
La Criolla és el nom d’un cabaret dels anys vint de Barcelona, que oferia una proposta de contracultura a l’època, i per on hi passaven artistes, bohemis, mariners, gent de la nit. I també és el títol del primer llarga durada de Mama Dousha.
Un disc de 14 cançons que inclou 5 cançons inèdites i tots els seus èxits recents com ‘Rikiti’, ‘Que Chévere’ o la cançó d’avançament d’aquest àlbum ‘Catalan Society’. Compta amb les col·laboracions de Joan Garriga, Suu, Dj Panko i la Banda Municipal de Música de Tortosa.
Un elapé amb el qual l’artista defineix el seu so tan característic a cavall entre el pop urbà i la cançó d’autor, i que el projecte com un dels valors musicals catalans a tenir més en compte.
La presentació d’aquest disc serà el 3 d’abril a la Sala la Paloma de Barcelona. Per aquest 2025 hi ha una trentena d’actuacions confirmades a festivals com el Vida, el Canet Rock o l’Strenes.