Les llistes americanes d’èxits Billboard han passat a ser poc fiables des de l’entrada de l’era streaming; es confonen les llistes de senzills i d’àlbums a l’incloure un senzill exitós en la llista d’àlbums, fent que sembli que un disc està tenint èxit gràcies a aquesta cançó o, al contrari, que està fracassant per no tenir un senzill d’aquest tipus.
Així doncs, una altra institució americana buscarà desafiar a Billboard publicant les seves pròpies llistes. És el cas de la revista Rolling Stone, que ha anunciat l’arribada dels seus charts pel dia 13 de maig. La revista també comptarà amb un top 100 de senzills i un top 200 d’àlbums. Les llistes s’actualitzaran diàriament; al contrari de les Billboard, que s’actualitzen cada setmana.
Les llistes de Rolling Stone es basaran en les dades de l’empresa BuzzAngle Music, que recopila informació diària de vendes, streaming i presència en ràdios. D’aquesta manera, a part de les clàssiques, es publicarà una llista amb els 500 artistes més reproduïts en streaming, una amb les cançons que s’estan popularitzant i una altra amb els artistes que han entrat a les llistes per primer cop.