Biel Bullich fa un pas endavant en el seu projecte musical amb la publicació de “del fons, a tu”, el seu primer EP. En aquest nou treball, l’artista emergent de Barcelona presenta una proposta molt més introspectiva i personal, amb l’objectiu de transmetre un missatge més profund del que havia mostrat fins ara.

El projecte gira al voltant de les preocupacions i pensaments que han marcat l’artista en diferents moments, revelant una faceta més íntima que contrasta amb la que fins ara havien conegut els seus oients. El mateix títol i la portada del disc reforcen aquest concepte: Bullich decideix treure tot allò que té al fons dels seus pensaments i compartir-ho amb el públic. D’aquesta idea neix també el primer tema del treball, ‘obertura de cor’, que funciona com a porta d’entrada a l’univers emocional del disc.

Musicalment, el barceloní orienta la seva proposta cap a un so més rocker, amb una clara inclinació cap a l’indie rock. Tot i això, el disc també conserva alguns elements sonors que recorden les seves cançons anteriors, mantenint així un pont amb l’etapa prèvia del seu projecte.

- Publicitat -

Entre les referències que han influït en aquest nou treball hi ha bandes internacionals com The Strokes o Arctic Monkeys, que han marcat part de l’imaginari sonor del projecte.

Amb “del fons, a tu”, Biel Bullich també s’ha proposat un nou repte dins el seu procés creatiu: l’artista ha assumit la producció i la mescla de les cançons, amb la voluntat d’aprendre i aprofundir en nous àmbits de la creació musical mentre continua definint la seva identitat artística.