
El cantautor badaloní, Guillem Bautista, presenta el seu nou EP “NO STA MAL”, un treball on torna a demostrar la seva sensibilitat artística i humana. En aquest projecte, l’artista combina la cançó d’autor amb sonoritats indie i pop, incorporant també influències del folk.
A través de sis cançons, el compositor construeix un univers sonor que parteix d’una atmosfera aparentment alegre, però que contrasta amb lletres de to més melancòlic i reflexiu. Les peces del disc parlen de relativitzar els mals de cap quotidians, de la importància de les “persones vitamina” que ens aporten energia en moments difícils, així com la pèrdua i la recerca de l’amor.
L’EP també inclou una col·laboració amb Mama Dousha i el productor Scoty DJ al tema ‘Virginia’, una cançó que reivindica Catalunya com un territori amb identitat pròpia a través d’una fusió de pop i folk. Bautista tanca el disc amb ‘Tot avança’, on reflexiona sobre com va perdre un disc dur i aprofita l’experiència per parlar de la pèrdua física i espiritual.
Guillem Bautista presentarà el projecte el 28 de març al festival Strenes de Girona, una oportunitat per descobrir aquest nou treball en directe.







