Foto: Adela Montolí & Èlia Lorente

Triquell és risc, valentia, espectacularitat. No fa res a mitges. Sempre arriba fins al final. El millor, és que se’n surt a la perfecció. Descobert pel gran públic en un dels talents shows amb més història de la història de la televisió catalana, ha après a desmarcar-se’n i crear una marca pròpia i diferent a tot el que existia prèviament.

En el seu univers, la producció, la composició i les lletres viatgen de forma conjunta per a transportar-nos en un món sorprenent, únic i intens. Potser per això, FOMO és l’EP que és.

Sis cançons coproduïdes per Triquell en col·laboració amb productors del seu cercle més proper. Des d’Andy Wheels, Wise Mike, Vernat i Scotty DK al so, a Èlia Lorente i Adela Montolí a l’univers visual i Jordi Turú al gràfic. Un format que li ha permès transgredir amb la fórmula pop i experimentar amb sintetitzadors, formes i textures ambientals i percussions electròniques.

- Publicitat -

Tot i que cada cançó pertany a un pretext diferent, tot l’EP s’emmarca en el concepte de la “por a perdre’s” tant a un mateix com a tot allò que passa tan de cop i que un no pot arribar (o no vol) presenciar. “Fomo” són les sigles de “fear of missing out”, sense cap mena de dubte una de les pors més esteses de la nova vida marcada per les xarxes socials.

Aquest nou i esperat EP d’en Triquell serà presentat a l’Ideal de Barcelona els dies 17,18 19 i 20 de gener amb l’espectacle “XRSTAGE”, un diàleg entre l’art digital i les disciplines artístiques. L’artista no és el centre d’atenció, sinó l’obra. L’espectador podrà gaudir d’un espai amb més de 1000m2 de pantalla, visuals únics i aforament reduït, d’allò que l’artista intenta transmetre amb la seva obra. Les cançons, concebudes de diferent forma, ritme i caràcter, faran que els visuals viatgin per canvis estètics, passant per moments surrealistes, abstractes i naturalistes, no deixant ningú indiferent.

Un dels objectius d’en Triquell amb el projecte era poder ajuntar arts visuals i música. Es podria dir que la feina feta de cara a l’Ideal és un híbrid entre anar al cinema i anar a un concert, on amb els dos equips creatius, de l’artista i de l’espai, s’han esforçat per generar un espai lumínic, auditiu i narratiu que expliqui i transmeti a través d’imatges, pintures digitals, touch design i projeccions l’imaginari del projecte.

Les imatges projectades seran sound reactive, quelcom que les dona vida i les lliga directament a la música que està sent interpretada en directe. Cada vegada que la música sona, la imatge reacciona.