El grup sud-coreà BTS (Bangtan Boys) ha aconseguit, en només 24 hores després del llançament, 45 milions de reproduccions del seu videoclip “Idol”. La banda, que té una gran base de fans, ha superat el rècord que Taylor Swift va establir amb el videoclip de “Look what you made me do”, que va arribar a 43,2 milions de visites el primer dia.
BTS ha expandit la seva música més enllà de les seves fronteres i ha causat un gran impacte mundial a través de la xarxa al ser una de les formacions punteres del K-Pop/pop coreà. El grup és oficialment la celebritat que més activitat ha generat en Twitter, amb la mitjana més alta de repiulades del planeta.
“Idol” ja acumula més de 100 milions de visites i ha batut un rècord en la història de la música a Youtube. La cançó obra el seu nou treball d’estudi “Love Yourself: Answer” i té una versió alternativa amb Nicki Minaj.
Els set integrants del grup són una gran sensació als Estats Units i han aconseguit per segon any consecutiu ser els primers artistes coreans a guanyar el Premi Top Social Artist dels Billboard Music Awards.
Fins i tot a Catalunya són aclamats pel públic, que espera impacientment un concert a prop de casa.