
Harry Styles publicarà el seu tercer disc “Harry’s House” el proper 20 de maig. L’artista ho va anunciar fa uns dies i aquest divendres ja en podem escoltar el primer avançament ‘As It Was‘, que ve acompanyat d’un videoclip que s’ha estrenat a Youtube.
Després de l’èxit que va assolir amb “Fine Line” el 2019, el britànic té la complicada missió d’igualar els bons resultats del disc, en part gràcies a senzills com ‘Watermelon Sugar’ que suma més de 1600 milions de reproduccions a Spotify i ‘Adore You’ uns 1000 milions. Així mateix, el disc es va situar durant el 2020 i el 2021 com un dels discs més venuts a tot el món i ja suma més de 6 milions de còpies venudes.
- Publicitat -

![Ven’nus presentarà “Mai vista trista” a la [2] d’ Apolo](https://primerafila.cat/wp-content/uploads/2026/02/4567-218x150.jpg)










