Els darrers dies, Lildami, va començar una campanya de màrqueting molt forta a les xarxes on s’especulava que llançaria els seus propis cereals. Alguns mitjans, fins i tot van picar i ho van publicar com a notícia, mentre que algunes persones fins i tot van anar al supermercat i van demanar pel producte en qüestió.
La cara que se m’ha quedat quan he anat al bon preu a comprar lildamis i m’han dit que era fictici no té preu, espero no ser l’únic… 🤡@Lildamiboi #lildamis
— Jaume Elias Amill (@jaume__88) June 14, 2022
Al final ha resultat ser una campanya de promoció de ‘Supermercat‘ la seva nova cançó, produïda per l’Àlex Pérez i el seu inseparable Sr. Chen.
El videoclip, dirigit pel propi músic amb Pau Griera, està ple de cares conegudes, com Miki Núñez, Sara Roy o concursants o membres del jurat d’Eufòria, com Elena Gadel, Marc Clotet, Chung-Man o la Llum. També apareixen els productors del tema, Sr. Chen i l’Àlex Pérez, que també posen veus addicionals a la cançó.