
Linkin Park serà el grup que actuï a la final de la Champions League, que tindrà lloc el 31 de maig a Múnic. Una final que podria tenir presència catalana després de la victòria del Barça davant del Borussia Dortmund. Els altres equips semifinalistes són l’Inter de Milà, el PSG i l’Arsenal.
L’actuació serà just abans del partit i formarà part del Pepsi Kick Off, que l’any passat va protagonitzar Lenny Kravitz.
El grup de Mike Shinoda es va reactivar el 2024 amb l’anunci del disc “From Zero” i la incorporació de Emily Armstrong, en substitució del desaparegut Chester Bennington.
La banda des de llavors no ha parat d’oferir concerts arreu del món, tot i que de moment cap d’ells ha passat pel nostre país.
See you at the @ChampionsLeague final in Munich. Tune in to the #PepsiKickOffShow on May 31st, 2025. pic.twitter.com/vYjkkyjWUo
— LINKIN PARK (@linkinpark) April 16, 2025