
Màia han anunciat que el seu nou disc es dirà Estels a les butxaques i que arribarà el dia 24 de març. A més la banda ha aprofitat per presentar-ne la portada i anunciar el concert de presentació. Tindrà lloc el dia 10 d’abril a la Sala Apolo 2. Entrades ja a la venda, aquí.
Màia fa un gir a la seva imatge, accelera el ritme de les seves cançons encomanadisses i ens porta cap a un món oníric i dalinià que combina vivències quotidianes, metàfores coloristes i fantasies sensibles.
El pop-folk melòdic característic del grup segueix present en aquest segon disc, ara però amb una base d’efectes subtils i elegants que modernitzen i homogeneïtzen les cançons.
- Publicitat -


![Ven’nus presentarà “Mai vista trista” a la [2] d’ Apolo](https://primerafila.cat/wp-content/uploads/2026/02/4567-218x150.jpg)










