenyava el públic de primera fila.

No han faltat els èxits com ‘Juno’ o ‘Espresso’, que ha tancat el concert. A més, hem pogut veure per primera vegada en directe el senzill ’Manchild’, que es va publicar fa només un dia. I també ha versionat el clàssic ’It’s Raining Men’. Tot i que a vegades la veu suau que la caracteritza li queda camuflada darrere els cors, Sabrina Carpenter sap guanyar-se el públic i fer que gaudeixin de cada tema.

Beach House i Stereolab: un bon complement

Abans d’ella, Beach House han preparat l’ambient amb el seu dream pop per baixar les revolucions del rock anterior. Una baixada d’energia una mica dràstica, tenint en compte que era un concert de les 11 de la nit, i no de les 7 de la tarda. Mentrestant, a l’altra banda del Parc del Fòrum, Stereolab oferien una sessió de pop electrònic. La veterana banda ha fet una bona actuació, demostrant que han vingut a fer la seva feina, i ben feta, gràcies la qualitat que els han donat els anys.

Així, el segon dia del Primavera Sound ha sigut una combinació perfecta entre rock i pop. Demà la tornarem a tenir amb Fontaines D.C. i Chapell Roan, entre molts altres.

- Publicitat -

Primera Llista – 7 al 13 juny

Ed Sheeran aconsegueix liderar la Primera Llista amb ‘Azizam’ el primer senzill de “Play”.

Entren a la llista

dani6ix & Izzkid – Morena
Alfred Garcia & Álvaro Soler – Estrella
Alex Warren & Jelly Roll – Bloodline

Surten de la llista

Doctor Prats – Aeròbic (17 setmanes)
Mama Dousha – Catalan Society (14 setmanes)
J-hope – Sweet dreams (10 setmanes)

Aspirants

Ed Sheeran – Old phone (6 setmanes)
Julieta – L’amor de la meva vida (4 setmanes)
La Ludwig Band – Millor amb ell (3 setmanes)
Calvin Harris feat. Clemenine Douglas – Blessings (3 setmanes)
Avicii feat. Elle King – Let’s ride away (3 setmanes)
Sara Roy – Agafa’m de la mà (3 setmanes)
Robbie Williams – Rocket (3 setmanes)
Tommy Cash – Espresso macchiato (novetat)
Josep Montero & Rita Payés – Another sunny day (novetat)
Banda Neon – Es busca catalanet (novetat)

La Llista Nº 644

#ArtistaCançóSet.Var.
01Ed SheeranAzizam9+1
02David Guetta & SiaBeautiful People11+2
03Els CatarresLa fortuna12-2
04The TyetsSi ho deixéssim tot9+3
05Alex WarrenOrdinary15=
06Miki NúñezPura vitamina17-3
07Miley CyrusEnd of the world9+1
08GinestàTot el que ens queda13-2
09Doctor Prats & La FúmigaExtraordinàriament normal8+1
10SombrBack to friends7+7
11The Tyets & Juan MagánUn petonet7+1
12Damiano DavidBorn with a broken heart28-3
13Maroon 5 feat. LisaPriceless5+2
14Alfred GarciaT’estiu13-3
15Lola YoungMessy22-1
16Lady GagaAbracadabra17-3
17Aitana6 de febrero4+2
18DoechiiAnxiety12-2
19LordeWhat Was That5+2
20SombrUndressed3+4
21Damiano DavidNext summer10-3
22Ariana GrandeTwilight zone8-3
23Benson BooneSorry I’m here for someone else10-1
24Benson BooneMystical Magical5+7
25Kendrick Lamar & SZAluther12-2
2631 FAMTossuda PT. 23+8
27Nil MolinerTu cuerpo en braille3+8
28Oques GrassesSort de tu35-2
29Buhos, Els Catarres & Henry MendezNo és Miami2+7
30Lady Gaga & Bruno MarsDie With A Smile42=
31Rosé feat. Bruno MarsAPT.30-2
32OneRepublicInvincible6=
33Stay Homas & Figa FlawasEspurna20-5
34Alfred García i Álvaro SolerEstrella1🆕
35Alex Warren & Jelly RollBloodline1🆕
36Gracie AbramsThat’s so true29-3
37The TyetsA fora plou13-10
38Dani6ix & IzzkidMorena1🆕
39Bad BunnyDtMF19-2
40Billie EilishBirds of a feather45=

- Publicitat -

Pol Bordas presenta “barna :/”, un crit d’amor i dolor a Barcelona

Pol Bordas torna amb força amb “barna :/”, el primer senzill del seu nou àlbum “he marxat, lluny de casa”, un projecte concebut des de Nàpols que marca una nova etapa en la seva trajectòria artística. La cançó, carregada d’emoció i contrastos, parla d’un sentiment profundament humà: estimar un lloc que també et fa mal.

Barcelona, ciutat clau en la seva carrera però alhora font d’inquietud i esgotament, es converteix en el centre d’aquest tema íntim i punyent. Amb una mirada crítica i alhora nostàlgica, Bordas descriu la relació contradictòria que manté amb la capital catalana.

La producció, a càrrec de Jan Aygua, Òscar Latorre i el mateix Pol Bordas —que per primera vegada s’implica directament en aquesta faceta—, vesteix la cançó amb una sonoritat moderna i emotiva. Hi destaquen les textures electròniques, les melodies introspectives i unes lletres directes que ja són marca de la casa.

“barna :/” és molt més que un avançament del disc: és una declaració d’intencions, un primer tast d’un àlbum que promet explorar la distància, l’enyor i la reconstrucció personal a través de la música.

- Publicitat -

“El que penso de tu” el nou EP d’Abril

El pop en català està en la seva millor etapa. Els artistes emergents que estan sorgint actualment, prometen un futur per aquest gènere ple de música i cultura. Entre el ventall d’artistes, avui en destaquem l’Abril. La cantant lleidatana ha publicat avui el seu segon EP “el que penso de tu”. Un recull de cinc cançons que posiciona la seva veu com una artista única i amb molta empenta.

Respecte als primers temes de l’artista i el seu primer EP, la lleidatana ha mostrat una evolució musical notable. En aquest nou treball veiem una Abril més madura i parlant de temàtiques de relacions de la vida amb ritmes electrònics i amb sintetitzadors. Fet que la posiciona dins el mercat musical amb un estil únic. Els temes mostren una maduresa tan musical com en l’àmbit personal de la cantant que ens mostra i posa nom a diferents temes que viu l’adolescència avui dia.

‘No vull dir-te adeu’ ‘La cançó que cantaries’. Han sigut els primers dos avançaments del EP. Cal destacar que aquests, parlen i il·lustren les emocions de l’artista i del nou món musical que ens vol oferir.

La lleidatana arribarà el dijous 19 de juny a Barcelona. Amb una producció musical que farà ballar i cantar a amics, familiars i a tota la gent que vulgui gaudir del concert que oferirà l’Abril.

 

- Publicitat -

‘Una Flor No Fa Estiu’ el nou volum de Fescat Goes Punk que versiona temes catalans de l’estiu

FESCAT GOES PUNK és el primer grup de covers punk-rock de l’escena catalana que versiona grans èxits de la música en català; des dels mítics fins als actuals.

És per això que el grup estrena “Vol. 4 – Una Flor No Fa Estiu” un tribut dedicat exclusivament a versionar algunes cançons estiuenques catalanes que ens han acompanyat durant els moments que es gaudeixen amb els amics, la família, el sol, la muntanya, l’aigua i la calor. Són temes amb molta energia i que la majoria coneix com: “Al Mar!”, “La Marina Sta Morena”, “El Far del Sud”, “La Platja” o “Llença’t” entre d’altres.

El grup ja acumula tres volums més de cançons en què tracten els èxits actuals de qualsevol Festa Major, els temacles dels anys 90 i 2.000 o bé, cançons que representen l’indie català que es pot escoltar a la Vila de Gràcia.

Podem assegurar que el punk-rock també té un lloc a l’escena musical catalana.

- Publicitat -
- Publicitat -

El més vist

Les 50 cançons catalanes més populars de la llista

Aquesta setmana arribem a l'edició 500 de la Primera Llista i per celebrar-ho hem preparat algunes publicacions especials. Una d'elles, tal com vam fer...
Resum de la privadesa

Aquest lloc web utilitza galetes per tal de proporcionar-vos la millor experiència d’usuari possible. La informació de les galetes s’emmagatzema al navegador i realitza funcions com ara reconèixer-vos quan torneu a la pàgina web i ajuda a l'equip a comprendre quines seccions del lloc web us semblen més interessants i útils.

Galetes estrictament necessàries

Les galetes estrictament necessàries han d'activar-se sempre perquè puguem desar les preferències per a la configuració de galetes.

Galetes de tercers

Aquest lloc web utilitza Google Analytics per recopilar informació anònima com el nombre de visitants del lloc i les pàgines més visitades.

Si manteniu aquestes galetes habilitades ens ajudareu a millorar el lloc web.