
Pèl de gall acaba d’estrenar ‘Com en Peter Pan’, una cançó alegre i despreocupada que dona protagonisme a aquell infant que tots portem a dins. Tot i fer-nos gran sempre hi ha un nen interior que manté la nostra essència i que ens anima a somiar i gaudir de la vida.
Es fusionen ritmes alegres i enèrgics protagonitzats per alumnes de 5è de primària del CEIP Joan Benejam de Ciutadella. La cançó arriba acompanyada d’un lyric video en què es poden veure els dibuixos que han fet els alumnes.
Pèl de Gall publicarà el pròxim 9 de maig el seu sisè disc “Entre sa llum i sa foscor” i ‘Com en Peter Pan’ és el segon i últim senzill del nou àlbum. La banda farà tres concerts de presentació: Mallorca (17/05 al Satèl·lit Fest), Barcelona (22/05 Sala Paral·lel 62) i Menorca (24/05 Sala Multifuncional de Ciutadella).
En el nou àlbum es mantindrà l’essència optimista i festiva del grup, que sempre ha estat present en la seva trajectòria musical.