Per a molts de nosaltres l’anunci d’Estrella Damm és el tret oficial de l’estiu. L’espot publicitari de la cervesa ja s’ha convertit en tot un símbol, i és que ja no parlem només d’anuncis de televisió, sinó de curtmetratges d’una gran qualitat audiovisual. Cada any, les expectatives creixen entorn de les persones protagonistes i, sobretot, a la banda sonora. I aquest 2023, tant una cosa com l’altra van molt lligades de la mà.
La protagonista de la campanya d’aquest any és ni més ni menys que Bad Gyal, que ara mateix es troba en el punt més àlgid de la seva carrera. Fa només uns mesos va omplir del Palau Sant Jordi de Barcelona, i d’aquí un parell de setmanes la podrem veure al festival Sónar.
Fa unes hores, el compte d’Instagram d’Estrella Damm ha publicat el tràiler de l’espot, que porta per títol “PKM”. Al vídeo hi apareix Bad Gyal, i de fons sona el tema que formarà la banda sonora, escrit i interpretat per ella. Es titula ‘El sol me da’ i s’estrenarà el mateix dia que l’anunci.
A l’anunci també hi ha participat el youtuber xBuyer —Javier Ruiz—, que dedica el seu contingut al futbol i compta amb més de 5 milions de subscriptors a la plataforma. El guió i la direcció de la campanya han anat a càrrec d’Oriol Villar, també creador del concepte ‘Mediterràniament’.