
El cantant pratenc Alfred García estrena ‘MATEO’ el primer senzill del seu pròxim àlbum. Després del seu darrer projecte “T’estimo es te quiero”, torna amb una cançó composta i produïda íntegrament per ell, que serveix com a carta de presentació de la seva nova proposta artística. Per aquest motiu, les característiques de la cançó ens donen pistes de com serà el pròxim disc: una barreja de pop-rock i electrònica i de castellà i anglès.
El cantant va anunciar el tema a través d’una sèrie de publicacions a Instagram en què apareixien fotografies d’una ecografia, un casament i un nadó, fet que va fer pensar a moltes persones que havia sigut pare. Tot i això, les imatges amagaven la veritable temàtica i significat de la cançó: un homenatge, en forma de primera cançó, a en Mateo, el fill de la seva cosina i també l’inici d’una nova era artística.
Per això, la lletra parla de l’estima que sent cap a en Mateo i la voluntat d’animar-lo a somiar a través de frases com “I wanna go with you until the end” o “Mateo vuela como un pájaro, sueños bajo el álamo, sueña veraneando”. Quant al vídeo, consisteix en escenes del vincle entre els dos; hi apareixen tant separats fent les mateixes accions com jugant junts. A més, a la part de la lletra en què anima al seu cosí a somiar juga amb el recurs visual d’agafar globus amb formes d’animals i posteriorment fer aparèixer l’animal real.












