
El grup novaiorquès liderat per James Murphy oferirà un concert extra el dimarts 31 de maig a les 22:00 a la sala BARTS com a prèvia a la seva esperada cita al Parc del Fòrum com un dels caps de cartell de Primavera Sound 2016.
Per assistir a aquest concert és necessari posseir un abonament per a Primavera Sound 2016, abonament VIP, acreditació PrimaveraPro o de premsa i disposar d’un tiquet de reserva que es podrà aconseguir gratuïtament de manera anticipada a partir d’aquest dimecres 25 de maig a les 17:00 (GMT +1) a través del Portal Primavera Sound, a raó d’un tiquet per reserva i per compte d’usuari del Portal fins a exhaurir existències.
A l’accés a la sala BARTS, juntament amb el tiquet de reserva serà necessari mostrar també la polsera d’abonament del festival o la corresponent entrada en cas de no haver-la intercanviat prèviament.

![Ven’nus presentarà “Mai vista trista” a la [2] d’ Apolo](https://primerafila.cat/wp-content/uploads/2026/02/4567-218x150.jpg)











