
Ultralone publica el seu nou senzill ‘Raf Simons’. La cançó segueix amb l’estil que l’artista ha consolidat en els seus projectes anteriors “MÚSICA PER BANDOLERS” (2024) i “MÚSICA PER BANDOLERS 2” (2025): beats intensos i agressius, tot i presentar una estètica més fosca. El títol, nom d’un dissenyador belga, sembla funcionar com a declaració d’actitud i per a reivindicar la cultura underground.
Tot i no allunyar-se de l’estil característic d’Ultralone, a ‘Raf Simons’ desapareixen els samples i llença una proposta pura i directa. Al videoclip que acompanya la cançó s’evidencia aquest punt més fosc, i fins i tot podem veure un estil que ens recorda a l’estètica de Raf Simons.
Després de ‘Jove catalanet’ i ‘Serpico’, Ultralone es consolida com una proposta autèntica i es desmarca de l’escena musical catalana a cada cançó. Segons el que publica l’artista a xarxes socials, ‘Raf Simons’ és el tercer i darrer avançament del seu nou àlbum, Farmàcia de Guàrdia.