
Després de la gira del disc «20 anys de carrera», Miquel Abras ha fet dos anys d’aturada de la seva carrera per obrir-se a nous mons musicals. Durant aquest temps, ha treballat per artistes com Pure Negga, Sergio Dalma, Artico Surf, Mandie Rules, Toni Cayena… D’ells s’ha influenciat per a compondre i crear aquest nou disc titulat «1977».
En aquest disc, Abras ens parla de l’ego, de les pors i de les fòbies amb cançons com «Massa Por», «Ego» i «Filofòbia». També ens parla de saber buscar sempre el costat bo de les coses amb cançons com «Optimisme» o «Quantes Coses
hem Après».
Un disc de 10 cançons, totes compostes per Miquel Abras i vestides amb un so de directe i dels 70 o 80. Cançons que donaran molta energia en aquest nou repertori d’aquesta propera gira.










