Maria Antònia Roses debuta amb el seu primer EP “Me’n vaig sense fugir“. Un projecte on, a partir del que ha esdevingut un viatge vital a Austràlia, ens narra com ha estat el procés a partir d’unes lletres i melodies íntimes i tranquil·les. 5 temes i un remix que l’han ajudat a viure la nostàlgia d’una altra manera, a saber tancar etapes de millor manera.
Tirar endavant amb una iniciativa com aquesta mai és fàcil. La Maria Antònia ens explica com ha hagut d’enfrontar el fet d’aprendre tota mena de tasques per aconseguir donar a conèixer la seva feina.
A més, l’artista també ens avança com serà la presentació del projecte el pròxim 10 de juliol al seu poble natal, Petra. Major instrumentalització, l’actuació d’una cantautora convidada (Nara Ellis) i una festa final és només una part del que ens està preparant la mallorquina.