El Let’s Festival celebra enguany vint anys d’història. El 5 de març es farà un concert per agrair els vint anys de trajectòria a la Sala Salamandra, a L’Hospitalet de Llobregat. Hi participaran Dorian, Standstill i una banda que encara està per anunciar.

Des de l’organització es concep aquesta nit com un format propi, pensat expressament per l’ocasió. Les actuacions seran més curtes que de normal, hi haurà col·laboracions entre els participants i una prèvia de la mà de Nacho Ruiz, DJ de referència a Barcelona. A més, ell s’encarregarà d’amenitzar el temps entre actuacions. Tot plegat, és una forma de valorar el directe, el retrobament i la complicitat construïda entre el festival i el públic al llarg dels últims vint anys.

L’objectiu de la nit va més enllà de ser una suma de concerts. El Let’s festival busca una festa compartida, per celebrar la trajectòria del festival i dels artistes que l’han acompanyat i han crescut amb ell. Un dia de retrobaments, gaudir del present i reconèixer la història comuna entre el públic, els artistes i el mateix festival, a més de l’amor per la música en directe.

- Publicitat -

La vint-i-unena edició del festival, que donarà el tret de sortida el 7 de Març, se celebrarà a quatre sales diferents de L’Hospitalet. Així, ofereixen un ampli ventall de possibilitats al seu públic, incloent-hi des de noms consolidats com Alizzz fins noves promeses com Gigi Ros.

L’últim nom del cartell es desvelarà pocs dies abans de l’esdeveniment, mantenint l’essència i la sorpresa que tant caracteritza aquest format. Les entrades pel concert es poden adquirir al web del festival.