El Festival Petits Camaleons ja té a punt la seva catorzena edició, que tindrà lloc del 2 al 5 d’octubre de 2025 a Sant Cugat del Vallès (Barcelona). Considerat pel seu director, Albert Puig, com “el millor festival de públic familiar que hi ha arreu”, l’esdeveniment tornarà a reivindicar el dret dels infants a gaudir de la millor música en viu.

El festival arrencarà el 2 d’octubre amb un concert inaugural molt especial a l’Auditori de Sant Cugat, protagonitzat per Salvador Sobral —guanyador d’Eurovisió 2017— i Lucia Fumero, que compartiran escenari en una actuació que promet ser pura emoció.

La programació comptarà amb alguns dels artistes més estimats del panorama musical català: Nil Moliner, Suu, The Tyets, Flashy Ice Cream, Els Catarres, Dan Peralbo i el Comboi, Doctor Prats, Remei de Ca la Fresca, Alidé Sans, entre molts d’altres. Una proposta variada i vibrant que tornarà a convertir Sant Cugat en la capital de la música per a famílies.

- Publicitat -

Amb un ritme de venda d’entrades “brutal”, segons destaca Puig, encara queden disponibles les darreres localitats a través del web oficial del festival: petitscamaleons.com.

El cartell per dies del Festival Petits Camaleons quedaria així:

Dijous, 2 d’octubre a les 20 h. Teatre- Auditori de Sant Cugat:
Concert inaugural amb Salvador Sobral i Lucia Fumero.

Divendres, 3 d’octubre a les 18.30 h. Carpa Arborètum:
Concert obert per a les escoles amb la formació catalana de música infantil i familiar Els Atrapasomnis.

Dissabte, 4 d’octubre:

Teatre-Auditori:
Suu
Doctor Prats
Alidé Sans

Carpa Arborètum:
Mama Dousha
Dan Peralbo i el Comboi
The Tyets

Escenari Pati:
Pep López
Funktory

Aula Magna:
Roserona
Lia Sampai

Escenari La Pua:
Júlia Català
Les Montses

Diumenge, 5 d’octubre:

Teatre- Auditori:
Flashy Ice Cream
Remei de Ca la Fresca
Els Catarres

Carpa Arborètum:
Lildami
Xiula
Nil Moliner

Escenari Pati:
Els Atrapasomnis
Alèrgiques al Pol.len

Aula Magna:
Raquel Lúa
Anaïs Vila

Escenai La Pua:
Golconda
Pere Martínez