
El tema que s’estrena avui, és l’últim avançament abans de l’estrena del disc “Això que ens passa”. El nou tema, parla de la fragilitat de les relacions i de la capacitat d’aprendre a conviure amb les pèrdues. El disc estarà disponible a partir del 17 d’octubre.
Centrem-nos ara en el senzill:
El tema es presenta com una cançó alegre i parlant sempre des de la sinceritat de la fragilitat de les relacions i de la certesa que tot té un final. Davant aquesta presa de consciència de la realitat, la banda reivindica que malgrat els canvis i el dolor que pot causar una pèrdua, sempre ens ha de quedar forces per continuar endavant.
“No tot és per sempre”, és un tema contundent i amb un so ferm i orgànic. Aquesta serà una de les cançons més importants del nou disc que està a punt de veure la llum. Esdevenint així, un pilar fonamental de l’àlbum.
Amb aquest senzill, Clima ha trobat un equilibri entre la intimitat i la delicadesa entre els pics d’energia que viureu a les pròximes cançons del disc.
Parar-se per escoltar-se:
Quan van acabar la seva primera gira del disc “T’he trobat a faltar”. El grup va necessitar un temps per fer una petita parada d’autoconeixement i creixement per determinar quin seria el seu nou rumb. Així doncs, aquí els tenim, un grup que ha trobat la seva sonoritat i el seu gènere concret. El disc ha estat produït per Joan Borràs (Oques Grasses) a Osona.
Així doncs, “Això que ens passa” serà una declaració a la vida amb una mirada sincera al moment vital i creatiu que està experimentant Clima. Els joves de l’Empordà es mantenen a l’arrel de pop-rock en els que més s’identifiquen. Tot i això, en el disc s’experimenten nous matisos i les lletres de les cançons es posicionen com l’element més important.
Històries d’amor, fragilitat i esperança a la joventut, transformació i força… seran un dels elements que veurem reflectits en el nou disc que ens tenen preparat.