
Amb l’estiu en el seu punt àlgid, Flashy Ice Cream torna a l’escena musical amb l’estrena del seu nou senzill ‘Poquet a Poquet’. Aquesta cançó és una salsa que ens transporta a la costa catalana, entre migdiades a la sorra i festes improvisades a la fresca. ‘Poquet a Poquet’ és un d’aquells temes que arriben per quedar-se. Perquè, quan la calor ho crema tot, Flashy Ice Cream apareix amb una ràfega d’aire fresc: inesperada, deliciosa i necessària.
Amb una trajectòria imparable, Flashy Ice Cream s’ha convertit en un referent indiscutible de l’escena urbana en català, amb una proposta que barreja trap, rap, pop urbà i dancehall i que els ha fet guanyar dos Premis Enderrock al Millor Disc de Música Urbana. Amb la seva presència constant a grans escenaris (La mercè, Festival Cruïlla, Acampada Jove, Embassa’t…) el grup reafirma el seu lideratge generacional a cada nou llançament.
A principis d’any presentaven el seu darrer àlbum “Sempre joves”; un viatge sonor entre la joventut i la maduresa, passant per una gran varietat d’estils com el reggaeton, el pop urbà o l’UK garage, entre d’altres. Un àlbum ambiciós amb moltes col·laboracions d’artistes consolidats com P.A.W.N. Gang o Ginestà fins a l’argentí Ilan Amores, amb qui van compartir gravació a l’Argentina.
Després d’aquest àlbum, que els va portar a omplir la Sala Apolo de Barcelona el passat gener, Flashy Ice cream torna amb ‘Poquet a Poquet’. Un nou hit que passarà per les festes majors i festival d’aquest estiu per fer ballar tothom.