Romàntic Dimoni presenta “Primer moviment”; un disc on la tendresa es converteix en revolució i l’amor en resistència col·lectiva contra un món individualista. L’artista explora un rock influenciat pel post-punk anglosaxó, conceptual i sense etiquetes.

Les dotze peces del debut discogràfic de Romàntic Dimoni compten amb la producció de Joel Gilabert i en elles Caselles marca l’inici d’una nova etapa vital i artística, a la recerca d’un estil propi i genuí que beu del rock amb referències del post-punk anglosaxó, cru i atmosfèric alhora, amb un extra de concepte atrevit i innovador.

Romàntic Dimoni és el nou alter ego de Carles Caselles. Sota la premissa de “l’amor contra la màquina”, Romàntic Dimoni es presenta com un terrorista tendre: un personatge emmascarat que combat l’individualisme i el sistema a través de la cura col·lectiva i la tendresa radical, perquè la llibertat serà col·lectiva o no serà.

- Publicitat -

Aquesta és una declaració d’intencions i un posicionament polític ferm: en un món consumista i individualista, la tendresa és revolució i sostenir les coses mundanes és anar a contracorrent en una societat regida per egos desmesurats, falsos gurus i una estètica opressiva. Aquí, l’amor s’entén com l’empatia sensible i la cura cap al col·lectiu, no només cap a la parella. Tal com deia Bell Hooks, “l’amor és una forma de resistència revolucionària”; una manera de trencar amb la norma establerta i la deriva actual.

Dimoni presentarà ‘Primer Moviment’ en directe a La Rambleta de València el 27 de març i a l’Apolo de BCN el 9 de maig.