Benjamin Clementine tornarà a Barcelona el 28 de maig per oferir un dels concerts especials en acústics que està realitzant en el marc de la gira «An Evening With Benjamin Clementine & The Parisian String Quintet», on el músic britànic s’acompanya per cinc intèrprets de corda.
El concert tindrà lloc al Teatre Tívoli dins de la programació del Guitar Fest Bcn i les entrades es posen a la venda aquest dimecres a les 10 del matí a través de The Project.
Aaron Dessner ha aparegut per sorpresa a una emissora canadenca per anunciar «I’m easy to find», un nou disc de The National, que inclourà col·laboracions de Sharon Van Etten, Mina Tindle, Lisa Hannigan i un cor de Brooklyn entre altres. Es podrà adquirir el 17 de maig.
Per anar obrint boca han compartit ‘You Had Your Soul With You’, que ja està disponible a les plataformes d’streaming.
El nou disc sorgeix a partir d’un experiment entre el director Mike Mills i la banda, que ha servit per donar lloc a un disc i també a una pel·lícula de 24 minuts i amb Alicia Vikander com a protagonista.
Tracklist
01 – “You Had Your Soul With You”
02 – “Quiet Light”
03 – “Roman Holiday”
04 – “Oblivions”
05 – “The Pull Of You”
06 – “Hey Rosey”
07 – “I Am Easy To Find”
08 – “Her Father In The Pool”
09 – “Where Is Her Head”
10 – “Not In Kansas”
11 – “So Far So Fast”
12 – “Dust Swirls In Strange Light”
13 – “Hairpin Turns”
14 – “Rylan”
15 – “Underwater”
16 – “Light Years”
Aquesta tarda hem conversat amb en Lluís Gavaldà d’Els Pets, sobre la nova gira del disc «Som», del futur com a grup, de festival i de les cançons del grup.
El FIB ha anunciat 12 noves incorporacions al cartell d’enguany amb noms tan destacats com Fatboy Slim o els irlandesos Kodaline, que juntament amb Belako, Gerry Cinnamon, Octavin o Soleá Morente se sumen a un cartell ple que ja comptava amb Kings of Leon, Lana del Rey, The 1975, Franz Ferdinand, George Ezra, Jess Glynne o Blossoms entre altres.
El FIB tindrà lloc del 18 al 21 de juliol i les entrades segueixen a la venda al web del festival en diferents modalitats.
El Clownia Festival ha donat a conèixer una segona fornada d’artistes i grups com Joan Dausà, Pupil·les, Natxo Tarrés i Karamba, que se sumen als ja confirmats Judit Neddermann, Mafalda o Tremenda Jauría.
El Clownia tindrà lloc del 27 al 30 de juny a Sant Joan de les Abadesses i els abonaments ja es poden adquirir al web del festival.
Slipknot han anunciat que el seu nou disc, que encara no té títol arribarà el dia 9 d’agost. El grup ho ha fet saber després de confirmar una gira pels Estats Units i que començarà el 26 de juliol.
Abans d’aquesta gira els podrem veure en dos festivals espanyols, el Download Festival i el Resurrection.
De moment l’únic que hem pogut escoltar del nou disc és el tema ‘All out life’.
Billie Eilish és un dels fenòmens del moment i el seu debut «When We All Fall Asleep, Where Do We Go?» arribarà el 29 de març. La cantant de Califòrnia ha compartit una nova cançó ‘wish you were gay’, que de ben segur continuarà conquistant a tots els seus seguidors.
Uns seguidors que ja han exhaurit totes les entrades pels concerts del 9 de març al Sant Jordi Club i pel 2 de setembre al Poble Espanyol i és que Billie Eilish és ja tot un fenomen de masses i no hi ha qui pugui amb ella.
Guillem Roma estrena aquest any un nou treball discogràfic on proposa arribar a les cançons d’una manera diferent, amb influències de la música llatinoamericana, el bolero o els sons mediterranis i una personalitat original que l’ha consolidat en el panorama musical del nostre país.
En aquest nou espectacle explora els límits de les cançons a través d’un procés de transformacions irreconeixibles del seu propi repertori.
Una proposta original, arriscada i fresca amb una posada a escena participativa que farà reflexionar sobre la creativitat, el que és nou i el que és vell o quina és l’essència d’una cançó.
Ho fa amb una mirada moderna i de qualitat acompanyant-se amb músics de gamma alta com els guitarristes Pau Figueres i Guillem Plana, el bateria de Macaco, Didak Fernandez, el baixista Miquel Sospedra, o la complicitat de la seva germana Marta Roma, al violoncel.
Un bon dia per veure-ho és el 24 de març al Centre Tradicionàrius a partir de les 7 de la tarda. Entrades a la venda.
Alfred García i Nil Moliner actuaran el 29 de juny al Poble Espanyol de Barcelona com a part del cartell de la segona edició del Share Festival, que també ha anunciat la presència de C, Tangana, Lola Indigo i Becky G. També podrem veure-hi Brodas Bros i el Dj Luc Loren.
Serà una bona oportunitat per veure a l’Alfred García, després que el músic català hagi exhaurit les entrades de bona part de la gira de presentació de «1016», però també de Nil Moliner, que també està omplint la majoria de locals on actua.
Les entrades es poden adquirir a través de la xarxa Ticketmaster.
Keith Flint, el cantant de The Prodigy ha mort als 49 anys, segons han informat diferents mitjans. El cos del músic ha estat trobat sense vida a Dunmow (Essex) quan passaven pocs minuts de les vuit del matí.
La policia ha explicat que la mort no està sent tractada com a sospitosa i s’està preparant un expedient pel forense.
A través d’un missatge a Instagram, Liam Howlett, el seu company del grup, ha confirmat que Flint s’hauria suïcidat.
The Prodigy es van convertir en un dels referents a principis dels 90, aconseguint números 1 amb «Firestarter» i «Breathe».
El grup va editar un disc el passat mes de novembre, arribant un cop més al número 1 al Regne Unit. La banda l’havia de presentar en directe en alguns festivals, entre ells el Doctor Music.
Tot i que Flint va començar sent el ballarí del grup, posteriorment va ser-ne el cantant, on la banda va guanyar més popularitat.
A l’inici de curs el setembre del 2015 a l’escola de música TOT MÚSICA de Caldes de Montbui, en Joan Ramon, profesor de l’esmentada escola, ofereix la possibilitat de fer un “combo” exclusivament femení i d’acord amb l’escola, després d’uns mesos de proves i ajustaments, el grup queda format definitivament.
Marta Àrcega a la bateria, Ariadna Caldentey a l‘ukelele, Mariona Mir guitarra acústica i Àfrica Blades al piano i els teclats. Les edats anaven dels 11 als 15 anys.
En poc temps la compenetració del grup és extraordinària i es passa de l’etapa normal de compenetrar-se musicalment entre els diferents instruments interpretant versions, a treballar amb cançons inèdites. El reconegut compositor Amado Jaen ofereix al grup algunes cançons i el resultat és summament satisfactori. El grup s’anima a compondre les seves pròpies cançons i el “combo” s’ha transformat en un conjunt musical que elles mateixes bategen amb el nom CABLE OBSESSION per les dificultats dels cables de connexió entre instruments i amplificadors.
Després de fer diversos concerts en activitats de TOT MÚSICA, d’altres actuacions en pobles pròxims a Caldes i d’haver fet de teloneres dels grups ROBA ESTESA i AMICS DE LES ARTS; s’incorporen nous instruments: Ariadna i Mariona ambdues, afegeixen guitarres elèctriques a més de l‘ukulele i la guitarra acústica, enriquint també el so incorporant-hi veus i cors.
L’agost del 2017 CABLE OBSESSION grava una maqueta als estudis LA RULOT, que és presentada a la discogràfica DISCMEDI amb el resultat de la signatura d’un contracte discogràfic amb l’esmentada companyia.
L’agost del 2018 es grava el disc als estudis AURHA sota la producció musical de Joan Ramon i amb Maurizio Tonelli “MAURI” com a enginyer de so.
I el proper 8 de març arriba el seu debut amb «Viu la vida».
The Tallest Man on Earth ha anunciat que el 19 d’abril publicarà un noi disc anomenat «I Love You. It’s A Fever Dream», del qual ja n’ha avançat un primer tema, ‘The Running Styles of New York’.
Aquesta setmana arribem a l'edició 500 de la Primera Llista i per celebrar-ho hem preparat algunes publicacions especials. Una d'elles, tal com vam fer...