Com ja es tradició, el Festival Cruïlla ha presentat en una roda de premsa que ha tingut lloc avui a l’Antiga Fàbrica D’Estrella Damm de Barcelona, totes les novetats no musicals que converteixen Cruïlla en un esdeveniment únic.
Si l’any passat per aquestes dates s’anunciava que el festival seria el primer festival full-cashless de l’estat, aquest any i en paraules del seu director Jordi Herreruela “Volem decididament reinventar el model de festival de música i volem que el públic deixi de ser un assistent per passar a ser un participant”.
Per assolir aquest ambiciós objectiu el Festival utilitzarà la lògica i la tecnologia del Business Intelligence per oferir experiències úniques al públic. Úniques i diferents, gairebé individualitzades per cada persona que assisteixi al Cruïlla. D’aquesta manera i a través de la informació sobre el seu públic, i mitjançant una segmentació detallada es proposarà al públic que participi activament del festival.
Per convertir aquest somni en realitat l’organització ha realitzat un esforç enorme en termes de tecnologia i coordinació gràcies a col·laboradors com Norwegian Airlines que oferirà wifi gratuïta a tots els assistents del festival (òbviament amb les limitacions tècniques a nivell de capacitat dels actuals sistemes).
Tots aquests esforços s’encaminen a donar un valor afegit i oferir la millor experiència possible al públic del Cruïlla, ja que amb aquesta tecnologia s’intentaran evitar cues, aglomeracions, el públic podrà disposar d’ informació en temps real i el festival es podrà comunicar gairebé de forma personalitzada amb tots i cadascun dels assistents.
D’aquesta manera es millorarà l’atenció i les comoditats de cara als assistents, intentant tractar-los com un cap de cartell més del Festival.
Juntament amb aquesta aposta del Festival, destaca també les millores en tot els àmbits del festival (neteja, decoració, serveis de barra, lavabos i un llarg etc) enfocats a oferir una gran experiència a tots i cada un dels usuaris del Festival.