Mon DJ, Banda Neon i Buhos estrenen ‘El ventilador’, una de les candidates a convertir-se en la cançó de l’estiu.
Després d’anys coincidint als escenaris de festivals d’arreu de Catalunya, els tres projectes han unit forces per primera vegada en una col·laboració que, segons expliquen, «havia de passar tard o d’hora».
Amb una rumba festiva i uns ritmes pensats per fer ballar, ‘El ventilador’ aspira a sonar amb força durant les festes majors d’aquest estiu. A més, el públic tindrà l’oportunitat de veure Mon DJ, Banda Neon i Buhos compartint escenari en nombroses actuacions arreu de Catalunya.













