‘El Ventilador’ és el resultat de la col·laboració entre tres apostes musicals molt fortes de casa nostra: Banda Neon, Buhos i Mon DJ. Aquesta cançó parla d’un desamor viscut des d’una perspectiva opimista i despreocupada, element característic de le dues formacions. 

‘El Ventilador’ ens recorda que ningú no mor d’amor, que la vida continua i que, quan la calor s’intensifica, potser val més relativitzar allò que ens preocupa per centrar-nos en el que realment importa. La cançó acompanya aquest missatge amb melodies irressistibles, una actitud poitiva i un ritme contagiós, que convida a cantar, ballar i convertir-la en la banda sosnora dels dies més calorosos de l’any.

Després de l’èxit de ‘Guapíssima’ i ‘Passos prohibits’, ara és moment de refrescar-nos amb el nou senzill de Banda Neon: ‘El Ventilador’. Amb una producció fresca i carregada d’energia, aquest senzill és tota una aposta per ser la cançó de l’estiu d’aquest any. 

- Publicitat -