
Estela, la participant de la primera edició del talent show d’Eufòria de TV3 torna a la música amb ‘M’estimo’, un tema on es reviuen experiències personals i emotives. L’amor propi és el tema principal de la cançó perquè demostra haver après a abraçar-se tal com és i les adversitats que li ha presentat la vida. Estela aconsegueix una cançó d’autenticitat gràcies a la seva veu i una sonoritat delicada.
Aquesta proposta íntima permet connectar amb tota aquella gent que no s’ha sentit bé per algun motiu. A través de la interpretació que fa la cantant i la valentia que demostra ‘M’estimo’ segur que ajudarà a fer empoderar i estimar-se un mateix.
- Publicitat -


![Ven’nus presentarà “Mai vista trista” a la [2] d’ Apolo](https://primerafila.cat/wp-content/uploads/2026/02/4567-218x150.jpg)



