Dani Rifà, sota el nom artístic de Tremendu, ha presentat recentment el disc ‘A mig camí’, un projecte que sorgeix arrel d’un viatge als Andes que va iniciar l’any 2022 i va concloure a principis d’aquest 2025. 

Ens parla de com aquest viatge li ha fet canviar la visió de la vida, s’ha adonat de la importància de viure el present, “Aquí a occident vivim molt pendents del demà, de tenir, i d’arribar a tot arreu”. 

El disc, que inclou sis cançons, recull experiències del viatge, reflexions pròpies i missatges, tot amb un llenguatge introspectiu i, alhora, irònic. A través de jocs de paraules ens parla de la vida com a camí, i de nosaltres com a una petita part d’un món molt gran; “Quan viatjo m’adono que no soc res, em sento una formiga, i això està molt bé”.

- Publicitat -